Watquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan was het vast niet echt, wanneer je echt verliefd bent dan maken jullie meteen 5-jarenplannen en wordt er gepraat over 'what if pregnant'.
Kan wel tegen mn verlies, srs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar niet huilen als je verliest danen ook niet gelijk met je sloophamer gaan rondzwaaien he.
lolneequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan was het vast niet echt, wanneer je echt verliefd bent dan maken jullie meteen 5-jarenplannen en wordt er gepraat over 'what if pregnant'.
en jij bent dikquote:
quote:
quote:
met dr gore moedervlekquote:
okéquote:
Er vindt een verticale beweging in mijn broek plaats.quote:
Ik totaal nietquote:
True. Ik bedoel er alleen maar mee dat als je een groep van dat soort lui hebt je eerder kans hebt op een lagere eindplek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Fair enough, maar wil niet zeggen dat jij en ik dat niet doen natuurlijk.
yackediyack.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Zal jou eens verwarren met die chubby Antilliaanse van je, met mijn blote handen. Schuif die hele arm van haar in je strot.
Kwam deze vandaag ook tegen op Misc. Lijkt me een sletterig meisje, mooi is dat.quote:
Tijd dat jij weer eens echt verliefd wordt.quote:
Gek dat altijd met dit soort gifjes je hem over en over kijktquote:
Dani Lynne.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er vindt een verticale beweging in mijn broek plaats.
Hebben we een naam?
True, true.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True. Ik bedoel er alleen maar mee dat als je een groep van dat soort lui hebt je eerder kans hebt op een lagere eindplek.
Maargoed, denk jij dat ik bepaald bang ben voor snelheden en gevaar? Zou best goeie kans maken dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
True. Ik bedoel er alleen maar mee dat als je een groep van dat soort lui hebt je eerder kans hebt op een lagere eindplek.
Helemaal in trance.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gek dat altijd met dit soort gifjes je hem over en over kijkt
Ach eigenlijk niet gek maar toch
Je zit er echt mee he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maargoed, denk jij dat ik bepaald bang ben voor snelheden en gevaar? Zou best goeie kans maken dus.
Nee, maar je bent nog steeds een wijf en kan dus niet rijden, haha.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maargoed, denk jij dat ik bepaald bang ben voor snelheden en gevaar? Zou best goeie kans maken dus.
Nee, maar je bent een vrouw... een vrouw met meer dan gemiddelde gewicht en je bent vrouwquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan wel zelfs onder invloed vraag de zeemlap maar ik rijd perfect haha.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar je bent nog steeds een wijf en kan dus niet rijden, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |