Huh?quote:
quote:
Fight Club knowledge ITTquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je het bewaard om zeep van te maken?
Hoop dat het heel de zomer bewolkt blijft daar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet nodig, ben al een bronze goddes.
Dat heeft Vas toch niet nodig, please.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?
Dacht misschien in haar bips gespoten.
Dat was de 'grap'quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heeft Vas toch niet nodig, please.
Maakt niet uit, zelfbruiner baby.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoop dat het heel de zomer bewolkt blijft daar.
Gewichten zijn 's ochtends en semi-ripped.quote:Chloro, 1.63m, 53 kg
tliciouz, 1.65m, 55 kg
Grover, 1.75m, 70+ kg
Pianomuis, 1.78m, 85 kg
krio, 1.80m, 95 kg
Oh yes.quote:
doe mij eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
Streefgewichten voor de leden van de SC, gebaseerd op lichaamslengte, smaak en genetic potential.
[..]
Gewichten zijn 's ochtends en semi-ripped.
Echt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb het nu in een potje op m'n plank staan (srs).
Waarom moet ik dikker zijn als Chloro?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
Streefgewichten voor de leden van de SC, gebaseerd op lichaamslengte, smaak en genetic potential.
[..]
[..]
Oh yes.
Ga wegquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat is gewoon Mur z'n sperm.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil voor een Brad Pitt in Fight Club fysiekje gaan, wil jij me begeleidenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Oh yes.
53 kg, hij is niet wijs eh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dan*quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom moet ik dikker zijn als Chloro?
Door je T&A potentieel plus die heerlijke bovenbenen van jequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom moet ik dikker zijn als Chloro?
Wilde m'n moeder mij ook al aansmeren.quote:
Zit ik binnen 2 weken aan als ik wil.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
53 kg, hij is niet wijs eh.Houd je niets geen vrouwenlijf meer over man.
[..]
dan*
En:![]()
Ben je zo wit?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wilde m'n moeder mij ook al aansmeren.
[..]
Zit ik binnen 2 weken aan als ik wil.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef Chloroform het volgende:
Krijg honger van al die fattalk. Zo maar even een paar ham-kaascroissantjes in m'n mik douwen.
Brad Pitt in Fight Club:quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil voor een Brad Pitt in Fight Club fysiekje gaan, wil jij me begeleiden?
Lengte?quote:
3, godverquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net 3 koude pannenkoeken met chocoladepasta op.
1.89 ongeveerquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Brad Pitt in Fight Club:
5'9 / 5'10
155 lbs
9%
In metrische maten komt dat neer op 1.76 - 1.78m @ 70 kg bij een lichaamsvetpercentage van 9%. Prima natty haalbaar in een jaartje.Wanneer beginnen we?
[..]
Lengte?
Die bovenbenen hadden van mij wel iets minder gemogen, maar dat zou weer niet staan met m'n heupen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Door je T&A potentieel plus die heerlijke bovenbenen van je.
Ja, mijn streefgewicht is 58kg, maar no can do. Ik hou van eten en eten houdt van mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen.Mijn streefgewicht is 60 kilo, toen was ik strak en had ik nog al mijn vormen.
Nice.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net 3 koude pannenkoeken met chocoladepasta op.
Wat? Toen ik ze gister maakte heb ik er 5 op.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3, godverIk zit na 2 al proppievol
Ik wil graag voor de non-natty variant gaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Brad Pitt in Fight Club:
5'9 / 5'10
155 lbs
9%
In metrische maten komt dat neer op 1.76 - 1.78m @ 70 kg bij een lichaamsvetpercentage van 9%. Prima natty haalbaar in een jaartje.Wanneer beginnen we?
Voor een beetje atletisch lijfje zit je dan al snel op 90 kg, wise. Hoeveel weeg je nu?quote:
mirin' sonquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Zit ik binnen 2 weken aan als ik wil.
Lijkt me niet nodig zolang je je noobgains nog tegoed hebt van moeder natuur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil graag voor de non-natty variant gaan.
82quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor een beetje atletisch lijfje zit je dan al snel op 90 kg, wise. Hoeveel weeg je nu?
[..]
mirin' son
Ja.quote:
Ey, ik zou je helemaal kapotneuken en zo hoor, maar kom niet met dat kknon-argument want dan word ik boos.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je niets geen vrouwenlijf meer over man.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef manonhuppeldepup het volgende:
hoi moeder van een paarkidsz mijn kind is zwaar depressief eet snel rent naar boven sluit zich op in kamer word steeds erger
zoek lotgenotenkontakt
zoek een meisje voor hem die dit eventueel herkent
dat ze er samen uit kunnen komen omg rotterdam
spoed help me ajb ben bang dat hij zijn leven beeindigdt therapie en hulp heeft hij al helpt niks pillen ook niet antidepressieva maakt zijn gevoel nare gevoel weg maakt m lam en ook zijn fijne blijde geveol dus kutpillen kuthulpverlening ze maken geen kontakt met mij en zeggen als ik bel komt u met uw kind dan bespreken we de persononlijkhiedstest en kijken we nd thuissituatie ik dacht oh ja heb je t weer thuisfront krijgt de schuld maar bedoelen ze niet nee wat kan er thuis ten goede voor hem zou kunnen veranderen?
Hier ook, maar dan meer van de snoep, chocolade, chips en taart.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, mijn streefgewicht is 58kg, maar no can do. Ik hou van eten en eten houdt van mij.
[..]
Nice.
Gvdquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat? Toen ik ze gister maakte heb ik er 5 op.
wacht wat?quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3, godverIk zit na 2 al proppievol
Zet er even een pic onder dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Brad Pitt in Fight Club:
5'9 / 5'10
155 lbs
9%
Geen nood, laatst iemand op stage ook aan het eten + www.stronglifts.com gekregen. Hij meldt me nu een paar keer per week zijn nieuwe progressupdates enzo. Hij is 2.05m en 80 kg.quote:
Heb het juist andersom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GvdWeet niet ik kan echt heel veel eten maar pancakes lukt me niet
vind het wel best zo. Af en toe thuis beetje met gewichten en buiten fietsen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen nood, laatst iemand op stage ook aan het eten + www.stronglifts.com gekregen. Hij meldt me nu een paar keer per week zijn nieuwe progressupdates enzo. Hij is 2.05m en 80 kg.
Weirdquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb het juist andersom.Bord vol eten kan ik altijd maar paar hapjes en zit ik al vol.
Kwestie van smaak toch ook? Sowieso kun je niet echt alleen op gewicht afgaan, de een raakt tien kilo kwijt en heeft geen buikje meer, de ander raakt tien kilo kwijt en heeft geen tits 'n ass meer. Als ik tien kilo zou afvallen, zou ik geen tits 'n ass meer hebben maar wel buikje nog. Dus niks non-argument.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Ey, ik zou je helemaal kapotneuken en zo hoor, maar kom niet met dat kknon-argument want dan word ik boos.
Oh, snoep vind ik niet zo lekker, maar chocolade.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ook, maar dan meer van de snoep, chocolade, chips en taart.
moet je niet elke ochtend 5 pannenkoeken naar binnen werken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb het juist andersom.Bord vol eten kan ik altijd maar paar hapjes en zit ik al vol.
fattyquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kwestie van smaak toch ook? Sowieso kun je niet echt alleen op gewicht afgaan, de een raakt tien kilo kwijt en heeft geen buikje meer, de ander raakt tien kilo kwijt en heeft geen tits 'n ass meer. Als ik tien kilo zou afvallen, zou ik geen tits 'n ass meer hebben maar wel buikje nog. Dus niks non-argument.
[..]
Oh, snoep vind ik niet zo lekker, maar chocolade.Taart.
Of gewoon een vies vet stuk vlees op je bord.
En dan aardappels met een flinke schep jus.
Of broodje geitenkaas met honing.
Of toastjes met brie.
GVD
quote:
Je bent 80 kg met een buikje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef wise het volgende:
[..]
vind het wel best zo. Af en toe thuis beetje met gewichten en buiten fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |