Loopt de competitie daar nog? Of een toernooitje? Wel erg laat in het seizoenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag, heerlijk weer voor een potje voetbal vandaag!
Wij spelen onderling, gaat het hele jaar door. Zodra de temperatuur chronisch onder de 15 graden zakt gaan we verder in de zaal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Loopt de competitie daar nog? Of een toernooitje? Wel erg laat in het seizoen
Het kan nog gaan stortenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
Wa? Waar ben jij vandaag dan. Hier is het weer tamelijk rampzalig namelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
Wat je rampzalig noemt. Is toch heerlijk joh. Als je maar niet naar buiten hoeft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wa? Waar ben jij vandaag dan. Hier is het weer tamelijk rampzalig namelijk.
Ben nog thuis in België, ga straks richting Tilburg.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het dan ook echt hard regent vind ik het minder erg dan zo'n miezerige regen...quote:
wel grappig hahquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef vandermar het volgende:
Wel grappig dat mijn boek Sparta als privaatrechtelijke organisatie heeft genoemd die subsidie kan krijgen en niet PSV
Geen regen maar wel veel bewolking.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaart allemaal weer op.
[ afbeelding ]
Die bewolking kan me aan mijn reet roesten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen regen maar wel veel bewolking.
Jullie zijn trouwens niet erg duur:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes dan maar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben nog thuis in België, ga straks richting Tilburg.
Met alles respect, maar dat vind ik behoorlijk debiel om te stellen eigenlijk, maar dan geheel terzijde, toch? eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat je rampzalig noemt. Is toch heerlijk joh. Als je maar niet naar buiten hoeft.
Je reet moet behoorlijk roestig zijn denk ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die bewolking kan me aan mijn reet roesten.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met alles respect, maar dat vind ik behoorlijk debiel om te stellen eigenlijk, maar dan geheel terzijde, toch? eigenlijk.
"Gegarandeerd uitzicht over Delft" Ehm, okquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie zijn trouwens niet erg duur:
[ afbeelding ]
Geen idee waar ze zitten:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Gegarandeerd uitzicht over Delft" Ehm, ok
Mag je in één van de hijskranen overnachten uit de bouwput welke Delft is momenteel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |