quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet, steeds zie je buien aankomen en als ze hier in de buurt komen verdwijnen ze.
iddquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet, steeds zie je buien aankomen en als ze hier in de buurt komen verdwijnen ze.
bassie ! (ja hij deed die stem)quote:
Zal je altijd zien ik heb ook altijd pechquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Gister was het heel de dag droog. Net toen ik aan het fietsen was kwam er opeens een tropische regenbui van maar 5 minuten. Drijf en drijf nat.
Dit dus, ik wil ook wel eens een rampquote:
of een beetje genoxidequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit dus, ik wil ook wel eens een ramp
Zit Mikey nu nog steeds op die mast om uit te huilen over dat filmpje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ziet er niet erg vrolijk uit anders
[ afbeelding ]
hou je bek ja anders kom je ik even thuis opzoekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit Mikey nu nog steeds op die mast om uit te huilen over dat filmpje?
Sorry meneer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
hou je bek ja anders kom je ik even thuis opzoeken
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
hou je bek ja anders kom je ik even thuis opzoeken
Je wordt gehaat, en terecht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
Kut TNTPostNL busje rijdt zo mijn huisje voorbij met mijn hdmi en DVI kabels.
Klein biertje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vanavond lekker een stapje zetten dus?
Mijn pakketje werd twee dagen te vroeg bezorgdquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
Dit dus.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
zo te zien heeft die gozer geschoren oksel... het zal tyron wel zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan dronken thuis komen, ja dat zijn de avonden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Even een klein biertje doen, dat zeg ik ook altijd.
post NLquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
Toedeloequote:
thuis komenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En dan dronken thuis komen, ja dat zijn de avonden.
Nah, dat weet ik wel op het moment dat ik het zeg. Kroeg in = naar de kanjer gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En dan dronken thuis komen, ja dat zijn de avonden.
Meestal ben ik al naar de kanjer als ik de kroeg in ga.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik wel op het moment dat ik het zeg. Kroeg in = naar de kanjer gaan.
Ben je 14 ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Meestal ben ik al naar de kanjer als ik de kroeg in ga.
Gisteren nog van de kaart geweest?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik wel op het moment dat ik het zeg. Kroeg in = naar de kanjer gaan.
was helemaal loco dinsdagquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren nog van de kaart geweest?
Nee joh. Dit weekend ga ik mijn kop er maar weer eens flink van af schroeven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren nog van de kaart geweest?
had ik ook ma nzou wel even maandje niet meer drinken hield 9 dagen volquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik drink ff niet meer tot de vakantie. Viel me toch zwaarder dan ik gehoopt had
#Verslaafd
Goed idee! Zwollywood in?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee joh. Dit weekend ga ik mijn kop er maar weer eens flink van af schroeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goed idee! Zwollywood in?Salvia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders aansteller.
je kan het niet hendelen dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
Gisteren weer goed gesmoked. Ging echt vage dingen doen wat ik dan normaal nooit heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |