Geen rare en bijzondere bezigheden gedaan deze nacht?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk. Niet moe genoeg om te slapen.
Nope.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen rare en bijzondere bezigheden gedaan deze nacht?
Gegamed en bijna de controller door de televisie heen gegooid.quote:
Lekker bezig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gegamed en bijna de controller door de televisie heen gegooid.
Ik speelde carrière manager. Mijn club Man U stond momenteel 1 punt onder Tottenham Hotspur die nummer 1 stond. Ik sta godverdomme met 3-0 voor en in de rust wissel ik 1 speler. Crashed dat spel godverdomme (blijft dan heel gek rond dwalen in het stadion). Dus moeten afsluiten. Heb hem opnieuw gespeeld en toen van 3-0 achterstand (zul je net zien
) nog 3-4 weten te maken maar daar gaat het niet om.
Heb het vanmiddag ook al 1x gehad met een maat. Na verlening 4-4 willen we penalty's doen hadden we dat probleem, toen voor het eerst en net voor de tweede keer.
Neymar bij Man U?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
jep
Neymar 8 weken geblesseerd door het natte veld.
Jep. Ozil, Hummels, Neymar, Danilo, Sergio Ramos en Bale aangekocht.quote:
Onrealistisch kutspelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep. Ozil, Hummels, Neymar, Danilo, Sergio Ramos en Bale aangekocht.
Rooney etc. gelijk weggedaan. Van Persie in de spits. (4-2-3-1 systeem).
Is mijn eerste seizoen nog en ben ik november ofzo.
Heb net 4 seizoenen Real Madrid op zitten maar kon niet van clubs wisselen ofzo. Dus maar een nieuwe aangemaakt dus weer helemaal van vooraf aan in 2012.
Waarom doet iedereen zo moeilijk om een PIquote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn,
Verander je standaard PI. Dit is niet grappig zo.
Omdat het natuurlijk totaal niet bij je post pastquote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen zo moeilijk om een PI
Autisten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk totaal niet bij je post past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |