Ik doe niet mee aan dat kinderachtige spelletje van jou.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit spel je verkeerd. Het is jou'n
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan dat kinderachtige spelletje van jou.Gelhoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach krijg je wel leuke halve finalesquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:05 schreef Equites het volgende:
Wat een weergaloze wedstrijd van Japan en toch gaan die kut Italianen er met de winst vandoor. Zit echt te balen hier.
De Jappen speelde heel leuk voetbal ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach krijg je wel leuke halve finales
Ja dat zeker. Heb ook genoten van Honda en Kagawa weer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:10 schreef Equites het volgende:
[..]
De Jappen speelde heel leuk voetbal ja.
Yepquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach krijg je wel leuke halve finales
Ik zie Tahiti nog wel stuntenquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:16 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Yep
Spanje-Italie
Brazilie-Uruguay
Ja zat er al een beetje aan te komen natuurlijk. Fantastische affiches allebei. De ene een replay van de EK-finale, de andere een nogal harde burenrivaliteit (en replay WK-"finale" 1950. Okee het was niet echt een finale destijds maar het was een enorme upset voor BRA natuurlijk.)quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:16 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Yep
Spanje-Italie
Brazilie-Uruguay
Ja ik ook. Dat ze tegen Spanje onder de 20 tegengoals blijven. Dat zou best een stunt zijn.quote:
Misschien vallen de Spanjaarden gewoon in slaap ... Wie weet ...quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dat ze tegen Spanje onder de 20 tegengoals blijven. Dat zou best een stunt zijn.
Denk dat het nog best weleens mee kan gaan vallen qua uitslag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dat ze tegen Spanje onder de 20 tegengoals blijven. Dat zou best een stunt zijn.
Nja, vorige keer tegen Nieuw-Zeeland stonden ze na een kwartier op 5-0 of zo? Verder als een nachtkaars uit gegaan die pot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Denk dat het nog best weleens mee kan gaan vallen qua uitslag.
Spanje zal heus wel ruim winnen. Maar ik hoor iedereen over monsterscores. Sommigen zelfs over dubbele cijfers. Denk dat het wel mee gaat vallen. hooguit 5-0, 6-0 ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, vorige keer tegen Nieuw-Zeeland stonden ze na een kwartier op 5-0 of zo? Verder als een nachtkaars uit gegaan die pot.
Ik support ook Tahiti, maar zoals je hebt kunnen zien in de wedstrijd Nigeria - Tahiti kan het aan het eind snel gaan als hun gebrekkige conditie hen opspeelt. Nigeria had nog best veel 1 op 1 kansen (om zeep geholpen door Musa). Ik hoop op iets van 6-1 ofzo, maar ik denk dat het 10-0 wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Spanje zal heus wel ruim winnen. Maar ik hoor iedereen over monsterscores. Sommigen zelfs over dubbele cijfers. Denk dat het wel mee gaat vallen. hooguit 5-0, 6-0 ofzo.
We zullen zien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik support ook Tahiti, maar zoals je hebt kunnen zien in de wedstrijd Nigeria - Tahiti kan het aan het eind snel gaan als hun gebrekkige conditie hen opspeelt. Nigeria had nog best veel 1 op 1 kansen (om zeep geholpen door Musa). Ik hoop op iets van 6-1 ofzo, maar ik denk dat het 10-0 wordt.
10-0 ik krijg opeens een raar gevoelquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik support ook Tahiti, maar zoals je hebt kunnen zien in de wedstrijd Nigeria - Tahiti kan het aan het eind snel gaan als hun gebrekkige conditie hen opspeelt. Nigeria had nog best veel 1 op 1 kansen (om zeep geholpen door Musa). Ik hoop op iets van 6-1 ofzo, maar ik denk dat het 10-0 wordt.
Sowieso.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als een spelertje van Tahiti in de 30e minuut zijn 2e geel pakt wordt het een compleet andere wedstrijd natuurlijk.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:37 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk heeft Japan Italie helemaal van de mat gespeeld, maarja Italianen he...
Wat een wereldwedstrijd was dat![]()
![]()
Dood-en doodzonde dat Japan er nu uit ligt, ze hadden meer verdiend.
Het zou me niet echt verbazen als dit Japan op het volgend WK bij de beste 4 eindigt
Beste 4 is overdreven. De verdediging is daar te zwak voor. Maar kwartfinale zouden ze best kunnen halen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:37 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk heeft Japan Italie helemaal van de mat gespeeld, maarja Italianen he...
Wat een wereldwedstrijd was dat![]()
![]()
Dood-en doodzonde dat Japan er nu uit ligt, ze hadden meer verdiend.
Het zou me niet echt verbazen als dit Japan op het volgend WK bij de beste 4 eindigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |