quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet leuk om bijdehand te zijn bij dit soort berichten
Misschien had hij wel een pacemaker maar faalde die.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is nooit leuk om achterlijke opmerkingen te maken.
nee joh, gast had gewoon hooikoortsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien had hij wel een pacemaker maar faalde die.
Dat zou best kunnen jaquote:
Misschien had zijn vader wel een AED bij zich, maar was hij niet op tijd omdat hij net zat te schijten toen het gebeurde.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Misschien had zijn vader wel een AED bij zich, maar was hij niet op tijd omdat hij net zat te schijten toen het gebeurde.
Als alles vlekkeloos zou werken op medisch gebied dan zou Pim Fortuyn niet de enige zijn geweest om te stellen dat Nederland te vol was.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:
Wat een raar jongetje, gelukkig ben ik al fan van Nicki, die is gelukkig normaal gebleven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als alles vlekkeloos zou werken op medisch gebied dan zou Pim Fortuyn niet de enige zijn geweest om te stellen dat Nederland te vol was.
Overigens heb ik jullie eerder wekenlang ingelicht over Justin Bieber zijn aapje in Duitsland. Nu blijkt hij een nieuw aapje te hebben aangeschaft.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe wie het zegt. Met je slecht getekende UI welke nog glittert ook.
Een van m'n Tweets hoort bij de favoriete Tweets van Nicki.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een raar jongetje, gelukkig ben ik al fan van Nicki, die is gelukkig normaal gebleven.
Ik weet geeneens wat het is. Overigens vind ook ik Bieber een lulletje rozenwater, maar het is wel belangrijk om mee te krijgen. Je zal maar bij het koffiezetapparaat staan en niet mee kunnen pratenquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een raar jongetje, gelukkig ben ik al fan van Nicki, die is gelukkig normaal gebleven.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens vind ook ik Bieber een lulletje rozenwater, maar het is wel belangrijk om mee te krijgen. Je zal maar bij het koffiezetapparaat staan en niet m
Het enige wat mijn aanspreekt aan Adventure Time van wat ik nu lees is dat de maker ervan als twee druppels op jou lijkt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]ga het downloaden en kijken , het is episch
en bieber
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het enige wat mijn aanspreekt aan Adventure Time van wat ik nu lees is dat de maker ervan als twee druppels op jou lijkt.
[ afbeelding ]
hoi #johannes_vermeerformod en #teaminsomniaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
hoi #tjackaformod en #teaminsomnia_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |