Vooruitquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus de auto rolde achteruit? Of heeft ze onbewust haar leraar doodgereden?
The last stand. Arnold Scharzenegger en een flinterdun verhaal. Heb ik je aandacht?quote:
Ik kom er nu aan. Regel jij de popcorn dan neem ik aardbeien ranja mee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
The last stand. Arnold Scharzenegger en een flinterdun verhaal. Heb ik je aandacht?
Kunnen we dat omwisselen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom er nu aan. Regel jij de popcorn dan neem ik aardbeien ranja mee.
Dat is ook een dikke film. Indonesiërs.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, ben The Raid aan 't downloaden Saind.
Is dat ook zo'n film met spleetogen? Want ik heb een Chinezen intolerantie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:06 schreef Saind het volgende:
OH OH OH OH OH KAPI
Moonrise Kingdom
Niet lezen waar hij over gaat, gewoon kijken
Andere keer dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flinke cast zeg
[..]
Hmm nee liever niet.
Die film is fucking fantasticoquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flinke cast zeg
[..]
Hmm nee liever niet.
Nee man moeilijk blankquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n film met spleetogen? Want ik heb een Chinezen intolerantie.
Is dat bij The Raid juist niet het geval?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n film met spleetogen? Want ik heb een Chinezen intolerantie.
Kan jij niet gewoon eens je bijdehante muil houden ja ok bedankt gr grquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat bij The Raid juist niet het geval?
Dat doen ze toch vantevorenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ok. Ik ga schoonmaken. En ik wil jullie nog even vertellen dat ik zojuist naar de kapper ben geweest, alwaar mijn haar heerlijk gefreshed is en ik na afloop nog een heerlijke wasbeurt + hoofdmassage heb gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |