Moet je toch heel snel zijn. Shit is aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik weet het, net gekeken en snel alvast boodschappen gedaan
Hier wel wat gerommel, hoop dat 't nog los gaat. Ik hou daar wel van.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet je toch heel snel zijn. Shit is aan.
Ik vind dat ook wel leuk. Geeft me een kick om met een oude TV antenne midden in een wei te gaan staan. #thrillseeking #delevenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier wel wat gerommel, hoop dat 't nog los gaat. Ik hou daar wel van.
bwhehequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:49 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 20-06-2013 om 13:42:53Lionel Messi is expected to be on court for tax fraud on September 17 reageer retweet
Ik ben ooit eens bij zwaar onweer in een metalen lichtmast bij onze voetbalvereniging geklommen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel leuk. Geeft me een kick om met een oude TV antenne midden in een wei te gaan staan. #thrillseeking #deleven
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel leuk. Geeft me een kick om met een oude TV antenne midden in een wei te gaan staan. #thrillseeking #deleven
ik vind dat maher een schaap isquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel goed dat Maher naar PSV gaat in plaats van Ajax.
Dat is een juiste constateringquote:
Anders wordt Ajax wel erg makkelijk kampioen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel goed dat Maher naar PSV gaat in plaats van Ajax.
psv netwerk?quote:
Dat hele topic is een grote troll, 264 pagina's voor een speler die niet eens naar Ajax komtquote:
Mooi tochquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elk netwerk is zowel om te lachen als te huilen. Of het nou Psv, Ajax of Feyenoord betreft.
jezusquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hele topic is een grote troll, 264 pagina's voor een speler die niet eens naar Ajax komt.
Vorig jaar met Narsingh ook zo. En zullen nog wel meer spelers geweest zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hele topic is een grote troll, 264 pagina's voor een speler die niet eens naar Ajax komt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elk netwerk is zowel om te lachen als te huilen. Of het nou Psv, Ajax of Feyenoord betreft.
Niet echt. Ik houd niet zo van mensen welke zichzelf dusdanig serieus nemen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi toch. Al is het wat jeugd betreft wel informatief soms.
Mee eens.quote:
Ik zie daar wel de humor van in.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Ik houd niet zo van mensen welke zichzelf dusdanig serieus nemen.
Meld dat voortaan netjes voordat je gaat schijten, zoals nette jongens als kapi dat doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb me net toch een bolus gelegd
Niet te zuinig
Het stuk dat brillemans na schooltijd de kanker in wordt geslagen door een Marokkaan of 5 staat er niet op.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)p_naar_de_grond.html
Waarschijnlijk al een aantal keer gepost. Maar ik word hier vrolijk van.
De jongen met bril schijnt de agressor te zijn geweest. Niet alleen slaat hij regelmatig mensen, hij schijnt zelfs mensen uit het niets te bijten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Vannacht gezien inderdaad. Wat een briljante actie, zo voorkom je dat je gepest wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Die gebalde vuistjes na zijn klapquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
ga mee op avontuur!!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Ik houd niet zo van mensen welke zichzelf dusdanig serieus nemen.
[..]
Mee eens.
Niks mis met een beetje bijten zo nu en danquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De jongen met bril schijnt de agressor te zijn geweest. Niet alleen slaat hij regelmatig mensen, hij schijnt zelfs mensen uit het niets te bijten.
Liefdesbeetjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje bijten zo nu en dan
Yolo swag. Ik pak nu mijn tentje.quote:
Wat een baasquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
bamquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
hij mag dat, hij is blankquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De jongen met bril schijnt de agressor te zijn geweest. Niet alleen slaat hij regelmatig mensen, hij schijnt zelfs mensen uit het niets te bijten.
volgende keer hoger omhoog die vuistjes, op deze manier vang je klappenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die gebalde vuistjes na zijn klapHij is er helemaal klaar voor
Ik las net dat er een waterbom kan vallen, maar gelukkig blijft het westen gespaard.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
hier kan het ook elk moment beginnen.
Wereldrecord paalzitten?quote:
Klinkt heftigquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las net dat er een waterbom kan vallen, maar gelukkig blijft het westen gespaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |