welk systeem?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, ik heb mijn ICT opdrachten voor dit jaar gefaald doordat mijn school 's werelds slechtste sitesyteem ooit gebruikt
N@tschool.quote:
Spam die mailbox volquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
N@tschool.
Mijn portfolio stond niet gelinkt aan het inleverensysteem om welke reden dan ook. Ik snap er werkelijk geen flikker van, dus nu maar boze mailtjes aan het sturen.
ik had mijn portfolio te laat ingeleverdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
N@tschool.
Mijn portfolio stond niet gelinkt aan het inleverensysteem om welke reden dan ook. Ik snap er werkelijk geen flikker van, dus nu maar boze mailtjes aan het sturen.
Het is nog erger. Deze site waar ook je portfolio opstaat werkt enkel op Silverlight 4.0 terwijl versie 5.... als uit is.quote:
Mijn godquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is nog erger. Deze site waar ook je portfolio opstaat werkt enkel op Silverlight 4.0 terwijl versie 5.... als uit is.Dus als je iets wil inleveren, moet je Silverlight eerst verwijderen > een oudere versie downloaden > Uploaden > Weer verwijderen > Updaten
Het is echt rampzalig en nu kost het mij ook nog studiepunten ook. Het is best moeilijk om geen scheldwoorden in mijn ophelderingsmailtje te gebruiken.
Gebruik scheldwoorden en veel hoofdletters en uitroepentekens (af en toe afgewisseld met een 1) dat zet je argumenten kracht bij!!1!1!111!11!!!!!!1!1!!!1!11quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is nog erger. Deze site waar ook je portfolio opstaat werkt enkel op Silverlight 4.0 terwijl versie 5.... als uit is.
Het is echt rampzalig en nu kost het mij ook nog studiepunten ook. Het is best moeilijk om geen scheldwoorden in mijn ophelderingsmailtje te gebruiken.
Oja. En dreigen met tros radar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gebruik scheldwoorden en veel hoofdletters en uitroepentekens (af en toe afgewisseld met een 1) dat zet je argumenten kracht bij!!1!1!111!11!!!!!!1!1!!!1!11
Ach je wordt in elk geval modquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had mijn portfolio te laat ingeleverd
nu moet ik in augustus voor mijn bekwaamheidsproeve
Ja mooie tijden waren dat op de helpdesk.quote:
Even doorgezet naar de AIVDquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland. Ik ga de HRO opblazen, heb je nog een voorkeur voor een locatie?
Toen ik nog bij bol.com werkte, jaren geleden, kreeg ik daar minimaal één keer in het half uur mee te maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja mooie tijden waren dat op de helpdesk.
'O, u gaat tros radar inschakelen? Dat mag'
Ik kon er altijd wel om lachen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik nog bij bol.com werkte, jaren geleden, kreeg ik daar minimaal één keer in het half uur mee te maken.
Wat een hel was dat.
Dat was bij bol.com ook zoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kon er altijd wel om lachen.
Mensen die dan ook echt verwachten dat nadat ze dat hebben uitgesproken er opeens een Morphies kankeralarm op de werkvloer afgaat ofzo. Episch.
Echt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was bij bol.com ook zoLaffe honden.
Is er nog interactie geweest tussen jou en Nicki?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was bij bol.com ook zoLaffe honden.
Doe eens normaal man.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zijn ook nog eens subjectieve kanker programma's. Van die bejaarde welke geen fuck meer in hun leven te doen hebben en daarom maar op alles kankeren wat los en vast zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |