quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ok. Ik ga schoonmaken. En ik wil jullie nog even vertellen dat ik zojuist naar de kapper ben geweest, alwaar mijn haar heerlijk gefreshed is en ik na afloop nog een heerlijke wasbeurt + hoofdmassage heb gehad.#huisjepoetsen #lekkerfresh #mooiboii.
Ik had m'n haar al gewassen, dus doen ze het erna. Nu hoef ik niet speciaal onder de douche als ik van de kapper kom.quote:
nee het is een goede filmquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n film met spleetogen? Want ik heb een Chinezen intolerantie.
Is echt troep dat spul.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een zak van die groen haribo kikkertjes naast m'n beeldscherm staan. Moet op vandaag.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, docu voor jou als man met degelijke muzieksmaak:
Searching for Sugar Man (2012) - IMDb
Snap je baas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Italie - Japan, wat een prachtwedstrijd zeg. Toch wel de mooiste wedstrijd van de afgelopen paar jaar.
Alleen de verkeerde winnaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Italie - Japan, wat een prachtwedstrijd zeg. Toch wel de mooiste wedstrijd van de afgelopen paar jaar.
Dikke pot ja. Dat die Honda hier bij VVV heeft gespeeld is toch wel apart te noemen. Wat een speler hč?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Honda is zo goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap je baas.Lag gisteravond in bed te kijken. Echt fenomenaal die pot. Ik gaf gewoon wijvengilletjes door al die combinaties. En die Honda speelde me een bazen tweede helft. Werkelijk elke fucking aanname of pass was goed, hoe hard ze 'm ook inspeelden. Echt bizar.
....en dan die kut counter....
Wat ijl jij nou weer? Wat ik zeg is gewoon berust op waarheid.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon eens je bijdehante muil houden ja ok bedankt gr gr
Ik heb die gast gister echt bizarre dingen zien doen. Die kan zo mee bij elke Europese topclub. Ik word echt geil als hij bij Man Utd. tekent.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dikke pot ja. Dat die Honda hier bij VVV heeft gespeeld is toch wel apart te noemen. Wat een speler hč?
Ik hou me aanbevolen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
ff kijken of ik die wedstrijd kan downloaden.
Rojadirectaquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is echt troep dat spul.Maar ik heb makkelijk praten, mocht nooit snoep vroeger dus ik koop het soiweso nooit.
En die mentaliteit van die gastjes. Echt bizar. Alles met 100% focus en inzet. Italianen werden er helemaal gek van.quote:
Ik heb hem net even gekeken. Gister was ik er niet helemaal bij. Uitzending gemist staat 'ie op.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
Daar is het dus fout gegaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is echt troep dat spul.Maar ik heb makkelijk praten, mocht nooit snoep vroeger dus ik koop het soiweso nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |