uit de film crankquote:
vieze wat?quote:
deel 1 als 2quote:
Ok vooruit, kom maar op m'n schoot zitten.. Zal je lief en teder door je haartjes aaienquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik maar maakt mij zelfverzekerder
Stel je me wel eerst gerust?
flikkerquote:
En daarna uit het niets een vork in mijn 3e ruggenwervel zekerquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok vooruit, kom maar op m'n schoot zitten.. Zal je lief en teder door je haartjes aaien
quote:
Die kans zit er in, idd.. Maar goed, gewoon niet zeuren en laat het over je heen komen (no pun)quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En daarna uit het niets een vork in mijn 3e ruggenwervel zeker?
[..]
Awwwwquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die verplicht naar de gym gaan vanaf 24-06-2012:
• Ambipur
• wise
• 2NutZ
• Grover
• Chloroform
• tliciouz
De rest scoort reeds een 6.5 op de Schaal van Fitheid. This does include dWz_RuigeRijder. En Vaseline_.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
• Ambipur
• wise
• 2NutZ
• Grover
• Chloroform
• tliciouz
De rest scoort reeds een 6.5 op de Schaal van Fitheid. This does include dWz_RuigeRijder. En Vaseline_.
Dat je gauw mijn kut likt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
• Ambipur
• wise
• 2NutZ
• Grover
• Chloroform
• tliciouz
Wie is Grover? En waarom schrijf je m'n username als dWz? En RuigeRuiger is srs zo 2003quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
Zou je dat wel doen, i.v.m. kruisbesmetting?quote:
gorgonzolaquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is Grover? En waarom schrijf je m'n username als dWz? En RuigeRuiger is srs zo 2003.
[..]
Zou je dat wel doen, i.v.m. kruisbesmetting?
Ik weet natuurlijk niet wat CY doorgegeven heeft aan Panz, bedankt voor de waarschuwing.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is Grover? En waarom schrijf je m'n username als dWz? En RuigeRuiger is srs zo 2003.
[..]
Zou je dat wel doen, i.v.m. kruisbesmetting?
Waarom staat mijn naam hier? ik ga al jaaaren naar de gymquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
• Ambipur
• wise
• 2NutZ
• Grover
• Chloroform
• tliciouz
de kinderspeeltuin is geen gymquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom staat mijn naam hier? ik ga al jaaaren naar de gymwist jij toch ook btw?
Geen dank, zo ben ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat CY doorgegeven heeft aan Panz, bedankt voor de waarschuwing.
Wassen en CY dm'en, dan maken we dat vlug in orde.quote:
Herstel, 2NutZ mag van het lijstje af.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom staat mijn naam hier? ik ga al jaaaren naar de gymwist jij toch ook btw?
Als dWc en Vas fit genoeg zijn ben ik het helemaal aangezien ik sport.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
• Ambipur
• wise
• 2NutZ
• Grover
• Chloroform
• tliciouz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |