Huh?quote:
quote:
Fight Club knowledge ITTquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je het bewaard om zeep van te maken?
Hoop dat het heel de zomer bewolkt blijft daar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet nodig, ben al een bronze goddes.
Dat heeft Vas toch niet nodig, please.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?
Dacht misschien in haar bips gespoten.
Dat was de 'grap'quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heeft Vas toch niet nodig, please.
Maakt niet uit, zelfbruiner baby.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoop dat het heel de zomer bewolkt blijft daar.
Gewichten zijn 's ochtends en semi-ripped.quote:Chloro, 1.63m, 53 kg
tliciouz, 1.65m, 55 kg
Grover, 1.75m, 70+ kg
Pianomuis, 1.78m, 85 kg
krio, 1.80m, 95 kg
Oh yes.quote:
doe mij eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
Streefgewichten voor de leden van de SC, gebaseerd op lichaamslengte, smaak en genetic potential.
[..]
Gewichten zijn 's ochtends en semi-ripped.
Echt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb het nu in een potje op m'n plank staan (srs).
Waarom moet ik dikker zijn als Chloro?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
Streefgewichten voor de leden van de SC, gebaseerd op lichaamslengte, smaak en genetic potential.
[..]
[..]
Oh yes.
Ga wegquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat is gewoon Mur z'n sperm.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil voor een Brad Pitt in Fight Club fysiekje gaan, wil jij me begeleidenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Oh yes.
53 kg, hij is niet wijs eh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dan*quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom moet ik dikker zijn als Chloro?
Door je T&A potentieel plus die heerlijke bovenbenen van jequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom moet ik dikker zijn als Chloro?
Wilde m'n moeder mij ook al aansmeren.quote:
Zit ik binnen 2 weken aan als ik wil.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
53 kg, hij is niet wijs eh.Houd je niets geen vrouwenlijf meer over man.
[..]
dan*
En:![]()
Ben je zo wit?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wilde m'n moeder mij ook al aansmeren.
[..]
Zit ik binnen 2 weken aan als ik wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |