quote:
In Utrecht valt het reuze mee. Hopelijk droog bij het voetballen vanavond.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las net dat er een waterbom kan vallen, maar gelukkig blijft het westen gespaard.
Het water stroomt onze kant op... Ik ga dood.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las net dat er een waterbom kan vallen, maar gelukkig blijft het westen gespaard.
ik heb al 3 dagen geen regen hier die ze wel voorspellenquote:
Is het een springer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ziet er niet erg vrolijk uit anders
[ afbeelding ]
Joran?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ziet er niet erg vrolijk uit anders
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze Utrecht opofferen en onder water zetten om de westelijke provincies te redden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het water stroomt onze kant op... Ik ga dood.
bollequote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
Hoe heet die dikke kerel van de Jakhalzen ook alweer?
Ik ook niet, steeds zie je buien aankomen en als ze hier in de buurt komen verdwijnen ze.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb al 3 dagen geen regen hier die ze wel voorspellen
Frank Evenblijquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
xDquote:
quote:
Happel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
nou nou nou nouquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Utrecht opofferen en onder water zetten om de westelijke provincies te redden.
Ik ben net ook natgeregend. Kanjerjodenweer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Gister was het heel de dag droog. Net toen ik aan het fietsen was kwam er opeens een tropische regenbui van maar 5 minuten. Drijf en drijf nat.
hahah lekker voor je xDquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Gister was het heel de dag droog. Net toen ik aan het fietsen was kwam er opeens een tropische regenbui van maar 5 minuten. Drijf en drijf nat.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet, steeds zie je buien aankomen en als ze hier in de buurt komen verdwijnen ze.
iddquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet, steeds zie je buien aankomen en als ze hier in de buurt komen verdwijnen ze.
bassie ! (ja hij deed die stem)quote:
Zal je altijd zien ik heb ook altijd pechquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Dit dus, ik wil ook wel eens een rampquote:
of een beetje genoxidequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit dus, ik wil ook wel eens een ramp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |