Nou soms zou je dat wel wensen als je met zulke mensen vliegtquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan hem moeilijk thuislaten
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou soms zou je dat wel wensen als je met zulke mensen vliegt
Kan je niet eens bieren inderdaadquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op zich vind ik Het altijd wel gezellig op Schiphol, ALS je overdag vliegt!
Om 3 uur half 4 is er bijna niks open
Ik wil gewoon zo lang mogelijk slapenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op zich vind ik Het altijd wel gezellig op Schiphol, ALS je overdag vliegt!
Om 3 uur half 4 is er bijna niks open
We gaan met vrienden, misschien zeggen die ook wel, 4 uur aanwezig is vroeg zat.quote:
Of een burgertje pakkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je niet eens bieren inderdaad
5 uur lukt ook makkelijk joh.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan met vrienden, misschien zeggen die ook wel, 4 uur aanwezig is vroeg zat.
Je checkt toch een dag van te voren al in
Ik ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo lang mogelijk slapen
Echt nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:58 schreef Muto het volgende:
In de zomer is alles wel open om een uurtje of 4 joh. Niet zeiken.
Een file om 4 uur sochtendsquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We vliegen op vrijdag, hij is bang voor files richting Schiphol
Ik moest pas geleden mijn ouders afhalen op Schiphol, heb een uur vast gestaan op de A4 tussen Shell-tankstation en afslag Schiphol. Sluit Rijkswaterstaat even 4 van de 5 rijstroken af.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We vliegen op vrijdag, hij is bang voor files richting Schiphol
Hij werkte vroeger in Amsterdamquote:
Je moet ook niet naar Amsterdam gaan als Ajax speelt, snelwegen staan dan meestal snel vol door al die fans die vroeg weggaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij werkte vroeger in Amsterdamen toen kwam het regelmatig voor hoor
Ja maar jij woont niet in Nederlandquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:00 schreef DonRaja het volgende:
Toen we naar Suriname vlogen had ik een hotel geboekt op Schiphol de avond voor vertrek. Is me perfect bevallen.
Naar Suriname is ook wel een hectisch gebeuren, 10 man 1 iemand uitzwaaienquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:00 schreef DonRaja het volgende:
Toen we naar Suriname vlogen had ik een hotel geboekt op Schiphol de avond voor vertrek. Is me perfect bevallen.
Ja klopt en helemaal niemand die zich aan de maximale aantal kilo's bagage houdt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Naar Suriname is ook wel een hectisch gebeuren, 10 man 1 iemand uitzwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |