Ik heb eens met Timbalada samengewerkt voor een concert. Mijn (meer ervaren) collega wilde niet met hen praten, hij vond alle Brazilianen beroepsaanstellers.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom is het moeilijk ze wat te gunnen op voetbalgebied
Met dezelfde begeleiding ook op medisch gebied kom je een heel eindquote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Wat ook zeker belangrijk is in zoiets zijn de genen. Jamaica heeft bijvoorbeeld ook weinig inwoners, maar dat betekend niet dat andere landen met meer inwoners net zoveel topsprinters kunnen voortbrengen.
Dat kan natuurlijk, maar niet voor niets dat er slechts 1 blanke onder de 10 seconden heeft gelopen. Ooit.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met dezelfde begeleiding ook op medisch gebied kom je een heel eind
Zou voetbaltalent in de genen worden doorgegeven? Dan gaan mijn zoontjes ook het Nederlands elftal niet halen...quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Wat ook zeker belangrijk is in zoiets zijn de genen. Jamaica heeft bijvoorbeeld ook weinig inwoners, maar dat betekend niet dat andere landen met meer inwoners net zoveel topsprinters kunnen voortbrengen.
Niet per se inzicht waarschijnlijk, maar fysiek zal zeker deels doorgegeven worden door de genen.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou voetbaltalent in de genen worden doorgegeven? Dan gaan mijn zoontjes ook het Nederlands elftal niet halen...
90 was met Careca toch? Werden eruit geknikkerd in de kwartfinales door een kreupel Argentinië.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was wel een heel lelijke ploeg inderdaad, 90 kan ik me niet voor de geest halen, 82 staat echter nog op mijn netvlies maar dan in positieve zin
Het is apart volk ja, ze lijken heel aardig en open maar dat zijn ze niet, bij Argentijnen is het precies andersom, die zijn in het begin stug in de omgang maar kan je makkelijker vrienden mee worden.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb eens met Timbalada samengewerkt voor een concert. Mijn (meer ervaren) collega wilde niet met hen praten, hij vond alle Brazilianen beroepsaanstellers.
Physical determinism (anthropogeographie). Die theorie suggereert dat de natuur grotendeels de ontwikkeling van een persoon ontwikkelt. Er wordt o.a. gesuggereerd dat Jamaicanen hierdoor zoveel succesvolle topsprinters voortbrengt.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet per se inzicht waarschijnlijk, maar fysiek zal zeker deels doorgegeven worden door de genen.
Daarom was het ook zo lekker dat we van die gasten wonnen in 2010.. Heerlijk, zo'n groot voetballand compleet in rouw dompelen.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:44 schreef Caland het volgende:
Ik weet wel weer sinds gisteren waarom ik zo ongeveer begin deze eeuw altijd zo'n hekel had aan Brazilie. Als die weer eens iets winnen zijn het echt de joden van het interlandvoetbal. Walgelijk.
Ik heb ook meer met Argentijnen.. alleen al dat Braziliaanse taaltje kan ik moeilijk pruimen.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is apart volk ja, ze lijken heel aardig en open maar dat zijn ze niet, bij Argentijnen is het precies andersom, die zijn in het begin stug in de omgang maar kan je makkelijker vrienden mee worden.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Geen moeite mee, het is wat zangeriger dan Spaans en ook het Portugese Portugeesquote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb ook meer met Argentijnen.. alleen al dat Braziliaanse taaltje kan ik moeilijk pruimen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |