SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is dan je "B" teamquote:
Reinaquote:
Dit team zou zelfs van Nederland winnen.quote:
Wel opmerkelijk. Voor het toernooi was het een lastige keuze tussen Valdes en Casillias en nu blijkt Valdes de derde keeper te zijn.quote:
Dit team zou gewoon in de halve finale van het WK staan. Alleen Spanje 1 en Duitsland zijn sterker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit team zou zelfs van Nederland winnen.![]()
Ik zeg: 15-0 tegen Tahiti.
9-0 denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit team zou zelfs van Nederland winnen.![]()
Ik zeg: 15-0 tegen Tahiti.
Alsof Reina een bal gaat moeten pakkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk. Voor het toernooi was het een lastige keuze tussen Valdes en Casillias en nu blijkt Valdes de derde keeper te zijn.
Jezus.. 9 andere spelers en dan alsnog een wereld elftalquote:
Vliegende keep.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alsof Reina een bal gaat moeten pakken. Die staat 90 minuten gewoon naar de wedstrijd te kijken
Heb ik ook 2 minuten van gezien.quote:
Moet je de WK selectie 74 van Nederland eens zien. Opa spreekt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Jezus.. 9 andere spelers en dan alsnog een wereld elftal
Die wonnen alleen geen 3 toernooien op rij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je de WK selectie 74 van Nederland eens zien. Opa spreekt.![]()
Ik kreeg De Lama's er al eerder voor, in een paniekaanval de TV maar uit gedaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
Door dit topic dacht ik even dat het al begonnen was.
Schakel ik zo naar de Dino-show toe.
En het B team was ook niet zo goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wonnen alleen geen 3 toernooien op rij.
Klein verschilletje.
Maar zat wel Jan Boskamp bij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wonnen alleen geen 3 toernooien op rij.
Klein verschilletje.
Ondisrespectloos bedoel je.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel een beetje onrespectvol om met een B-team te starten
Volgens mij zit Boskamp meer in Belgische voetbalprogramma's dan in Nederlandsequote:
Had Tahiti maar niet zo slecht moeten zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou als Tahiti zijnde gewoon heel slecht spelen om het ongenoegen aan te geven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
'Als .... zijnde' is dubbelopquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou als Tahiti zijnde gewoon heel slecht spelen om het ongenoegen aan te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop