hoezo?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:59 schreef Tjacka het volgende:
jongens ik denk echt dat ik een voetbalverslaafde aan het worden ben
vertelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:59 schreef Tjacka het volgende:
jongens ik denk echt dat ik een voetbalverslaafde aan het worden ben
welke duivels wilden nou weer een einde maken aan #teaminsomnia_?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi #johannes_vermeerformod en #teaminsomnia
aan ons team was bijna een einde gekomen gisteren
quote:
ik moest werken, en ik wist niet waar ik over moest gaan praten dus maar over voetbal.quote:
ik had een post van inso gerapporteerdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
welke duivels wilden nou weer een einde maken aan #teaminsomnia_?
Dat is gewoon dat je geen openingszin weetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ik moest werken, en ik wist niet waar ik over moest gaan praten dus maar over voetbal.
zelfs tegen chicks, hey voetbal je?
vraag of ze ook naar VI kijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ik moest werken, en ik wist niet waar ik over moest gaan praten dus maar over voetbal.
Wil je neuken is wel een aardige, al vinden sommige mensen die te slijmerig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon dat je geen openingszin weet
Daarom altijd: jij hebt een opening en ik heb zinquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Wel lekker direct. Er zullen best wijven daar van houden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je neuken is wel een aardige, al vinden sommige mensen die te slijmerig.
nee, dat is het niet ik ben over andere onderwerpen gewoon snel uitgepraatquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
vraag of ze ook naar VI kijken.
chicks schijnen de lion king ook te diggenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, dat is het niet ik ben over andere onderwerpen gewoon snel uitgepraat
dat je heel hygiënisch bent, want je veegt hem altijd af aan de gordijnen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als ze ja zeggen moet je over dolle duikavond beginnen
Dat mag ik hopen ja. Anders zijn ze bij voorbaat niet geschikt voor hun functie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
chicks schijnen de lion king ook te diggen
Bij mij wel jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
geef toe: bij jou zou het werken.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
chicks schijnen de lion king ook te diggen
ik ga het doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als ze ja zeggen moet je over dolle duikavond beginnen
Tjacka, ik heb mijn ICT opdrachten voor dit jaar gefaald doordat mijn school 's werelds slechtste sitesyteem ooit gebruiktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ik ga het doen
even dolle duikavond tussen de kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |