De "xd" in je post, verklapt enige emotie in je post. Dat is voor het eerst dat ik dat bij een post van jou waarneem.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je zelf om je grap lacht xd
Ik had gehoopt op Aad300.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat de fuck moet Heracles met die Jan de Jonge, ze gaan zo voor degradatievoetbal.
Het houdt je wel bezig he?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat de fuck moet Heracles met die Jan de Jonge, ze gaan zo voor degradatievoetbal.
Dat is voor hun een weetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn excuses. Ik ben nou eenmaal een emotioneel man, spijtig dat dit nu ook op Fok! is doorgedrongen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De "xd" in je post, verklapt enige emotie in je post. Dat is voor het eerst dat ik dat bij een post van jou waarneem.
Einde bericht.
Is al bij HMF.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
VBL SC BBQ bij jou en jij verzorgt alles, kapitaalkrachtige man
lr ik wil je nogmaals bedanken voor je sigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik ben nou eenmaal een emotioneel man, spijtig dat dit nu ook op Fok! is doorgedrongen.
Gewoon niet. Waarom zou je posten als je niks te melden hebt? Of wil je werkelijk Tong achterna.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar moet ik anders over praten? Over het verhaal Maher valt vrij weinig te melden.
Compensatiedrang heet dat. Rens schijnt ook al uitgenodigd te zijn voor een online matpartij.quote:
Ajetoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben weg koningen. Gradragen jullie je wel tijdens mijn afwezigheid?
Gradragen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben weg koningen. Gradragen jullie je wel tijdens mijn afwezigheid?
Iemand hier toevallig?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:28 schreef n00b13 het volgende:
Ik heb jullie zeer gewaardeerde hulp nodig. Wat was nou die uitspraak van rene:
"Een ...je maken"?
Op de puntjes stond de naam van een voetballer. Maar wie?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |