Achja boeren in de stad, mijn vader heeft nog wel sterke verhalen over Amsterdamsche busbanen waar ze met 5 auto's overheen banjerden vroeger.. en dat ze niks doordoorhadden, en het wel heel apart vonden dat de rest allemaal vast stond op de andere banen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met de trekker mag je overal parkeren hoor.
Hier regent het nu ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:46 schreef AFCNiels het volgende:
15 graden en wind![]()
![]()
![]()
en vanochtend ook nog regen.
Ah, daar ga ik dus altijd de fout in. Dit advies te harte nemende ga ik weer even verder lezen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
... je mag de date ook gewoon eerst in een restaurant laten beginnen hoor.
Ok, als je zover bent stuur ik je de namen + leeftijden wel. Kun je alvast een keuze maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, daar ga ik dus altijd de fout in. Dit advies te harte nemende ga ik weer even verder lezen.
Van wat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Koffie, en dan ondertussen samenvattingen maken
Is goed ome Ron.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, als je zover bent stuur ik je de namen + leeftijden wel. Kun je alvast een keuze maken.
Patatquote:
Een echte liefhebber als je door blijft gaanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Tering... wat werken er voor een extreme faalhazen bij Standaard Luik?
3x in elkaar zakken door hartproblemen, maar gewoon door blijven gaan waardoor de vierde keer nu fataal blijkt te zijn.
Belgen hè.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
3x in elkaar zakken door hartproblemen, maar gewoon door blijven gaan waardoor de vierde keer nu fataal blijkt te zijn.
Ja al zie ik wel dat ik Standaard Luik ten oprechte beschuldig. Andere bronnen stellen dat zijn contract wel is ontbonden door zijn hartproblemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een echte liefhebber als je door blijft gaan
Had zeker geen pacemaker zoals Ebecilio en Sno hebbenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, anders had hij het wel overleefdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had zeker geen pacemaker zoals Ebecilio en Sno hebben
Tentamenweek ouwe reus?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Koffie, en dan ondertussen samenvattingen maken
Niet leuk om bijdehand te zijn bij dit soort berichtenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, anders had hij het wel overleefd
Het is nooit leuk om achterlijke opmerkingen te maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet leuk om bijdehand te zijn bij dit soort berichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |