staat op 2,5quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoeveel krijg je als Spanje met meer dan 9 goals verschil wint?
Maar dan hoor je geen Elshoff/Grueter welke de betoging bagatelliseren, en zich er eigenlijk enkel aan storenquote:
Haha alsof mijn accent hetzelfde is als mensen hier uit de buurt, al kan ik dat accent wel opzetten als ik wil maar dan is het gemaakt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen enkel persoon uit die regio heeft een normaal accent.
2,5quote:
Het kan wel geil zijn bij chicks, regel ff wat 16-jarige met zo'n accent :y.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha alsof mijn accent hetzelfde is als mensen hier uit de buurt, al kan ik dat accent wel opzetten als ik wil maar dan is het gemaakt.
2mlnquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoeveel krijg je als Spanje met meer dan 9 goals verschil wint?
ja, kletsnatquote:
Chicks met een boers accent? Niet doen man. Sowieso praten meiden nooit plat zoals sommige jongens hier wel doen. Maar als ze plat praten gelijk is dat not dun.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het kan wel geil zijn bij chicks, regel ff wat 16-jarige met zo'n accent :y.
Boers accent is anders dat een Fries accent toch.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Chicks met een boers accent? Niet doen man. Sowieso praten meiden nooit plat zoals sommige jongens hier wel doen. Maar als ze plat praten gelijk is dat not dun.
Fries accent? Hier praat niemand Fries hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boers accent is anders dat een Fries accent toch.
Volgens Grueter heeft het alle problemen in Brazilie zelfs opgelost. Nu zouden de mensen wel even inzien dat hun nietszeggende protesten op niks gebaseerd warenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
Gisteren Japan - Italië was een leuke wedstrijd.
Jij praat toch wel netjes ABN-correct toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boers accent is anders dat een Fries accent toch.
Ja ik zat vanochtend zo tegen jou te kankeren, maar ik zat zelf ook een opdracht uit te stellenquote:
Dat is een Friesisme, ouwe Friesquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fries accent? Hier praat niemand Fries hoor. Het accent is hier 'plat'.
Ik werk er voor het eerst mee en ik krijg geen eens plaatjes goed erinquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik zat vanochtend zo tegen jou te kankeren, maar ik zat zelf ook een opdracht uit te stellen![]()
Echt geen zin om te worstelen met inDesignBen nu wel halverwege ofzo, iig het hele skelet in mekaar zitten, alleen nog ff tekst en afbeeldingen plaatsen
Vraag maar aan saind, ik praat zonder accentquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Grueter heeft het alle problemen in Brazilie zelfs opgelost. Nu zouden de mensen wel even inzien dat hun nietszeggende protesten op niks gebaseerd waren![]()
[..]
Jij praat toch wel netjes ABN-correct toch?![]()
Duurde bij mij ook ff jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werk er voor het eerst mee en ik krijg geen eens plaatjes goed erin
Dat was het enige minpunt aan de wedstrijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |