Watquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan was het vast niet echt, wanneer je echt verliefd bent dan maken jullie meteen 5-jarenplannen en wordt er gepraat over 'what if pregnant'.
Kan wel tegen mn verlies, srs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar niet huilen als je verliest danen ook niet gelijk met je sloophamer gaan rondzwaaien he.
lolneequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan was het vast niet echt, wanneer je echt verliefd bent dan maken jullie meteen 5-jarenplannen en wordt er gepraat over 'what if pregnant'.
en jij bent dikquote:
quote:
quote:
met dr gore moedervlekquote:
okéquote:
Er vindt een verticale beweging in mijn broek plaats.quote:
Ik totaal nietquote:
True. Ik bedoel er alleen maar mee dat als je een groep van dat soort lui hebt je eerder kans hebt op een lagere eindplek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Fair enough, maar wil niet zeggen dat jij en ik dat niet doen natuurlijk.
yackediyack.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Zal jou eens verwarren met die chubby Antilliaanse van je, met mijn blote handen. Schuif die hele arm van haar in je strot.
Kwam deze vandaag ook tegen op Misc. Lijkt me een sletterig meisje, mooi is dat.quote:
Tijd dat jij weer eens echt verliefd wordt.quote:
Gek dat altijd met dit soort gifjes je hem over en over kijktquote:
Dani Lynne.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er vindt een verticale beweging in mijn broek plaats.
Hebben we een naam?
True, true.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True. Ik bedoel er alleen maar mee dat als je een groep van dat soort lui hebt je eerder kans hebt op een lagere eindplek.
Maargoed, denk jij dat ik bepaald bang ben voor snelheden en gevaar? Zou best goeie kans maken dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
True. Ik bedoel er alleen maar mee dat als je een groep van dat soort lui hebt je eerder kans hebt op een lagere eindplek.
Helemaal in trance.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gek dat altijd met dit soort gifjes je hem over en over kijkt
Ach eigenlijk niet gek maar toch
Je zit er echt mee he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maargoed, denk jij dat ik bepaald bang ben voor snelheden en gevaar? Zou best goeie kans maken dus.
Nee, maar je bent nog steeds een wijf en kan dus niet rijden, haha.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maargoed, denk jij dat ik bepaald bang ben voor snelheden en gevaar? Zou best goeie kans maken dus.
Nee, maar je bent een vrouw... een vrouw met meer dan gemiddelde gewicht en je bent vrouwquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan wel zelfs onder invloed vraag de zeemlap maar ik rijd perfect haha.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar je bent nog steeds een wijf en kan dus niet rijden, haha.
Beetje lame hoor om dit erbij te halen om je gelijk te halen, tering zeg. Mannen zijn ook zo zwakquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
een vrouw met meer dan gemiddelde gewicht
quote:
lolquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar je bent nog steeds een wijf en kan dus niet rijden, haha.
Echt hequote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje lame hoor om dit erbij te halen om je gelijk te halen, tering zeg. Mannen zijn ook zo zwak
Rijden onder invloed, zou pimpslappen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan wel zelfs onder invloed vraag de zeemlap maar ik rijd perfect haha.
Wat heeft dat er mee te maken dat je minder goed kan rijden dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar je bent een vrouw... een vrouw met meer dan gemiddelde gewicht en je bent vrouw
Onnodig vriendinnetje.quote:
wow superstoerquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan wel zelfs onder invloed vraag de zeemlap maar ik rijd perfect haha.
Fatty gespotquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:59 schreef 1410 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken dat je minder goed kan rijden dan?
Nee brommer toch, maar is wel opgevoerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onnodig vriendinnetje.
Maar goed iedereen maakt kans maar niet met Krio of ik zelf erbij hehe
En je hebt nog geen rijbewijs maar rijd wel? en ook nog onder invloed? of bedoel je je gila?
Nou, ja... met een kart kan je niet vallen in elk gevalquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee brommer toch, maar is wel opgevoerd. En ja daar heb ik mn rijbewijs wel voor.
nee wat is t ergste dat er kan gebeuren? Je rijd met volle vaart tegen de rand aan en lanceert dat hele ding?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, ja... met een kart kan je niet vallen in elk geval
Ik heb nog nooit gekart.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onnodig vriendinnetje.
Maar goed iedereen maakt kans maar niet met Krio of ik zelf erbij hehe
En je hebt nog geen rijbewijs maar rijd wel? en ook nog onder invloed? of bedoel je je gila?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee brommer toch, maar is wel opgevoerd. En ja daar heb ik mn rijbewijs wel voor.
Dan zit je dikke lichaam in de weg. Weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:59 schreef 1410 het volgende:
[..]
Vriend van me heeft zijn been op 4 plaatsen gebroken met karten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee wat is t ergste dat er kan gebeuren? Je rijd met volle vaart tegen de rand aan en lanceert dat hele ding?
Nou dan ben ik blijkbaar niet dik genoegquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gekart. [ afbeelding ] Kan uiteraard wel extreem goed autorijden.
[..]!
[..]
Dan zit je dikke lichaam in de weg. Weet ik uit ervaring.
Ach, en anderen breken hun ribben met over straat lopen dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vriend van me heeft zijn been op 4 plaatsen gebroken met karten.
Euhm? Oke?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, en anderen breken hun ribben met over straat lopen dus.
HAHAHAAHHA kijk deze frusti.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef 1410 het volgende:
[..]
Nou dan ben ik blijkbaar niet dik genoeg
Kan, heb zelf mijn broer aangereden waardoor de kart omhoog knalde met de bumper in zijn ribbenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee wat is t ergste dat er kan gebeuren? Je rijd met volle vaart tegen de rand aan en lanceert dat hele ding?
Dit gaat over karten, als je zwaarder bent werkt dat tegen. Natuurkunde enzo.quote:
Dude.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, en anderen breken hun ribben met over straat lopen dus.
Nog nooit gekart en dan zo stoer doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gekart. [ afbeelding ] Kan uiteraard wel extreem goed autorijden.
[..]!
[..]
Dan zit je dikke lichaam in de weg. Weet ik uit ervaring.
Mensen die niet stoer doen ook al hebben ze geen idee waar het over gaat.quote:
quote:
Ik bedoel maar dat het leven op zich gevaarlijk isquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dude.))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
True. Ik doe het zelf ook hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die niet stoer doen ook al hebben ze geen idee waar het over gaat.![]()
Dit is internet, m'n beste
Euh, ja. oke.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel maar dat het leven op zich gevaarlijk is.
Waar heb ik gezegd dat ik van iedereen hier zou winnen of überhaupt op een goede plaats zou eindigen?quote:
Mijn foutquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik van iedereen hier zou winnen of überhaupt op een goede plaats zou eindigen?
Als zijnde een oproep van iemand die goed kan kartenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Fair enough, maar wil niet zeggen dat jij en ik dat niet doen natuurlijk.
Hey Chupito wat doe jij hier?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:59 schreef 1410 het volgende:
[..]
Post eens een foto van je kontquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef 1410 het volgende:
[..]
Nou dan ben ik blijkbaar niet dik genoeg
OMGquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan, heb zelf mijn broer aangereden waardoor de kart omhoog knalde met de bumper in zijn ribben
Maar wanneer je uit een vliegtuig springt zonder parachute is de kans dat er iets ernstigs gebeurt groter dan wanneer je thuis op de bank zit hè.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel maar dat het leven op zich gevaarlijk is.
Neuh, zei alleen maar dat ik ook niet als een wijf al remmend over de baan zou kachelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn fout
Ik interpreteerde deze post:
[..]
Als zijnde een oproep van iemand die goed kan karten
Ik had ook niet anders verwacht... jij bent geen panzerquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar wanneer je uit een vliegtuig springt zonder parachute is de kans dat er iets ernstigs gebeurt groter dan wanneer je thuis op de bank zit hè.
[..]
Neuh, zei alleen maar dat ik ook niet als een wijf al remmend over de baan zou kachelen.
Ja kijk ze zitten heel dicht bij de weg dus zeer stabiel maar je kan wel aardig knallenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
Ik zie het voor me gewoon, stel dat het in z'n gezicht geknald was ofzo wtfDan mag je nog wel een helm ophebben maar toch, heeft ie nog geluk gehad.
Niet als het vliegtuig nog maar 2 meter hoog is, ha.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:09 schreef krioro het volgende:
Maar wanneer je uit een vliegtuig springt zonder parachute is de kans dat er iets ernstigs gebeurt groter dan wanneer je thuis op de bank zit hè.
Weet je zeker dat deze SC een goede keuze is?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef 1410 het volgende:
[..]
Hee ouwe spierbonk, ja ik dacht weer eens wat anders.
Was je tevreden met mijn antwoord nou dan? want je ontwijkt mijn reactiequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef 1410 het volgende:
[..]
Wij zijn best fatty friendly toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je zeker dat deze SC een goede keuze is?
Ultrafriendlyquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij zijn best fatty friendly toch?
Ze filftert de betamannetjes eruit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was je tevreden met mijn antwoord nou dan? want je ontwijkt mijn reactie
Gelukkig maar, hier ben je van harte welkom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef 1410 het volgende:
[..]
Hoe fatty ben jij eigenlijk? Nooit een pic van je body gezien weet niet of ik je fatty kan noemen of niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als het vliegtuig nog maar 2 meter hoog is, ha.
Goeie vergelijking trouwens
Haar 1e reactie was 1 met mijn quote hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze filftert de betamannetjes eruit.
[..]
Gelukkig maar, hier ben je van harte welkom.Let niet op 2NutZ, hij zou nog geen babykatje durven redden van vier losgeslagen valse honden.
Net op tijd weer terug.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk weer een goed onderwerp, Cholera's vuige lijf.
Daar paste dat 1800% done plaatje goed bij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
brb maakt retarded vergelijking
brb krijgt valide vergelijking terug
brb noemt valide vergelijking sarcastisch 'goed'![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit beantwoordt je vraagquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe fatty ben jij eigenlijk? Nooit een pic van je body gezien weet niet of ik je fatty kan noemen of niet.
Dat kwam vast omdat mijn zaad nog altijd in haar ogen zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haar 1e reactie was 1 met mijn quote hoor
Chloro heeft ze wel goed te pakken, of niet? De chubs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk weer een goed onderwerp, Cholera's vuige lijf.
Het gewicht van mijn neus is al genoeg om me fatty te noemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe fatty ben jij eigenlijk? Nooit een pic van je body gezien weet niet of ik je fatty kan noemen of niet.
karten is wel vet. Alleen spierpijn nader handquote:
Mijn vriendin is 10 cm langer en weegt minder. Wil je een keertje meedoen met squats? (srs)quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gewicht van mijn neus is al genoeg om me fatty te noemen.![]()
![]()
Maar nee, 63kg op 1,63 lijkt me niet genoeg om als fatty door te gaan.
Stuur me even pic van je body bb. (srs)quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
Dat denk ik ook, jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat kwam vast omdat mijn zaad nog altijd in haar ogen zit.
[..]
Chloro heeft ze wel goed te pakken, of niet? De chubs.
Gelukkig heb ik jou die me dan red. Oh nee, hij is gewoon een beetje verdietig omdat ik niet reageer op zijn fobo reacies weetje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze filftert de betamannetjes eruit.
[..]
Gelukkig maar, hier ben je van harte welkom.Let niet op 2NutZ, hij zou nog geen babykatje durven redden van vier losgeslagen valse honden.
Uiteraard, retardness bestrijd je met retardnessquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
brb maakt retarded vergelijking
brb krijgt valide vergelijking terug
brb noemt valide vergelijking sarcastisch 'goed'![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 10 cm langer en weegt minder. Wil je een keertje meedoen met squats?
Jij wil gewoon m'n tieten zien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Stuur me even pic van je body bb. (srs)
hey, 4ebes statsquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uiteraard, retardness bestrijd je met retardness.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar paste dat 1800% done plaatje goed bij.
Oh nee, gewoon goeie rondingen dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
Bijna net zo zwaar als ik en vijftien kilo lichter dan Chaiquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
1410 dom noemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, jajij hebt dibs op domme blondjes
als iedereen zo dacht was dit topic 1 grote jostiband orgie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uiteraard, retardness bestrijd je met retardness.
quote:
High five girl, 64 en 1,65 hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ja, ben sowieso geen ultraskinny girl, wil ik ook niet zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon goeie rondingen dus
Lekkere fatty van me.quote:
Dank je, maar nee zo leuk vind ik hem niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sla 'm op in je favorieten.
chloro "lovehandles" o'plentyquote:
dit ja.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Gorzalka het volgende:
wrm zijn alle chicks in deze sc zo stevig ;s
quote:
Vrouwen trekken zich over het algemeen heel snel aan van alles wat word gezegd, en dus resulteert dat in eten.. veel eten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Gorzalka het volgende:
En koude chocomel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laten we elkaar vette donuts voeren.
Oh, okay.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je, maar nee zo leuk vind ik hem niet.
Like you do mind.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Gorzalka het volgende:
Ben ik ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jezus tli jij bent ook maar een kleintje zeg.
Heb je een beetje chubs? (srs)
Dunno man, toen ik nog slank was woog ik niet veel meer dan hen bij 1,80m.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Gorzalka het volgende:
Oh, het is dus gewoon speciaal voor mij, dat vermoeden had ik al :$.quote:
Doe normaal met je chubs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben ik ook.Niet altijd blij mee.
En ja.
Dit klinkt echt retardedquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laten we elkaar vette donuts voeren.
Ja jezus, mannen vergelijken met vrouwenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Dunno man, toen ik nog slank was woog ik niet veel meer dan hen bij 1,80m.
Ik heb een buikje hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe normaal met je chubs.![]()
Zou je op je lekkere ass tikken als straf.
Echt zo, 67 kilo bij 1,75 (LOL) hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Hebben jullie tetten en een fat ass? Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Echt zo, 67 kilo bij 1,75 (LOL) hier.
Vijf kilo afvallen na een borstverkleiningquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jezus, mannen vergelijken met vrouwen
Haha dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Lief!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben ik ook.Niet altijd blij mee.
En ja.
Dan heb jij die heerlijke ass van mij nog niet gezienquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hebben jullie tetten en een fat ass? Nee.
Ze snappen het niet. Maakt niet uit toch. Wil best chubby genoemd worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jezus, mannen vergelijken met vrouwen
Ik ook. Laten we elkaars rijstbuikjes tegen elkaar wrijven.quote:
Is vrij normaal toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Echt zo, 67 kilo bij 1,75 (LOL) hier.
Stuur me foto's, kan ik daarna beoordelen of ik er in wil knijpen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan heb jij die heerlijke ass van mij nog niet gezien.
Er is in totaal iets van 500 ml verwijderd dus helaas niet zo drastischquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vijf kilo afvallen na een borstverkleining!
Chloro lekkere chubby fuck van mequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef Chloroform het volgende:
Ze snappen het niet. Maakt niet uit toch. Wil best chubby genoemd worden.![]()
BEN HEPPIE MET ME BODDIE
Schuddebuikjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze snappen het niet. Maakt niet uit toch. Wil best chubby genoemd worden.![]()
BEN HEPPIE MET ME BODDIE
[..]
Ik ook. Laten we elkaars rijstbuikjes tegen elkaar wrijven.
Het onweer is hier al weg en nu is het mooi HAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef VeerEli het volgende:
Fuck man. Nu al regen en onweer hierdaar gaat m'n zwem idee.
Het idee valt in het water, maar ik niet HUHUEHEUAHEUEHEUEHE
Onweer weg en niet mooi HAHAHAHA.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Het onweer is hier al weg en nu is het mooi HAHAHAHAHA.
Echt? Met zon?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Het onweer is hier al weg en nu is het mooi HAHAHAHAHA.
Halve liter titfatquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er is in totaal iets van 500 ml verwijderd dus helaas niet zo drastisch
ZWEMMENquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef VeerEli het volgende:
GA MET DE KANO DOOR DE STRATEN HAHAHAIAAHI!!! DOEquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef VeerEli het volgende:
Ja. Enige nadeel is dat ik in het land woon waar de gemiddelde mannenlengte de hoogste ter wereld is.quote:
vraag maar referenties op bij dqod, die kon niet van me afblijven ;squote:Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stuur me foto's, kan ik daarna beoordelen of ik er in wil knijpen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
GA MET DE KANO DOOR DE STRATEN HAHAHAIAAHI!!! DOE
Een halve literquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er is in totaal iets van 500 ml verwijderd dus helaas niet zo drastisch
Wat doen ze daarmee eigenlijk?quote:
srs misschien kan dat straks na heveige regenvalquote:
Heb je het bewaard om zeep van te maken?quote:
Gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja. Enige nadeel is dat ik in het land woon waar de gemiddelde mannenlengte de hoogste ter wereld is.
[..]
vraag maar referenties op bij dqod, die kon niet van me afblijven ;s
Huh?quote:
quote:
Fight Club knowledge ITTquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je het bewaard om zeep van te maken?
Hoop dat het heel de zomer bewolkt blijft daar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet nodig, ben al een bronze goddes.
Dat heeft Vas toch niet nodig, please.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?
Dacht misschien in haar bips gespoten.
Dat was de 'grap'quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heeft Vas toch niet nodig, please.
Maakt niet uit, zelfbruiner baby.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoop dat het heel de zomer bewolkt blijft daar.
Gewichten zijn 's ochtends en semi-ripped.quote:Chloro, 1.63m, 53 kg
tliciouz, 1.65m, 55 kg
Grover, 1.75m, 70+ kg
Pianomuis, 1.78m, 85 kg
krio, 1.80m, 95 kg
Oh yes.quote:
doe mij eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
Streefgewichten voor de leden van de SC, gebaseerd op lichaamslengte, smaak en genetic potential.
[..]
Gewichten zijn 's ochtends en semi-ripped.
Echt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb het nu in een potje op m'n plank staan (srs).
Waarom moet ik dikker zijn als Chloro?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
Streefgewichten voor de leden van de SC, gebaseerd op lichaamslengte, smaak en genetic potential.
[..]
[..]
Oh yes.
Ga wegquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat is gewoon Mur z'n sperm.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil voor een Brad Pitt in Fight Club fysiekje gaan, wil jij me begeleidenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Oh yes.
53 kg, hij is niet wijs eh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dan*quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom moet ik dikker zijn als Chloro?
Door je T&A potentieel plus die heerlijke bovenbenen van jequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom moet ik dikker zijn als Chloro?
Wilde m'n moeder mij ook al aansmeren.quote:
Zit ik binnen 2 weken aan als ik wil.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
53 kg, hij is niet wijs eh.Houd je niets geen vrouwenlijf meer over man.
[..]
dan*
En:![]()
Ben je zo wit?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wilde m'n moeder mij ook al aansmeren.
[..]
Zit ik binnen 2 weken aan als ik wil.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef Chloroform het volgende:
Krijg honger van al die fattalk. Zo maar even een paar ham-kaascroissantjes in m'n mik douwen.
Brad Pitt in Fight Club:quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil voor een Brad Pitt in Fight Club fysiekje gaan, wil jij me begeleiden?
Lengte?quote:
3, godverquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net 3 koude pannenkoeken met chocoladepasta op.
1.89 ongeveerquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Brad Pitt in Fight Club:
5'9 / 5'10
155 lbs
9%
In metrische maten komt dat neer op 1.76 - 1.78m @ 70 kg bij een lichaamsvetpercentage van 9%. Prima natty haalbaar in een jaartje.Wanneer beginnen we?
[..]
Lengte?
Die bovenbenen hadden van mij wel iets minder gemogen, maar dat zou weer niet staan met m'n heupen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Door je T&A potentieel plus die heerlijke bovenbenen van je.
Ja, mijn streefgewicht is 58kg, maar no can do. Ik hou van eten en eten houdt van mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen.Mijn streefgewicht is 60 kilo, toen was ik strak en had ik nog al mijn vormen.
Nice.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net 3 koude pannenkoeken met chocoladepasta op.
Wat? Toen ik ze gister maakte heb ik er 5 op.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3, godverIk zit na 2 al proppievol
Ik wil graag voor de non-natty variant gaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Brad Pitt in Fight Club:
5'9 / 5'10
155 lbs
9%
In metrische maten komt dat neer op 1.76 - 1.78m @ 70 kg bij een lichaamsvetpercentage van 9%. Prima natty haalbaar in een jaartje.Wanneer beginnen we?
Voor een beetje atletisch lijfje zit je dan al snel op 90 kg, wise. Hoeveel weeg je nu?quote:
mirin' sonquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Zit ik binnen 2 weken aan als ik wil.
Lijkt me niet nodig zolang je je noobgains nog tegoed hebt van moeder natuur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil graag voor de non-natty variant gaan.
82quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor een beetje atletisch lijfje zit je dan al snel op 90 kg, wise. Hoeveel weeg je nu?
[..]
mirin' son
Ja.quote:
Ey, ik zou je helemaal kapotneuken en zo hoor, maar kom niet met dat kknon-argument want dan word ik boos.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je niets geen vrouwenlijf meer over man.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef manonhuppeldepup het volgende:
hoi moeder van een paarkidsz mijn kind is zwaar depressief eet snel rent naar boven sluit zich op in kamer word steeds erger
zoek lotgenotenkontakt
zoek een meisje voor hem die dit eventueel herkent
dat ze er samen uit kunnen komen omg rotterdam
spoed help me ajb ben bang dat hij zijn leven beeindigdt therapie en hulp heeft hij al helpt niks pillen ook niet antidepressieva maakt zijn gevoel nare gevoel weg maakt m lam en ook zijn fijne blijde geveol dus kutpillen kuthulpverlening ze maken geen kontakt met mij en zeggen als ik bel komt u met uw kind dan bespreken we de persononlijkhiedstest en kijken we nd thuissituatie ik dacht oh ja heb je t weer thuisfront krijgt de schuld maar bedoelen ze niet nee wat kan er thuis ten goede voor hem zou kunnen veranderen?
Hier ook, maar dan meer van de snoep, chocolade, chips en taart.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, mijn streefgewicht is 58kg, maar no can do. Ik hou van eten en eten houdt van mij.
[..]
Nice.
Gvdquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat? Toen ik ze gister maakte heb ik er 5 op.
wacht wat?quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3, godverIk zit na 2 al proppievol
Zet er even een pic onder dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Brad Pitt in Fight Club:
5'9 / 5'10
155 lbs
9%
Geen nood, laatst iemand op stage ook aan het eten + www.stronglifts.com gekregen. Hij meldt me nu een paar keer per week zijn nieuwe progressupdates enzo. Hij is 2.05m en 80 kg.quote:
Heb het juist andersom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GvdWeet niet ik kan echt heel veel eten maar pancakes lukt me niet
vind het wel best zo. Af en toe thuis beetje met gewichten en buiten fietsen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen nood, laatst iemand op stage ook aan het eten + www.stronglifts.com gekregen. Hij meldt me nu een paar keer per week zijn nieuwe progressupdates enzo. Hij is 2.05m en 80 kg.
Weirdquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb het juist andersom.Bord vol eten kan ik altijd maar paar hapjes en zit ik al vol.
Kwestie van smaak toch ook? Sowieso kun je niet echt alleen op gewicht afgaan, de een raakt tien kilo kwijt en heeft geen buikje meer, de ander raakt tien kilo kwijt en heeft geen tits 'n ass meer. Als ik tien kilo zou afvallen, zou ik geen tits 'n ass meer hebben maar wel buikje nog. Dus niks non-argument.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Ey, ik zou je helemaal kapotneuken en zo hoor, maar kom niet met dat kknon-argument want dan word ik boos.
Oh, snoep vind ik niet zo lekker, maar chocolade.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ook, maar dan meer van de snoep, chocolade, chips en taart.
moet je niet elke ochtend 5 pannenkoeken naar binnen werken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb het juist andersom.Bord vol eten kan ik altijd maar paar hapjes en zit ik al vol.
fattyquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kwestie van smaak toch ook? Sowieso kun je niet echt alleen op gewicht afgaan, de een raakt tien kilo kwijt en heeft geen buikje meer, de ander raakt tien kilo kwijt en heeft geen tits 'n ass meer. Als ik tien kilo zou afvallen, zou ik geen tits 'n ass meer hebben maar wel buikje nog. Dus niks non-argument.
[..]
Oh, snoep vind ik niet zo lekker, maar chocolade.Taart.
Of gewoon een vies vet stuk vlees op je bord.
En dan aardappels met een flinke schep jus.
Of broodje geitenkaas met honing.
Of toastjes met brie.
GVD
quote:
Je bent 80 kg met een buikje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef wise het volgende:
[..]
vind het wel best zo. Af en toe thuis beetje met gewichten en buiten fietsen.
Hm, ik ook ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brad Pitt in Fight Club dus. Vind dit zelf te mager.
quote:
Piepers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kwestie van smaak toch ook? Sowieso kun je niet echt alleen op gewicht afgaan, de een raakt tien kilo kwijt en heeft geen buikje meer, de ander raakt tien kilo kwijt en heeft geen tits 'n ass meer. Als ik tien kilo zou afvallen, zou ik geen tits 'n ass meer hebben maar wel buikje nog. Dus niks non-argument.
[..]
Of toastjes met brie.
GVD
Ik heb er nu maar 3 op.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet je niet elke ochtend 5 pannenkoeken naar binnen werken.
Ripped heroin chic.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die zo obsessief over eten pratenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of toastjes met brie.
GVD
Wel in het Musispark dan, ik word graag lastiggevallen door vreemde mannen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef tliciouz het volgende:
Kom Chloro, gaan in parkje liggen met brie en toastjes.
Nee geen kwestie van smaak, een vrouwenlichaam is niet alleen een vrouwenlichaam als dat aan jouw of mijn smaak voldoet. En dat tweede bedoel ik juist, gewicht op zich zegt niet zo veel. En dat laatste, nee dan zou je geen buikje meer hebben als je het goed zou doen, over je andere twee attributen kan ik niet oordelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verhouding spiermassa/vetmassa, dat is het sleutelwoord hier. CY is 1.74 ofzo en weegt nu onder de 60, maar gewoon trilbum met muscles alles. Je kan bijna haar buikspieren zien, heeft ook wel wat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miranda Kerr, 1.74m, 55 kg ofzo.
Waar schat je je bf% op? Kun je een foto posten van iemand met een vergelijkbaar lijfje als jij?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mensen die zo obsessief over eten praten.
Ja je denkt toch niet dat ik helemaal naar sonsbeek ga lopen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel in het Musispark dan, ik word graag lastiggevallen door vreemde mannen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verhouding spiermassa/vetmassa, dat is het sleutelwoord hier. CY is 1.74 ofzo en weegt nu onder de 60, maar gewoon trilbum met muscles alles. Je kan bijna haar buikspieren zien, heeft ook wel wat.
En dit.Steeds CY erbij halen als argumentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miranda Kerr, 1.74m, 55 kg ofzo.
Waar schat je je bf% op? Kun je een foto posten van iemand met een vergelijkbaar lijfje als jij?Die is dan ook tenger gebouwd
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je bent 80 kg met een buikje?
Lopen zou je wel goed doen voor die 8 pannekoeken, fatty.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja je denkt toch niet dat ik helemaal naar sonsbeek ga lopen.
SERIEUS. Ik kan gewoon niet zonder eten. Een dieet zou ook niets voor mij zijn, dat zou de gedachte aan eten alleen maar versterken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mensen die zo obsessief over eten praten.
Ja, oké, dan komt er dus weer veel sporten bij kijken, maar daar ben ik te lui voor. Ik snap je punt, maar ik wil alleen zeggen dat ik het grote probleem niet zo zie. Ik sport maar ben te lui om dat vaker te doen. En ik wil ook al niet diëten. Dus ja. Fuck my life.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee geen kwestie van smaak, een vrouwenlichaam is niet alleen een vrouwenlichaam als dat aan jouw of mijn smaak voldoet. En dat tweede bedoel ik juist. En dat laatste, nee dan zou je geen buikje meer hebben als je het goed zou doen, over je andere twee attributen kan ik niet oordelen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verhouding spiermassa/vetmassa, dat is het sleutelwoord hier. CY is 1.74 ofzo en weegt nu onder de 60, maar gewoon trilbum met muscles alles. Je kan bijna haar buikspieren zien, heeft ook wel wat.
En dit.Bf%. Like I care.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miranda Kerr, 1.74m, 55 kg ofzo.
Waar schat je je bf% op? Kun je een foto posten van iemand met een vergelijkbaar lijfje als jij?Ik houd me daar niet mee bezig jongen. En dat gepraat over lengte/lichaamsgewicht interesseert me verder ook weinig. Ik ben gewoon niet iemand die met een superstrak lijf zal rondlopen. Zie hierboven de twee voornaamste redenen.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
genoeg is genoeg / vol is vol.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Nee, maar serieus. Ik ben gewoon een vreetzak.Ik snap ook niet dat mensen kunnen lunchen met alleen een soepje ofzo.
Morgen ga ik weer hardlopen, ga ik niet aan beginnen met dit weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lopen zou je wel goed doen voor die 8 pannekoeken, fatty.
Schattepatatje, ik heb ook geen probleem met je lichaam en zei niet dat je er wat dan ook aan zou moeten veranderen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, oké, dan komt er dus weer veel sporten bij kijken, maar daar ben ik te lui voor. Ik snap je punt, maar ik wil alleen zeggen dat ik het grote probleem niet zo zie. Ik sport maar ben te lui om dat vaker te doen. En ik wil ook al niet diëten. Dus ja. Fuck my life.Houd je nog wel van me?
Dat laatste komt natuurlijk voort uit jaloezie, daar doe je niks aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Schattepatatje, ik heb ook geen probleem met je lichaam en zei niet dat je er wat dan ook aan zou moeten veranderen.Ik wil alleen niet dat je skinny girls onvrouwelijk noemt.
En wat vind je van Miranda Kerr?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Steeds CY erbij halen als argumentDie is dan ook tenger gebouwd
'Ripped' of 'fit & built' vind ik persoonlijk het mooiste, wat lijkt je daarvan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iets minder fat dan skinny fat en die 20%
[KLB CHLORO SC] Big & Beautifulquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bf%. Like I care.Ik houd me daar niet mee bezig jongen. En dat gepraat over lengte/lichaamsgewicht interesseert me verder ook weinig. Ik ben gewoon niet iemand die met een superstrak lijf zal rondlopen. Zie hierboven de twee voornaamste redenen.
Oh, sorry, dat was ook absoluut niet mijn bedoeling hoor. Ik had het juist over mezelf: ik zou -10kg geen vrouwenlijf meer overhouden. Natuurlijk zijn er genoeg vrouwen die wel mooi skinny zijn en supervrouwelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Schattepatatje, ik heb ook geen probleem met je lichaam en zei niet dat je er wat dan ook aan zou moeten veranderen.Ik wil alleen niet dat je skinny girls onvrouwelijk noemt.
Het ligt ook totaal aan de bouw btw. SOmmige vrouwen hebben een wat breder gezicht ook zeg maar dan lijkt het zo raar met zo'n topfit lichaampje er onder en brede jukbeenderen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat was ook absoluut niet mijn bedoeling hoor. Ik had het juist over mezelf: ik zou -10kg geen vrouwenlijf meer overhouden. Natuurlijk zijn er genoeg vrouwen die wel mooi skinny zijn en supervrouwelijk.Maar ik heb daar gewoon de aanleg niet voor.
te afgetrained. Hoeft van mij niet zo. Vind het eerder lelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:49 schreef Panzermaus het volgende:
'Ripped' of 'fit & built' vind ik persoonlijk het mooiste, wat lijkt je daarvan?
In before shitstorm van Krio en Panzerquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat was ook absoluut niet mijn bedoeling hoor. Ik had het juist over mezelf: ik zou -10kg geen vrouwenlijf meer overhouden. Natuurlijk zijn er genoeg vrouwen die wel mooi skinny zijn en supervrouwelijk.Maar ik heb daar gewoon de aanleg niet voor.
Je doet nu net alsof 63 kg hartstikke dik is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En wat vind je van Miranda Kerr?
[..]
'Ripped' of 'fit & built' vind ik persoonlijk het mooiste, wat lijkt je daarvan?
[..]
[KLB CHLORO SC] Big & Beautiful
Luister meid, je beseft je dat je met een beetje sporten gewoon elke dag een pak chocolademelk leeg kan drinken en alsnog een sixpack kan hebben?Ben dol op je Chloro, maar ik denk dat het nog niet te laat is voor je. 63 hele kg's, dat is bijna net zo zwaar als Ambi.
Niet overdrijven nou, Panz. Ik vind je een toffe gast, maar je doet echt alsof ik nu een hippo ben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[KLB CHLORO SC] Big & Beautiful
Luister meid, je beseft je dat je met een beetje sporten gewoon elke dag een pak chocolademelk leeg kan drinken en alsnog een sixpack kan hebben?Ben dol op je Chloro, maar ik denk dat het nog niet te laat is voor je. 63 hele kg's, dat is bijna net zo zwaar als Ambi.
Ja, dat ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het ligt ook totaal aan de bouw btw. SOmmige vrouwen hebben een wat breder gezicht ook zeg maar dan lijkt het zo raar met zo'n topfit lichaampje er onder en brede jukbeenderen.
Mooi dat we er uit zijn. Dat laatste weet ik niet though (nah Chris zo erg ben ik nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat ze maar komen, ik ga met m'n chubby ass op hun gezichten zitten (tegelijk, want dat kan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In before shitstorm van Krio en Panzer.
Dan krijg je zo'n groot alienhoofd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het ligt ook totaal aan de bouw btw. SOmmige vrouwen hebben een wat breder gezicht ook zeg maar dan lijkt het zo raar met zo'n topfit lichaampje er onder en brede jukbeenderen.
Obese fat fo sho.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan weer door voor de koelkast. Mensen, stem op uw favoriet.
Ja lolquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat ze maar komen, ik ga met m'n chubby ass op hun gezichten zitten (tegelijk, want dat kan.).
Ik weet dat toch wel over mezelf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooi dat we er uit zijn. Dat laatste weet ik niet though (nah Chris zo erg ben ik niet). Bikini- of naaktpics mogen gestuurd worden.
Fit & builtquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Verschil tussen 'ripped' en 'fit&built' lijkt hier een kwestie van belichting te zijn
Ik vind het allemaal niet echt super.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Verschil tussen 'ripped' en 'fit&built' lijkt hier een kwestie van belichting te zijn
Dat is geen 'heroin chic'.quote:
Dat mag, dat kan. Hoe ben je op die conclusie gekomen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet echt super.
Ik zeg toch niet dat jij dat niet weet over jezelf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet dat toch wel over mezelf.Zou er bijna een weddenschap van maken.
Mijn inbox staat open, net als wat anders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij dat niet weet over jezelf.Al kan je jezelf wellicht verbazen, als je mij @70kg zag zou je ook niet denken dat ik kon worden zoals ik nu ben. Wie weet, chlochlo, wie weet.
Maar goed, on to the pics nu dus.
Alles met een beetje spieren is of veeeel te dun, of veeeel te dik, of veel te gespierd naar mijn smaak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is geen 'heroin chic'.
[..]
Dat mag, dat kan. Hoe ben je op die conclusie gekomen?
Ik kon het niet omschrijven maar dat heb jij nu dus gedaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles met een beetje spieren is of veeeel te dun, of veeeel te dik, of veel te gespierd naar mijn smaak.
Built fat die gespierder was zou mijn favo zijn.
Misschien heb je gelijk, maar dan moet je dus heel gericht gaan trainen. Wat mij betreft hoeft het allemaal niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij dat niet weet over jezelf.Al kan je jezelf wellicht verbazen, als je mij @70kg zag zou je ook niet denken dat ik kon worden zoals ik nu ben. Wie weet, chlochlo, wie weet.
Maar goed, on to the pics nu dus.
Hmm. Wat is je kritiek op 'fit & built'?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles met een beetje spieren is of veeeel te dun, of veeeel te dik, of veel te gespierd naar mijn smaak.
Built fat die gespierder was zou mijn favo zijn.
krio heeft gelijk, before zegt vaak niets. Hier hetzelfde, jij hebt die pics wel gezien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar dan moet je dus heel gericht gaan trainen. Wat mij betreft hoeft het allemaal niet.
Ja, stuur eens pics.
Te gemaakt. Echte mannen worden sterk door werken. Dan krijg je een andere bouw dan dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm. Wat is je kritiek op 'fit & built'?
of gewoon skinnyfat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Te gemaakt. Echte mannen worden sterk door werken. Dan krijg je een andere bouw dan dat.
Hoeft van mij ook niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar dan moet je dus heel gericht gaan trainen. Wat mij betreft hoeft het allemaal niet.
quote:Ja, stuur eens pics.
Zal zo bij de C1000 m'n shirt even uitdoen en vragen of een random huisvrouw een foto wil maken. Pavel Petel is mijn voorbeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn inbox staat open, net als wat anders.
Te ver. Niet meer realistisch, niet logisch in deze wereld. Dan gaat het te veel naar "een beroeps".quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm. Wat is je kritiek op 'fit & built'?
Auschwitz-Panzie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
krio heeft gelijk, before zegt vaak niets. Hier hetzelfde, jij hebt die pics wel gezien.
Mooi.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou desalniettemin met je naar de sportschool gaan, al is het maar om je bezwete lijf te bewonderen terwijl ik semi-fanatiek op de crosstrainer sta.
Een kutkop train je niet weg nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:03 schreef wise het volgende:
[..]
of gewoon skinnyfat.
Ken genoeg meiden die afgetrained gewoon lelijk vinden.
Maarja, ieder zijn ding![]()
1m89 / 90 kg hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor een beetje atletisch lijfje zit je dan al snel op 90 kg, wise.
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi.Zou desalniettemin met je naar de sportschool gaan, al is het maar om je bezwete lijf te bewonderen terwijl ik semi-fanatiek op de crosstrainer sta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Cute, die onzekerheid in je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Hard geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu maar eens douchen, vies plakweer.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
lolquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hard geworden.
Ik zal jou eens stoer doenquote:
Nat geworden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hard geworden.
quote:
Voel je je aangesproken?quote:
* 2NutZ maakt crucifix met vingers.quote:
Houdt mij niet tegenquote:
ye4squote:
Sorryquote:
Knappe manquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Nat geworden.
[..]Niks onzekers aan, bishes be mirin' anyway. (srs)
Dit is cute:
[ afbeelding ]
* 2NutZ is een vieze vieze .quote:
Weet ik maar maakt mij zelfverzekerderquote:
uit de film crankquote:
vieze wat?quote:
deel 1 als 2quote:
Ok vooruit, kom maar op m'n schoot zitten.. Zal je lief en teder door je haartjes aaienquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik maar maakt mij zelfverzekerder
Stel je me wel eerst gerust?
flikkerquote:
En daarna uit het niets een vork in mijn 3e ruggenwervel zekerquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok vooruit, kom maar op m'n schoot zitten.. Zal je lief en teder door je haartjes aaien
quote:
Die kans zit er in, idd.. Maar goed, gewoon niet zeuren en laat het over je heen komen (no pun)quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En daarna uit het niets een vork in mijn 3e ruggenwervel zeker?
[..]
Awwwwquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die verplicht naar de gym gaan vanaf 24-06-2012:
• Ambipur
• wise
• 2NutZ
• Grover
• Chloroform
• tliciouz
De rest scoort reeds een 6.5 op de Schaal van Fitheid. This does include dWz_RuigeRijder. En Vaseline_.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
• Ambipur
• wise
• 2NutZ
• Grover
• Chloroform
• tliciouz
De rest scoort reeds een 6.5 op de Schaal van Fitheid. This does include dWz_RuigeRijder. En Vaseline_.
Dat je gauw mijn kut likt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
• Ambipur
• wise
• 2NutZ
• Grover
• Chloroform
• tliciouz
Wie is Grover? En waarom schrijf je m'n username als dWz? En RuigeRuiger is srs zo 2003quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
Zou je dat wel doen, i.v.m. kruisbesmetting?quote:
gorgonzolaquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is Grover? En waarom schrijf je m'n username als dWz? En RuigeRuiger is srs zo 2003.
[..]
Zou je dat wel doen, i.v.m. kruisbesmetting?
Ik weet natuurlijk niet wat CY doorgegeven heeft aan Panz, bedankt voor de waarschuwing.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is Grover? En waarom schrijf je m'n username als dWz? En RuigeRuiger is srs zo 2003.
[..]
Zou je dat wel doen, i.v.m. kruisbesmetting?
Waarom staat mijn naam hier? ik ga al jaaaren naar de gymquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
• Ambipur
• wise
• 2NutZ
• Grover
• Chloroform
• tliciouz
de kinderspeeltuin is geen gymquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom staat mijn naam hier? ik ga al jaaaren naar de gymwist jij toch ook btw?
Geen dank, zo ben ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat CY doorgegeven heeft aan Panz, bedankt voor de waarschuwing.
Wassen en CY dm'en, dan maken we dat vlug in orde.quote:
Herstel, 2NutZ mag van het lijstje af.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom staat mijn naam hier? ik ga al jaaaren naar de gymwist jij toch ook btw?
Als dWc en Vas fit genoeg zijn ben ik het helemaal aangezien ik sport.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
• Ambipur
• wise
• 2NutZ
• Grover
• Chloroform
• tliciouz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |