quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou desalniettemin met je naar de sportschool gaan, al is het maar om je bezwete lijf te bewonderen terwijl ik semi-fanatiek op de crosstrainer sta.
Een kutkop train je niet weg nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:03 schreef wise het volgende:
[..]
of gewoon skinnyfat.
Ken genoeg meiden die afgetrained gewoon lelijk vinden.
Maarja, ieder zijn ding![]()
1m89 / 90 kg hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor een beetje atletisch lijfje zit je dan al snel op 90 kg, wise.
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi.Zou desalniettemin met je naar de sportschool gaan, al is het maar om je bezwete lijf te bewonderen terwijl ik semi-fanatiek op de crosstrainer sta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Cute, die onzekerheid in je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Hard geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu maar eens douchen, vies plakweer.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
lolquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hard geworden.
Ik zal jou eens stoer doenquote:
Nat geworden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hard geworden.
quote:
Voel je je aangesproken?quote:
* 2NutZ maakt crucifix met vingers.quote:
Houdt mij niet tegenquote:
ye4squote:
Sorryquote:
Knappe manquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Nat geworden.
[..]Niks onzekers aan, bishes be mirin' anyway. (srs)
Dit is cute:
[ afbeelding ]
* 2NutZ is een vieze vieze .quote:
Weet ik maar maakt mij zelfverzekerderquote:
uit de film crankquote:
vieze wat?quote:
deel 1 als 2quote:
Ok vooruit, kom maar op m'n schoot zitten.. Zal je lief en teder door je haartjes aaienquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik maar maakt mij zelfverzekerder
Stel je me wel eerst gerust?
flikkerquote:
En daarna uit het niets een vork in mijn 3e ruggenwervel zekerquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok vooruit, kom maar op m'n schoot zitten.. Zal je lief en teder door je haartjes aaien
quote:
Die kans zit er in, idd.. Maar goed, gewoon niet zeuren en laat het over je heen komen (no pun)quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En daarna uit het niets een vork in mijn 3e ruggenwervel zeker?
[..]
Awwwwquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die verplicht naar de gym gaan vanaf 24-06-2012:
• Ambipur
• wise
• 2NutZ
• Grover
• Chloroform
• tliciouz
De rest scoort reeds een 6.5 op de Schaal van Fitheid. This does include dWz_RuigeRijder. En Vaseline_.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
• Ambipur
• wise
• 2NutZ
• Grover
• Chloroform
• tliciouz
De rest scoort reeds een 6.5 op de Schaal van Fitheid. This does include dWz_RuigeRijder. En Vaseline_.
Dat je gauw mijn kut likt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
• Ambipur
• wise
• 2NutZ
• Grover
• Chloroform
• tliciouz
Wie is Grover? En waarom schrijf je m'n username als dWz? En RuigeRuiger is srs zo 2003quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
Zou je dat wel doen, i.v.m. kruisbesmetting?quote:
gorgonzolaquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is Grover? En waarom schrijf je m'n username als dWz? En RuigeRuiger is srs zo 2003.
[..]
Zou je dat wel doen, i.v.m. kruisbesmetting?
Ik weet natuurlijk niet wat CY doorgegeven heeft aan Panz, bedankt voor de waarschuwing.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is Grover? En waarom schrijf je m'n username als dWz? En RuigeRuiger is srs zo 2003.
[..]
Zou je dat wel doen, i.v.m. kruisbesmetting?
Waarom staat mijn naam hier? ik ga al jaaaren naar de gymquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
• Ambipur
• wise
• 2NutZ
• Grover
• Chloroform
• tliciouz
de kinderspeeltuin is geen gymquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom staat mijn naam hier? ik ga al jaaaren naar de gymwist jij toch ook btw?
Geen dank, zo ben ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat CY doorgegeven heeft aan Panz, bedankt voor de waarschuwing.
Wassen en CY dm'en, dan maken we dat vlug in orde.quote:
Herstel, 2NutZ mag van het lijstje af.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom staat mijn naam hier? ik ga al jaaaren naar de gymwist jij toch ook btw?
Als dWc en Vas fit genoeg zijn ben ik het helemaal aangezien ik sport.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
• Ambipur
• wise
• 2NutZ
• Grover
• Chloroform
• tliciouz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |