Geen rare en bijzondere bezigheden gedaan deze nacht?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk. Niet moe genoeg om te slapen.
Nope.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen rare en bijzondere bezigheden gedaan deze nacht?
Gegamed en bijna de controller door de televisie heen gegooid.quote:
Lekker bezig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gegamed en bijna de controller door de televisie heen gegooid.
Ik speelde carrière manager. Mijn club Man U stond momenteel 1 punt onder Tottenham Hotspur die nummer 1 stond. Ik sta godverdomme met 3-0 voor en in de rust wissel ik 1 speler. Crashed dat spel godverdomme (blijft dan heel gek rond dwalen in het stadion). Dus moeten afsluiten. Heb hem opnieuw gespeeld en toen van 3-0 achterstand (zul je net zien
) nog 3-4 weten te maken maar daar gaat het niet om.
Heb het vanmiddag ook al 1x gehad met een maat. Na verlening 4-4 willen we penalty's doen hadden we dat probleem, toen voor het eerst en net voor de tweede keer.
Neymar bij Man U?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
jep
Neymar 8 weken geblesseerd door het natte veld.
Jep. Ozil, Hummels, Neymar, Danilo, Sergio Ramos en Bale aangekocht.quote:
Onrealistisch kutspelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep. Ozil, Hummels, Neymar, Danilo, Sergio Ramos en Bale aangekocht.
Rooney etc. gelijk weggedaan. Van Persie in de spits. (4-2-3-1 systeem).
Is mijn eerste seizoen nog en ben ik november ofzo.
Heb net 4 seizoenen Real Madrid op zitten maar kon niet van clubs wisselen ofzo. Dus maar een nieuwe aangemaakt dus weer helemaal van vooraf aan in 2012.
Waarom doet iedereen zo moeilijk om een PIquote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn,
Verander je standaard PI. Dit is niet grappig zo.
Omdat het natuurlijk totaal niet bij je post pastquote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen zo moeilijk om een PI
Autisten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk totaal niet bij je post past
twitter:eelcobvr twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 09:13:47Volgens CBS News gaat het veel slechter met Mandela dan is bekendgemaakt; reageert niet meer; familie in beraad http://t.co/n4QhA06Di1 reageer retweet
Old people die, so what?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:eelcobvr twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 09:13:47Volgens CBS News gaat het veel slechter met Mandela dan is bekendgemaakt; reageert niet meer; familie in beraad http://t.co/n4QhA06Di1 reageer retweet
Inderdaad, heb het idee dat ze hem gewoon aan een stekker willen houden voor het eeuwige levenquote:
En nu?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/305104
Rickazio heeft zich ook een maand niet laten zien.
Dus je komt ook een maand niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:14 schreef Muto het volgende:
Hoi. Rickazio
Ik ga mij solidair verklaren.
Meissie tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed dat ik thuis ben. Pakketje kwam 1 uur te vroeg
Ik zit te studeren op m'n werk, beter wordt het nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen. Gelukkig begin ik al enigszins stress te voelen.
Chill. Ik ga toch maar eens kijken wat ik uberhaupt moet leren voor maandag/dinsdagquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit te studeren op m'n werk, beter wordt het niet
Vrijdag een tentamenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chill. Ik ga toch maar eens kijken wat ik uberhaupt moet leren voor maandag/dinsdag
Al klaar met stage. Nu nog een hoop projecten en tentamens. Het is allemaal niet zo moeilijk, al begint het wel weer enigszins kort dag te worden zonder boeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Vrijdag een tentamen![]()
Doe jij nou nog stage of niet?
Loopt de competitie daar nog? Of een toernooitje? Wel erg laat in het seizoenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag, heerlijk weer voor een potje voetbal vandaag!
Wij spelen onderling, gaat het hele jaar door. Zodra de temperatuur chronisch onder de 15 graden zakt gaan we verder in de zaal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Loopt de competitie daar nog? Of een toernooitje? Wel erg laat in het seizoen
Het kan nog gaan stortenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
Wa? Waar ben jij vandaag dan. Hier is het weer tamelijk rampzalig namelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
Wat je rampzalig noemt. Is toch heerlijk joh. Als je maar niet naar buiten hoeft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wa? Waar ben jij vandaag dan. Hier is het weer tamelijk rampzalig namelijk.
Ben nog thuis in België, ga straks richting Tilburg.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het dan ook echt hard regent vind ik het minder erg dan zo'n miezerige regen...quote:
wel grappig hahquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef vandermar het volgende:
Wel grappig dat mijn boek Sparta als privaatrechtelijke organisatie heeft genoemd die subsidie kan krijgen en niet PSV
Geen regen maar wel veel bewolking.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaart allemaal weer op.
[ afbeelding ]
Die bewolking kan me aan mijn reet roesten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen regen maar wel veel bewolking.
Jullie zijn trouwens niet erg duur:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes dan maar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben nog thuis in België, ga straks richting Tilburg.
Met alles respect, maar dat vind ik behoorlijk debiel om te stellen eigenlijk, maar dan geheel terzijde, toch? eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat je rampzalig noemt. Is toch heerlijk joh. Als je maar niet naar buiten hoeft.
Je reet moet behoorlijk roestig zijn denk ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die bewolking kan me aan mijn reet roesten.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met alles respect, maar dat vind ik behoorlijk debiel om te stellen eigenlijk, maar dan geheel terzijde, toch? eigenlijk.
"Gegarandeerd uitzicht over Delft" Ehm, okquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie zijn trouwens niet erg duur:
[ afbeelding ]
Geen idee waar ze zitten:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Gegarandeerd uitzicht over Delft" Ehm, ok
Mag je in één van de hijskranen overnachten uit de bouwput welke Delft is momenteel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |