Zijn top ligt alweer wat jaren achter hem inderdaad en goals tegen Tahiti zeggen niet zoveel, maar ik had toch het idee weer wat van de oude Torres terug te zien in de halve finale.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tsja Torres je kan hem moeilijk slecht vinden omdat hij op zowat elk toernooi dat hij speelde topscoorder was maar echt overtuigen in belangrijke wedstrijden doet hij niet.
Dat is natuurlijk het punt met voetbal, als het middenveld faalt komt er meer druk op de verdedigers en krijgen de aanvallers minder bruikbare ballen maar er wordt altijd naar de verdedigers en de aanvallers gewezen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Complete offday van Spanje en degene die dan als eerste door het ijs zakt is over het algemeen Torres
Ik vond zijn actie in de eerste helft waarbij hij een dribbel op het middenveld wilde inzetten (met nog een stuk of 6 Brazilianen voor zich) toch wel exemplarisch voor zijn gebrek aan inzicht.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn top ligt alweer wat jaren achter hem inderdaad en goals tegen Tahiti zeggen niet zoveel, maar ik had toch het idee weer wat van de oude Torres terug te zien in de halve finale.
Gisteren deelde hij in de algehele malaise, Spanje heeft 1 keer op doel geschoten de eerste helft?
Hij is iig nog niet fitquote:Op maandag 1 juli 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Villa is ook niet meer wat het is geweest imo ook over de top
Is ook vrij veel geblesseerd geweest toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Villa is ook niet meer wat het is geweest imo ook over de top
Eigenlijk nooit echt geweest de laatste jaren in het nationale elftal m.i.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Vond het eigenlijk wel plezierig dat Spanje weer eens billenkoek heeft gekregen. Het zal ongetwijfeld al eens zijn gezegd, maar de spitspositie van Spanje is niet meer zo denderend bezet.
Ja die Forlan is nog topfit hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:16 schreef DonRaja het volgende:
Maar even, een landje met 4(?) miljoen inwoners en dan een aanval: Cavani-Forlan-Suarez
twitter:BenSmithBBC twitterde op maandag 01-07-2013 om 15:54:24Brazil players (and Scolari) given same mark out of 10 in the morning newspaper http://t.co/PzIb6LPuo6 reageer retweet
Maar wat een talent zeg, echt indrukwekkend. Moet je je indenken wat bijvoorbeeld China kan voortbrengen.quote:
Beetje wereldvreemd zijn ze altijd al geweest daar.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:42 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BenSmithBBC twitterde op maandag 01-07-2013 om 15:54:24Brazil players (and Scolari) given same mark out of 10 in the morning newspaper http://t.co/PzIb6LPuo6 reageer retweet
Inderdaad, daarom is het moeilijk ze wat te gunnen op voetbalgebiedquote:Op maandag 1 juli 2013 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje wereldvreemd zijn ze altijd al geweest daar.
Mijn voorkeur voor Brazilië was over sinds 1994.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:44 schreef Caland het volgende:
Ik weet wel weer sinds gisteren waarom ik zo ongeveer begin deze eeuw altijd zo'n hekel had aan Brazilie. Als die weer eens iets winnen zijn het echt de joden van het interlandvoetbal. Walgelijk.
Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Wat ook zeker belangrijk is in zoiets zijn de genen. Jamaica heeft bijvoorbeeld ook weinig inwoners, maar dat betekend niet dat andere landen met meer inwoners net zoveel topsprinters kunnen voortbrengen.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar wat een talent zeg, echt indrukwekkend. Moet je je indenken wat bijvoorbeeld China kan voortbrengen.
Dat was wel een heel lelijke ploeg inderdaad, 90 kan ik me niet voor de geest halen, 82 staat echter nog op mijn netvlies maar dan in positieve zinquote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn voorkeur voor Brazilië was over sinds 1994.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |