Vannacht gezien inderdaad. Wat een briljante actie, zo voorkom je dat je gepest wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)p_naar_de_grond.html
Waarschijnlijk al een aantal keer gepost. Maar ik word hier vrolijk van.
Die gebalde vuistjes na zijn klapquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
ga mee op avontuur!!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Ik houd niet zo van mensen welke zichzelf dusdanig serieus nemen.
[..]
Mee eens.
Niks mis met een beetje bijten zo nu en danquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De jongen met bril schijnt de agressor te zijn geweest. Niet alleen slaat hij regelmatig mensen, hij schijnt zelfs mensen uit het niets te bijten.
Liefdesbeetjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje bijten zo nu en dan
Yolo swag. Ik pak nu mijn tentje.quote:
Wat een baasquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
bamquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
hij mag dat, hij is blankquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De jongen met bril schijnt de agressor te zijn geweest. Niet alleen slaat hij regelmatig mensen, hij schijnt zelfs mensen uit het niets te bijten.
volgende keer hoger omhoog die vuistjes, op deze manier vang je klappenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die gebalde vuistjes na zijn klapHij is er helemaal klaar voor
Ik las net dat er een waterbom kan vallen, maar gelukkig blijft het westen gespaard.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
hier kan het ook elk moment beginnen.
Wereldrecord paalzitten?quote:
Klinkt heftigquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las net dat er een waterbom kan vallen, maar gelukkig blijft het westen gespaard.
quote:
In Utrecht valt het reuze mee. Hopelijk droog bij het voetballen vanavond.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las net dat er een waterbom kan vallen, maar gelukkig blijft het westen gespaard.
Het water stroomt onze kant op... Ik ga dood.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
ik heb al 3 dagen geen regen hier die ze wel voorspellenquote:
Is het een springer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ziet er niet erg vrolijk uit anders
[ afbeelding ]
Joran?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ziet er niet erg vrolijk uit anders
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze Utrecht opofferen en onder water zetten om de westelijke provincies te redden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het water stroomt onze kant op... Ik ga dood.
bollequote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
Hoe heet die dikke kerel van de Jakhalzen ook alweer?
Ik ook niet, steeds zie je buien aankomen en als ze hier in de buurt komen verdwijnen ze.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb al 3 dagen geen regen hier die ze wel voorspellen
Frank Evenblijquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
xDquote:
quote:
Happel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
nou nou nou nouquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Utrecht opofferen en onder water zetten om de westelijke provincies te redden.
Ik ben net ook natgeregend. Kanjerjodenweer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Gister was het heel de dag droog. Net toen ik aan het fietsen was kwam er opeens een tropische regenbui van maar 5 minuten. Drijf en drijf nat.
hahah lekker voor je xDquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Gister was het heel de dag droog. Net toen ik aan het fietsen was kwam er opeens een tropische regenbui van maar 5 minuten. Drijf en drijf nat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |