quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou desalniettemin met je naar de sportschool gaan, al is het maar om je bezwete lijf te bewonderen terwijl ik semi-fanatiek op de crosstrainer sta.
Een kutkop train je niet weg nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:03 schreef wise het volgende:
[..]
of gewoon skinnyfat.
Ken genoeg meiden die afgetrained gewoon lelijk vinden.
Maarja, ieder zijn ding![]()
1m89 / 90 kg hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor een beetje atletisch lijfje zit je dan al snel op 90 kg, wise.
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi.Zou desalniettemin met je naar de sportschool gaan, al is het maar om je bezwete lijf te bewonderen terwijl ik semi-fanatiek op de crosstrainer sta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Cute, die onzekerheid in je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Hard geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu maar eens douchen, vies plakweer.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
lolquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hard geworden.
Ik zal jou eens stoer doenquote:
Nat geworden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hard geworden.
quote:
Voel je je aangesproken?quote:
* 2NutZ maakt crucifix met vingers.quote:
Houdt mij niet tegenquote:
ye4squote:
Sorryquote:
Knappe manquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Nat geworden.
[..]Niks onzekers aan, bishes be mirin' anyway. (srs)
Dit is cute:
[ afbeelding ]
* 2NutZ is een vieze vieze .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |