Zit Mikey nu nog steeds op die mast om uit te huilen over dat filmpje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ziet er niet erg vrolijk uit anders
[ afbeelding ]
hou je bek ja anders kom je ik even thuis opzoekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit Mikey nu nog steeds op die mast om uit te huilen over dat filmpje?
Sorry meneer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
hou je bek ja anders kom je ik even thuis opzoeken
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
hou je bek ja anders kom je ik even thuis opzoeken
Je wordt gehaat, en terecht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
Kut TNTPostNL busje rijdt zo mijn huisje voorbij met mijn hdmi en DVI kabels.
Klein biertje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vanavond lekker een stapje zetten dus?
Mijn pakketje werd twee dagen te vroeg bezorgdquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
Dit dus.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
zo te zien heeft die gozer geschoren oksel... het zal tyron wel zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan dronken thuis komen, ja dat zijn de avonden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Even een klein biertje doen, dat zeg ik ook altijd.
post NLquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
Toedeloequote:
thuis komenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En dan dronken thuis komen, ja dat zijn de avonden.
Nah, dat weet ik wel op het moment dat ik het zeg. Kroeg in = naar de kanjer gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En dan dronken thuis komen, ja dat zijn de avonden.
Meestal ben ik al naar de kanjer als ik de kroeg in ga.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik wel op het moment dat ik het zeg. Kroeg in = naar de kanjer gaan.
Ben je 14 ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Meestal ben ik al naar de kanjer als ik de kroeg in ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |