Hm, ik ook ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brad Pitt in Fight Club dus. Vind dit zelf te mager.
quote:
Piepers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kwestie van smaak toch ook? Sowieso kun je niet echt alleen op gewicht afgaan, de een raakt tien kilo kwijt en heeft geen buikje meer, de ander raakt tien kilo kwijt en heeft geen tits 'n ass meer. Als ik tien kilo zou afvallen, zou ik geen tits 'n ass meer hebben maar wel buikje nog. Dus niks non-argument.
[..]
Oh, snoep vind ik niet zo lekker, maar chocolade.Taart.
Of gewoon een vies vet stuk vlees op je bord.
En dan aardappels met een flinke schep jus.
Of broodje geitenkaas met honing.
Of toastjes met brie.
GVD
Ik heb er nu maar 3 op.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet je niet elke ochtend 5 pannenkoeken naar binnen werken.
Ripped heroin chic.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die zo obsessief over eten pratenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, snoep vind ik niet zo lekker, maar chocolade.Taart.
Of gewoon een vies vet stuk vlees op je bord.
En dan aardappels met een flinke schep jus.
Of broodje geitenkaas met honing.
Of toastjes met brie.
GVD
Wel in het Musispark dan, ik word graag lastiggevallen door vreemde mannen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef tliciouz het volgende:
Kom Chloro, gaan in parkje liggen met brie en toastjes.
Nee geen kwestie van smaak, een vrouwenlichaam is niet alleen een vrouwenlichaam als dat aan jouw of mijn smaak voldoet. En dat tweede bedoel ik juist, gewicht op zich zegt niet zo veel. En dat laatste, nee dan zou je geen buikje meer hebben als je het goed zou doen, over je andere twee attributen kan ik niet oordelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kwestie van smaak toch ook? Sowieso kun je niet echt alleen op gewicht afgaan, de een raakt tien kilo kwijt en heeft geen buikje meer, de ander raakt tien kilo kwijt en heeft geen tits 'n ass meer. Als ik tien kilo zou afvallen, zou ik geen tits 'n ass meer hebben maar wel buikje nog. Dus niks non-argument.
Verhouding spiermassa/vetmassa, dat is het sleutelwoord hier. CY is 1.74 ofzo en weegt nu onder de 60, maar gewoon trilbum met muscles alles. Je kan bijna haar buikspieren zien, heeft ook wel wat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miranda Kerr, 1.74m, 55 kg ofzo.
Waar schat je je bf% op? Kun je een foto posten van iemand met een vergelijkbaar lijfje als jij?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mensen die zo obsessief over eten praten.
Ja je denkt toch niet dat ik helemaal naar sonsbeek ga lopen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel in het Musispark dan, ik word graag lastiggevallen door vreemde mannen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verhouding spiermassa/vetmassa, dat is het sleutelwoord hier. CY is 1.74 ofzo en weegt nu onder de 60, maar gewoon trilbum met muscles alles. Je kan bijna haar buikspieren zien, heeft ook wel wat.
En dit.Steeds CY erbij halen als argumentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miranda Kerr, 1.74m, 55 kg ofzo.
Waar schat je je bf% op? Kun je een foto posten van iemand met een vergelijkbaar lijfje als jij?Die is dan ook tenger gebouwd
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je bent 80 kg met een buikje?
Lopen zou je wel goed doen voor die 8 pannekoeken, fatty.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja je denkt toch niet dat ik helemaal naar sonsbeek ga lopen.
SERIEUS. Ik kan gewoon niet zonder eten. Een dieet zou ook niets voor mij zijn, dat zou de gedachte aan eten alleen maar versterken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mensen die zo obsessief over eten praten.
Ja, oké, dan komt er dus weer veel sporten bij kijken, maar daar ben ik te lui voor. Ik snap je punt, maar ik wil alleen zeggen dat ik het grote probleem niet zo zie. Ik sport maar ben te lui om dat vaker te doen. En ik wil ook al niet diëten. Dus ja. Fuck my life.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee geen kwestie van smaak, een vrouwenlichaam is niet alleen een vrouwenlichaam als dat aan jouw of mijn smaak voldoet. En dat tweede bedoel ik juist. En dat laatste, nee dan zou je geen buikje meer hebben als je het goed zou doen, over je andere twee attributen kan ik niet oordelen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verhouding spiermassa/vetmassa, dat is het sleutelwoord hier. CY is 1.74 ofzo en weegt nu onder de 60, maar gewoon trilbum met muscles alles. Je kan bijna haar buikspieren zien, heeft ook wel wat.
En dit.Bf%. Like I care.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miranda Kerr, 1.74m, 55 kg ofzo.
Waar schat je je bf% op? Kun je een foto posten van iemand met een vergelijkbaar lijfje als jij?Ik houd me daar niet mee bezig jongen. En dat gepraat over lengte/lichaamsgewicht interesseert me verder ook weinig. Ik ben gewoon niet iemand die met een superstrak lijf zal rondlopen. Zie hierboven de twee voornaamste redenen.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
genoeg is genoeg / vol is vol.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Nee, maar serieus. Ik ben gewoon een vreetzak.Ik snap ook niet dat mensen kunnen lunchen met alleen een soepje ofzo.
Morgen ga ik weer hardlopen, ga ik niet aan beginnen met dit weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lopen zou je wel goed doen voor die 8 pannekoeken, fatty.
Schattepatatje, ik heb ook geen probleem met je lichaam en zei niet dat je er wat dan ook aan zou moeten veranderen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, oké, dan komt er dus weer veel sporten bij kijken, maar daar ben ik te lui voor. Ik snap je punt, maar ik wil alleen zeggen dat ik het grote probleem niet zo zie. Ik sport maar ben te lui om dat vaker te doen. En ik wil ook al niet diëten. Dus ja. Fuck my life.Houd je nog wel van me?
Dat laatste komt natuurlijk voort uit jaloezie, daar doe je niks aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Schattepatatje, ik heb ook geen probleem met je lichaam en zei niet dat je er wat dan ook aan zou moeten veranderen.Ik wil alleen niet dat je skinny girls onvrouwelijk noemt.
En wat vind je van Miranda Kerr?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Steeds CY erbij halen als argumentDie is dan ook tenger gebouwd
'Ripped' of 'fit & built' vind ik persoonlijk het mooiste, wat lijkt je daarvan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iets minder fat dan skinny fat en die 20%
[KLB CHLORO SC] Big & Beautifulquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bf%. Like I care.Ik houd me daar niet mee bezig jongen. En dat gepraat over lengte/lichaamsgewicht interesseert me verder ook weinig. Ik ben gewoon niet iemand die met een superstrak lijf zal rondlopen. Zie hierboven de twee voornaamste redenen.
Oh, sorry, dat was ook absoluut niet mijn bedoeling hoor. Ik had het juist over mezelf: ik zou -10kg geen vrouwenlijf meer overhouden. Natuurlijk zijn er genoeg vrouwen die wel mooi skinny zijn en supervrouwelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Schattepatatje, ik heb ook geen probleem met je lichaam en zei niet dat je er wat dan ook aan zou moeten veranderen.Ik wil alleen niet dat je skinny girls onvrouwelijk noemt.
Het ligt ook totaal aan de bouw btw. SOmmige vrouwen hebben een wat breder gezicht ook zeg maar dan lijkt het zo raar met zo'n topfit lichaampje er onder en brede jukbeenderen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat was ook absoluut niet mijn bedoeling hoor. Ik had het juist over mezelf: ik zou -10kg geen vrouwenlijf meer overhouden. Natuurlijk zijn er genoeg vrouwen die wel mooi skinny zijn en supervrouwelijk.Maar ik heb daar gewoon de aanleg niet voor.
te afgetrained. Hoeft van mij niet zo. Vind het eerder lelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:49 schreef Panzermaus het volgende:
'Ripped' of 'fit & built' vind ik persoonlijk het mooiste, wat lijkt je daarvan?
In before shitstorm van Krio en Panzerquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat was ook absoluut niet mijn bedoeling hoor. Ik had het juist over mezelf: ik zou -10kg geen vrouwenlijf meer overhouden. Natuurlijk zijn er genoeg vrouwen die wel mooi skinny zijn en supervrouwelijk.Maar ik heb daar gewoon de aanleg niet voor.
Je doet nu net alsof 63 kg hartstikke dik is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En wat vind je van Miranda Kerr?
[..]
'Ripped' of 'fit & built' vind ik persoonlijk het mooiste, wat lijkt je daarvan?
[..]
[KLB CHLORO SC] Big & Beautiful
Luister meid, je beseft je dat je met een beetje sporten gewoon elke dag een pak chocolademelk leeg kan drinken en alsnog een sixpack kan hebben?Ben dol op je Chloro, maar ik denk dat het nog niet te laat is voor je. 63 hele kg's, dat is bijna net zo zwaar als Ambi.
Niet overdrijven nou, Panz. Ik vind je een toffe gast, maar je doet echt alsof ik nu een hippo ben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[KLB CHLORO SC] Big & Beautiful
Luister meid, je beseft je dat je met een beetje sporten gewoon elke dag een pak chocolademelk leeg kan drinken en alsnog een sixpack kan hebben?Ben dol op je Chloro, maar ik denk dat het nog niet te laat is voor je. 63 hele kg's, dat is bijna net zo zwaar als Ambi.
Ja, dat ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het ligt ook totaal aan de bouw btw. SOmmige vrouwen hebben een wat breder gezicht ook zeg maar dan lijkt het zo raar met zo'n topfit lichaampje er onder en brede jukbeenderen.
Mooi dat we er uit zijn. Dat laatste weet ik niet though (nah Chris zo erg ben ik nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat ze maar komen, ik ga met m'n chubby ass op hun gezichten zitten (tegelijk, want dat kan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In before shitstorm van Krio en Panzer.
Dan krijg je zo'n groot alienhoofd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het ligt ook totaal aan de bouw btw. SOmmige vrouwen hebben een wat breder gezicht ook zeg maar dan lijkt het zo raar met zo'n topfit lichaampje er onder en brede jukbeenderen.
Obese fat fo sho.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan weer door voor de koelkast. Mensen, stem op uw favoriet.
Ja lolquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat ze maar komen, ik ga met m'n chubby ass op hun gezichten zitten (tegelijk, want dat kan.).
Ik weet dat toch wel over mezelf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooi dat we er uit zijn. Dat laatste weet ik niet though (nah Chris zo erg ben ik niet). Bikini- of naaktpics mogen gestuurd worden.
Fit & builtquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Verschil tussen 'ripped' en 'fit&built' lijkt hier een kwestie van belichting te zijn
Ik vind het allemaal niet echt super.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Verschil tussen 'ripped' en 'fit&built' lijkt hier een kwestie van belichting te zijn
Dat is geen 'heroin chic'.quote:
Dat mag, dat kan. Hoe ben je op die conclusie gekomen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet echt super.
Ik zeg toch niet dat jij dat niet weet over jezelf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet dat toch wel over mezelf.Zou er bijna een weddenschap van maken.
Mijn inbox staat open, net als wat anders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij dat niet weet over jezelf.Al kan je jezelf wellicht verbazen, als je mij @70kg zag zou je ook niet denken dat ik kon worden zoals ik nu ben. Wie weet, chlochlo, wie weet.
Maar goed, on to the pics nu dus.
Alles met een beetje spieren is of veeeel te dun, of veeeel te dik, of veel te gespierd naar mijn smaak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is geen 'heroin chic'.
[..]
Dat mag, dat kan. Hoe ben je op die conclusie gekomen?
Ik kon het niet omschrijven maar dat heb jij nu dus gedaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles met een beetje spieren is of veeeel te dun, of veeeel te dik, of veel te gespierd naar mijn smaak.
Built fat die gespierder was zou mijn favo zijn.
Misschien heb je gelijk, maar dan moet je dus heel gericht gaan trainen. Wat mij betreft hoeft het allemaal niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij dat niet weet over jezelf.Al kan je jezelf wellicht verbazen, als je mij @70kg zag zou je ook niet denken dat ik kon worden zoals ik nu ben. Wie weet, chlochlo, wie weet.
Maar goed, on to the pics nu dus.
Hmm. Wat is je kritiek op 'fit & built'?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles met een beetje spieren is of veeeel te dun, of veeeel te dik, of veel te gespierd naar mijn smaak.
Built fat die gespierder was zou mijn favo zijn.
krio heeft gelijk, before zegt vaak niets. Hier hetzelfde, jij hebt die pics wel gezien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar dan moet je dus heel gericht gaan trainen. Wat mij betreft hoeft het allemaal niet.
Ja, stuur eens pics.
Te gemaakt. Echte mannen worden sterk door werken. Dan krijg je een andere bouw dan dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm. Wat is je kritiek op 'fit & built'?
of gewoon skinnyfat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Te gemaakt. Echte mannen worden sterk door werken. Dan krijg je een andere bouw dan dat.
Hoeft van mij ook niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar dan moet je dus heel gericht gaan trainen. Wat mij betreft hoeft het allemaal niet.
quote:Ja, stuur eens pics.
Zal zo bij de C1000 m'n shirt even uitdoen en vragen of een random huisvrouw een foto wil maken. Pavel Petel is mijn voorbeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn inbox staat open, net als wat anders.
Te ver. Niet meer realistisch, niet logisch in deze wereld. Dan gaat het te veel naar "een beroeps".quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm. Wat is je kritiek op 'fit & built'?
Auschwitz-Panzie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
krio heeft gelijk, before zegt vaak niets. Hier hetzelfde, jij hebt die pics wel gezien.
Mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |