Sommigen slaan wel iets te ver doorquote:Eigenlijk heeft Japan Italie helemaal van de mat gespeeld, maarja Italianen he...
Wat een wereldwedstrijd was dat![]()
Dood-en doodzonde dat Japan er nu uit ligt, ze hadden meer verdiend.
Het zou me niet echt verbazen als dit Japan op het volgend WK bij de beste 4 eindigt
Link?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb hem net even gekeken. Gister was ik er niet helemaal bij. Uitzending gemist staat 'ie op.
Al is het wel nieuw die mentaliteit, opgedaan door de nieuwe lichting spelers in Europa.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En die mentaliteit van die gastjes. Echt bizar. Alles met 100% focus en inzet. Italianen werden er helemaal gek van.
KPN Uitzending Gemist (dus direct vanaf tv). Maar volgens mij staat hij dan ook meteen op de site. Moet je even kijken.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:17 schreef Saind het volgende:
Wiens UI is er uit de OP gehaald? Er mist er 1
er was een legequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:17 schreef Saind het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #2155 Vakantie!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:17 schreef Saind het volgende:
Of het was op eigen aanvraag, dat kan ook.quote:[ Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 06-06-2013 21:28:22 ]
ninja editerquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Spain - Tahiti, zeg het maar jongens.
http://forum.rojadirecta.(...)-vs-Japon-19-06-2013quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spreek jij het ook uit als Oeroegwee?
15-0 Spain.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
30-0. In de eerste helft blijft het beperkt tot een schappelijke 5-0 door het fanatisme van Tahiti, maar na de 60ste minuut is de energie op en wordt het een slachtpartij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
8-0quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan heeft Spanje wel een erge offday. Zelfs als ze allemaal dronken op het veld verschijnen valt de uitslag nog hoger uit.quote:
Rustig aan ivm de warmtequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heeft Spanje wel een erge offday. Zelfs als ze allemaal dronken op het veld verschijnen valt de uitslag nog hoger uit.
Tenzij ze het uit respect op een akkoord gooien uiteraard.
38-2quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben niet zo'n fan van dat downloaden van openbare sites.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://forum.rojadirecta.(...)-vs-Japon-19-06-2013
Joeroegwee zelfsquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spreek jij het ook uit als Oeroegwee?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1-2 voor thaiti. Ze gaan verrassen die jongens.
kut bwin sitequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1st half? Full time natuurlijk.
Ja ik weet het, net gekeken en snel alvast boodschappen gedaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
Haha Saind, Eindhoven is de lul.
http://buienradar.nl/
gaat lekker hier jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
Haha Saind, Eindhoven is de lul.
http://buienradar.nl/
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 20-06-2013 om 13:42:53Lionel Messi is expected to be on court for tax fraud on September 17 reageer retweet
Moet je toch heel snel zijn. Shit is aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik weet het, net gekeken en snel alvast boodschappen gedaan
Hier wel wat gerommel, hoop dat 't nog los gaat. Ik hou daar wel van.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet je toch heel snel zijn. Shit is aan.
Ik vind dat ook wel leuk. Geeft me een kick om met een oude TV antenne midden in een wei te gaan staan. #thrillseeking #delevenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier wel wat gerommel, hoop dat 't nog los gaat. Ik hou daar wel van.
bwhehequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:49 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 20-06-2013 om 13:42:53Lionel Messi is expected to be on court for tax fraud on September 17 reageer retweet
Ik ben ooit eens bij zwaar onweer in een metalen lichtmast bij onze voetbalvereniging geklommen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel leuk. Geeft me een kick om met een oude TV antenne midden in een wei te gaan staan. #thrillseeking #deleven
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel leuk. Geeft me een kick om met een oude TV antenne midden in een wei te gaan staan. #thrillseeking #deleven
ik vind dat maher een schaap isquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel goed dat Maher naar PSV gaat in plaats van Ajax.
Dat is een juiste constateringquote:
Anders wordt Ajax wel erg makkelijk kampioen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel goed dat Maher naar PSV gaat in plaats van Ajax.
psv netwerk?quote:
Dat hele topic is een grote troll, 264 pagina's voor een speler die niet eens naar Ajax komtquote:
Mooi tochquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elk netwerk is zowel om te lachen als te huilen. Of het nou Psv, Ajax of Feyenoord betreft.
jezusquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hele topic is een grote troll, 264 pagina's voor een speler die niet eens naar Ajax komt.
Vorig jaar met Narsingh ook zo. En zullen nog wel meer spelers geweest zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hele topic is een grote troll, 264 pagina's voor een speler die niet eens naar Ajax komt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elk netwerk is zowel om te lachen als te huilen. Of het nou Psv, Ajax of Feyenoord betreft.
Niet echt. Ik houd niet zo van mensen welke zichzelf dusdanig serieus nemen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi toch. Al is het wat jeugd betreft wel informatief soms.
Mee eens.quote:
Ik zie daar wel de humor van in.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Ik houd niet zo van mensen welke zichzelf dusdanig serieus nemen.
Meld dat voortaan netjes voordat je gaat schijten, zoals nette jongens als kapi dat doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb me net toch een bolus gelegd
Niet te zuinig
Het stuk dat brillemans na schooltijd de kanker in wordt geslagen door een Marokkaan of 5 staat er niet op.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)p_naar_de_grond.html
Waarschijnlijk al een aantal keer gepost. Maar ik word hier vrolijk van.
De jongen met bril schijnt de agressor te zijn geweest. Niet alleen slaat hij regelmatig mensen, hij schijnt zelfs mensen uit het niets te bijten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Vannacht gezien inderdaad. Wat een briljante actie, zo voorkom je dat je gepest wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Die gebalde vuistjes na zijn klapquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
ga mee op avontuur!!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Ik houd niet zo van mensen welke zichzelf dusdanig serieus nemen.
[..]
Mee eens.
Niks mis met een beetje bijten zo nu en danquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De jongen met bril schijnt de agressor te zijn geweest. Niet alleen slaat hij regelmatig mensen, hij schijnt zelfs mensen uit het niets te bijten.
Liefdesbeetjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje bijten zo nu en dan
Yolo swag. Ik pak nu mijn tentje.quote:
Wat een baasquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
bamquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
hij mag dat, hij is blankquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De jongen met bril schijnt de agressor te zijn geweest. Niet alleen slaat hij regelmatig mensen, hij schijnt zelfs mensen uit het niets te bijten.
volgende keer hoger omhoog die vuistjes, op deze manier vang je klappenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die gebalde vuistjes na zijn klapHij is er helemaal klaar voor
Ik las net dat er een waterbom kan vallen, maar gelukkig blijft het westen gespaard.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
hier kan het ook elk moment beginnen.
Wereldrecord paalzitten?quote:
Klinkt heftigquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las net dat er een waterbom kan vallen, maar gelukkig blijft het westen gespaard.
quote:
In Utrecht valt het reuze mee. Hopelijk droog bij het voetballen vanavond.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las net dat er een waterbom kan vallen, maar gelukkig blijft het westen gespaard.
Het water stroomt onze kant op... Ik ga dood.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
ik heb al 3 dagen geen regen hier die ze wel voorspellenquote:
Is het een springer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ziet er niet erg vrolijk uit anders
[ afbeelding ]
Joran?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze Utrecht opofferen en onder water zetten om de westelijke provincies te redden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het water stroomt onze kant op... Ik ga dood.
bollequote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
Hoe heet die dikke kerel van de Jakhalzen ook alweer?
Ik ook niet, steeds zie je buien aankomen en als ze hier in de buurt komen verdwijnen ze.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb al 3 dagen geen regen hier die ze wel voorspellen
Frank Evenblijquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
xDquote:
quote:
Happel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
nou nou nou nouquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Utrecht opofferen en onder water zetten om de westelijke provincies te redden.
Ik ben net ook natgeregend. Kanjerjodenweer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Gister was het heel de dag droog. Net toen ik aan het fietsen was kwam er opeens een tropische regenbui van maar 5 minuten. Drijf en drijf nat.
hahah lekker voor je xDquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Gister was het heel de dag droog. Net toen ik aan het fietsen was kwam er opeens een tropische regenbui van maar 5 minuten. Drijf en drijf nat.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet, steeds zie je buien aankomen en als ze hier in de buurt komen verdwijnen ze.
iddquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet, steeds zie je buien aankomen en als ze hier in de buurt komen verdwijnen ze.
bassie ! (ja hij deed die stem)quote:
Zal je altijd zien ik heb ook altijd pechquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Dit dus, ik wil ook wel eens een rampquote:
of een beetje genoxidequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit dus, ik wil ook wel eens een ramp
Zit Mikey nu nog steeds op die mast om uit te huilen over dat filmpje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hou je bek ja anders kom je ik even thuis opzoekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit Mikey nu nog steeds op die mast om uit te huilen over dat filmpje?
Sorry meneer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
hou je bek ja anders kom je ik even thuis opzoeken
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
hou je bek ja anders kom je ik even thuis opzoeken
Je wordt gehaat, en terecht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
Kut TNTPostNL busje rijdt zo mijn huisje voorbij met mijn hdmi en DVI kabels.
Klein biertje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vanavond lekker een stapje zetten dus?
Mijn pakketje werd twee dagen te vroeg bezorgdquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
Dit dus.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
zo te zien heeft die gozer geschoren oksel... het zal tyron wel zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan dronken thuis komen, ja dat zijn de avonden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Even een klein biertje doen, dat zeg ik ook altijd.
post NLquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
Toedeloequote:
thuis komenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En dan dronken thuis komen, ja dat zijn de avonden.
Nah, dat weet ik wel op het moment dat ik het zeg. Kroeg in = naar de kanjer gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En dan dronken thuis komen, ja dat zijn de avonden.
Meestal ben ik al naar de kanjer als ik de kroeg in ga.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik wel op het moment dat ik het zeg. Kroeg in = naar de kanjer gaan.
Ben je 14 ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Meestal ben ik al naar de kanjer als ik de kroeg in ga.
Gisteren nog van de kaart geweest?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik wel op het moment dat ik het zeg. Kroeg in = naar de kanjer gaan.
was helemaal loco dinsdagquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren nog van de kaart geweest?
Nee joh. Dit weekend ga ik mijn kop er maar weer eens flink van af schroeven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren nog van de kaart geweest?
had ik ook ma nzou wel even maandje niet meer drinken hield 9 dagen volquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik drink ff niet meer tot de vakantie. Viel me toch zwaarder dan ik gehoopt had
#Verslaafd
Goed idee! Zwollywood in?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee joh. Dit weekend ga ik mijn kop er maar weer eens flink van af schroeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goed idee! Zwollywood in?Salvia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders aansteller.
je kan het niet hendelen dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
Gisteren weer goed gesmoked. Ging echt vage dingen doen wat ik dan normaal nooit heb.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goed idee! Zwollywood in?Ja gewoon Zwolle. Wat ging je doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben me een partij aan het zuipen. 6 kilo ook aangekomen. Nu kan ik het goed hebben. Ik ben van een wasbordje met 8 blokjes naar 6 gegaan, maar toch. Kut verbouwen. Iedere avond heel voldaan een fles bier opentrekken. Om er daarna nog minimaal 4 naar binnen te tikken. En dat iedere dag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik drink ff niet meer tot de vakantie. Viel me toch zwaarder dan ik gehoopt had
#Verslaafd
Rondjes lopenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja gewoon Zwolle. Wat ging je doen dan?
#homoquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben me een partij aan het zuipen. 6 kilo ook aangekomen. Nu kan ik het goed hebben. Ik ben van een wasbordje met 8 blokjes naar 6 gegaan, maar toch. Kut verbouwen. Iedere avond heel voldaan een fles bier opentrekken. Om er daarna nog minimaal 4 naar binnen te tikken. En dat iedere dag.
Ik kan het ook echt niet bij 1 houden inderdaad. En ik drink alleen halve liters.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben me een partij aan het zuipen. 6 kilo ook aangekomen. Nu kan ik het goed hebben. Ik ben van een wasbordje met 8 blokjes naar 6 gegaan, maar toch. Kut verbouwen. Iedere avond heel voldaan een fles bier opentrekken. Om er daarna nog minimaal 4 naar binnen te tikken. En dat iedere dag.
ach, ik ben van 6blokjes naar een fust gedaan in een jaartje, met 15kg vet erbijquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. Volgens heel veel imams en de SGP is het te genezen of groei je er overheen.quote:
En ik zag zwarte vlekjes op mijn broek die er niet waren. Best gek maar wel chille avond. Paar lachkickjes.quote:
Petje af hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan het ook echt niet bij 1 houden inderdaad. En ik drink alleen halve liters.
Maar nu dus al 2.5 week niet. Nog 1.5 week. Dan gelijk in het vliegtuig inhaalslag
wat had je gesmokedquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ik zag zwarte vlekjes op mijn broek die er niet waren. Best gek maar wel chille avond. Paar lachkickjes.
Doet je anus ook pijn?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik kan je vertellen dat ik dit nog nooit heb gehad. Wel lachen.
Gewoon een bordeel beginnen daar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch gek dat ze die kelder van Fritzl gaan volstorten. Had minstens zoveel toeristische potentie als Auswitz.
heb je niet dat je soms beetje sombertjes wordt ofzo als je niet drinkt voor lange tijdquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, zoveel moeite kost het nou ook weer niet
Hergebruik?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon een bordeel beginnen daar.
Der Kinderkelderquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon een bordeel beginnen daar.
twitter:Vermistpersoon twitterde op donderdag 20-06-2013 om 15:17:13Vermist sinds 16-6-2013 uit #Grootegast, Ate Kooistra, 34 jaar. Zie : http://t.co/YNiHr1lo0h http://t.co/WB1xqRP511 reageer retweet
wotquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Vermistpersoon twitterde op donderdag 20-06-2013 om 15:17:13Vermist sinds 16-6-2013 uit #Grootegast, Ate Kooistra, 34 jaar. Zie : http://t.co/YNiHr1lo0h http://t.co/WB1xqRP511 reageer retweet
Ik kan hem niet serieus nemen, hij kan mij niet eens recht aankijkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Vermistpersoon twitterde op donderdag 20-06-2013 om 15:17:13Vermist sinds 16-6-2013 uit #Grootegast, Ate Kooistra, 34 jaar. Zie : http://t.co/YNiHr1lo0h http://t.co/WB1xqRP511 reageer retweet
Dikke kutfilm man. True story.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef vandermar het volgende:
Quiz (2012) - IMDb
Lijkt mij wel een aardige film
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je niet dat je soms beetje sombertjes wordt ofzo als je niet drinkt voor lange tijd
Alsof iemand jou recht aan wil kijkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan hem niet serieus nemen, hij kan mij niet eens recht aankijken
Burnvictim volgens mij. Volendammer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef JanCees het volgende:
Uit Grootegast staat erquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Burnvictim volgens mij. Volendammer?
brrrrrrrrrrrrrr powpowpowquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof iemand jou recht aan wil kijken.
Gevonden!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan hem niet serieus nemen, hij kan mij niet eens recht aankijken
Nee echt. Onmeunige kutfilm. Niet vaak zo een kutfilm gezien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een 6 is voldoende.
Al vond ik Epic Movie ook wel grappig
Epic Movie (2007) - IMDb
Netjes hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof iemand jou recht aan wil kijken.
Ik zag alleen vermist. Maar het zou ook kunnen dat hij op latere leeftijd is verhuist.quote:
en het bliksemt meter bier!quote:
Guus Meeuwisquote:
quote:
*gebeurtquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb nog altijd de hoop dat er bij die concerten van Guus Meeuwis iets erg gebeurd. Atoombom die afgaat ofzo.
hey doe jij eens even normaal meneer matsuquote:
Een waterbom.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb nog altijd de hoop dat er bij die concerten van Guus Meeuwis iets erg gebeurd. Atoombom die afgaat ofzo.
harde Lquote:
Keden kedeng op een trein naar het oosten met hem.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
Mensen die Guus Meeuwis acceptabele muziek vinden kunnen geen mensen zijn.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Keden kedeng op een trein naar het oosten met hem.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Keden kedeng op een trein naar het oosten met hem.
Jij hebt een normaal accent wil je zeggen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef RensAjacied het volgende:
Guus Meeuwis
Brabanders
En helemaal niet Brabanders die het luisteren
Hij zingt alsof hij altijd verkouden is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Prima gast wel Guusje. Hij is de Dirk Kuijt van de muziekindustrie, het is toch knap wat hij uit zijn carriere haalt met zijn beperkte talent.
Zegt de man uit Friesland met een username als ''RensAjacied''.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef RensAjacied het volgende:
Guus Meeuwis
Brabanders
En helemaal niet Brabanders die het luisteren
Typisch wel ja, hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zegt de man uit Friesland met een username als ''RensAjacied''.
Nee maar ik wil dat nog wel een keer doenquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij hebt een normaal accent wil je zeggen?
Mijn accent is gewoon normaal ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zegt de man uit Friesland met een username als ''RensAjacied''.
Is dan ook wel erg makkelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Wel frappant dat elk gespreksonderwerp hier eindigt met het afzeiken van Rens.
aaightquote:
Uhm... miss vind je het normaal, maar dat is het zeer zeker niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Mijn accent is gewoon normaal ja.
Mij nooit opgevallen ---->quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Wel frappant dat elk gespreksonderwerp hier eindigt met het afzeiken van Rens.
Heb je me ooit horen praten dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm... miss vind je het normaal, maar dat is het zeer zeker niet.
102 op UPC rond 12 uurquote:
quote:
quote:
Davy neemt Skypegesprekken opquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je me ooit horen praten dan?
TelevisieRadioquote:
Dave skypet met rens ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Skypt Davy met andere fokkers?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Hmm, maar eens even wat leuke wedjes uitzoeken voor Spanje - Tahiti. Iemand tips trouwens?
staat op 2,5quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoeveel krijg je als Spanje met meer dan 9 goals verschil wint?
Maar dan hoor je geen Elshoff/Grueter welke de betoging bagatelliseren, en zich er eigenlijk enkel aan storenquote:
Haha alsof mijn accent hetzelfde is als mensen hier uit de buurt, al kan ik dat accent wel opzetten als ik wil maar dan is het gemaakt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen enkel persoon uit die regio heeft een normaal accent.
2,5quote:
Het kan wel geil zijn bij chicks, regel ff wat 16-jarige met zo'n accent :y.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha alsof mijn accent hetzelfde is als mensen hier uit de buurt, al kan ik dat accent wel opzetten als ik wil maar dan is het gemaakt.
2mlnquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoeveel krijg je als Spanje met meer dan 9 goals verschil wint?
ja, kletsnatquote:
Chicks met een boers accent? Niet doen man. Sowieso praten meiden nooit plat zoals sommige jongens hier wel doen. Maar als ze plat praten gelijk is dat not dun.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het kan wel geil zijn bij chicks, regel ff wat 16-jarige met zo'n accent :y.
Boers accent is anders dat een Fries accent toch.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Chicks met een boers accent? Niet doen man. Sowieso praten meiden nooit plat zoals sommige jongens hier wel doen. Maar als ze plat praten gelijk is dat not dun.
Fries accent? Hier praat niemand Fries hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boers accent is anders dat een Fries accent toch.
Volgens Grueter heeft het alle problemen in Brazilie zelfs opgelost. Nu zouden de mensen wel even inzien dat hun nietszeggende protesten op niks gebaseerd warenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
Gisteren Japan - Italië was een leuke wedstrijd.
Jij praat toch wel netjes ABN-correct toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boers accent is anders dat een Fries accent toch.
Ja ik zat vanochtend zo tegen jou te kankeren, maar ik zat zelf ook een opdracht uit te stellenquote:
Dat is een Friesisme, ouwe Friesquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fries accent? Hier praat niemand Fries hoor. Het accent is hier 'plat'.
Ik werk er voor het eerst mee en ik krijg geen eens plaatjes goed erinquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik zat vanochtend zo tegen jou te kankeren, maar ik zat zelf ook een opdracht uit te stellen![]()
Echt geen zin om te worstelen met inDesignBen nu wel halverwege ofzo, iig het hele skelet in mekaar zitten, alleen nog ff tekst en afbeeldingen plaatsen
Vraag maar aan saind, ik praat zonder accentquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Grueter heeft het alle problemen in Brazilie zelfs opgelost. Nu zouden de mensen wel even inzien dat hun nietszeggende protesten op niks gebaseerd waren![]()
[..]
Jij praat toch wel netjes ABN-correct toch?![]()
Duurde bij mij ook ff jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werk er voor het eerst mee en ik krijg geen eens plaatjes goed erin
Dat was het enige minpunt aan de wedstrijd.quote:
Ik erger mij enkel aan Frank Snoeks. Om Grueter zijn gespeelde enthousiasme en mongolische opmerkingen kon ik wel lachen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was het enige minpunt aan de wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |