abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:21:00 #1
405978 manonhuppeldepup
ik wil meepraten over depressi
pi_127980141
hoi moeder van een paarkidsz mijn kind is zwaar depressief eet snel rent naar boven sluit zich op in kamer word steeds erger
zoek lotgenotenkontakt
zoek een meisje voor hem die dit eventueel herkent
dat ze er samen uit kunnen komen omg rotterdam
spoed help me ajb ben bang dat hij zijn leven beeindigdt therapie en hulp heeft hij al helpt niks pillen ook niet antidepressieva maakt zijn gevoel nare gevoel weg maakt m lam en ook zijn fijne blijde geveol dus kutpillen kuthulpverlening ze maken geen kontakt met mij en zeggen als ik bel komt u met uw kind dan bespreken we de persononlijkhiedstest en kijken we nd thuissituatie ik dacht oh ja heb je t weer thuisfront krijgt de schuld maar bedoelen ze niet nee wat kan er thuis ten goede voor hem zou kunnen veranderen?
hallotjes daar mamma van 4 met ene depressief kind zoek hulp medeleven
pi_127980220
Misschien is hij niet depressief maar verslaafd aan World of Warcraft.
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:23:58 #3
405978 manonhuppeldepup
ik wil meepraten over depressi
pi_127980261
nou nee niet verslaaf aan
komputer spellen was maar waar haha
hallotjes daar mamma van 4 met ene depressief kind zoek hulp medeleven
pi_127981556
quote:
11s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef manonhuppeldepup het volgende:
Hoi, moeder van een paar kids.
Mijn kind is zwaar depressief, eet snel, rent daarna naar boven en sluit zich op in zijn kamer. Dat wordt steeds erger. Ik zoek lotgenoten contact, liefst een meisje voor hem die dit eventueel herkent.
Ik hoop dat ze er samen uit kunnen komen, wel in de omgeving van Rotterdam.

Spoed, help me aub.

Ik ben bang dat hij zijn leven beëindigdt. Therapie en hulp heeft hij al, maar helpt niks.
Pillen ook niet, antidepressiva maakt zijn gevoel weg, maakt 'm lam, ook zijn fijne blije gevoel dus... Kut pillen, kut hulpverlening....
Ze nemem geen contact met mij op en zeggen, als ik bel, "komt u met uw kind dan bespreken we de persoonlijkheidstest en kijken we naar de thuissituatie".
Ik dacht, oh ja heb je 't weer, thuisfront krijgt de schuld, maar bedoelen ze niet wat kan er thuis ten goede voor hem zou kunnen veranderen?
Ik denk, ik maak je lap tekst wat leesbaarder, misschien krijg je zo sneller hulp..

Zelf zou ik toch echt met de therapeut/hulpverlening praten en zeggen/vragen wat je dwars zit. Een vriendinnetje gaat echt niet helpen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_127981585
Wat een noeb cloon
pi_127982037
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien is hij niet depressief maar verslaafd aan World of Warcraft.
Ik denk dat hij wél druk bezig is met zijn cursus Nederlands.
5 Ferrari's op videoband!
pi_127982153
quote:
11s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef manonhuppeldepup het volgende:
zoek een meisje voor hem die dit eventueel herkent
dat ze er samen uit kunnen komen omg rotterdam

Wat een onduidelijk kutverhaal. Logisch dat de hulpverlening niet wil helpen; die begrijpen gewoon niks van wat je probeert te zeggen.

En je denkt dat een meisje zijn problemen gaat verhelpen? :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:10:48 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_127982205
Wiens kutkloon is dit nou weer....
pi_127984207
Mijn moeder gebruikte ook geen hoofdletters, werd ik ook depressief van.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:25:51 #10
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_127985226
Stop eens met het zien van je 25 jaar oude zoon als een klein kind? Wat zegt hij er zelf over? Is er wel een probleem?

Hier nog een gratis tip trouwens.
A grand adventure has begun.
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:09:24 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127992055
Hij is 25? volgens mij is hij dan al láng zelf verantwoordelijk voor wat te doen en/of laten.

ik gooi m even dicht. Even overleggen of dit niet beter op z'n plek is in R&P bijvoorbeeld. Wat hoewel ik het probleem wel zie is het denk ik niet op z'n plek de problemen van een volwassene zonder diens medeweten zomaar te bespreken.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')