Ja een Air zou ik nooit halen, gare budget hardware en de helft eruit gesloopt om hem dun te makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ach die Retina shit heb je niet nodig, ben zelf helemaal happy met mijn 13" Air. Maar een laptop zonder SSD is gewoon om te janken nu.
En ach, je hebt nu een iPhone 4 toch? Zou gewoon bij iOS blijven, Android is gammele hobbymeuk. Ik kijk niet naar hoeveel het huidige model beter is dan een vorig model ofzo, ik koop een telefoon die alles doet wat ik wil, er gelikt uitziet en nog een paar van dat soort dingen. Of dat nu 200 euro meer kost dan iets anders doet me niets.
quote:
ook genoeg zwerfkatten, dat probleem wordt dan weer opgelost door de zwerfhondenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt.
Tja, in die landen heb je nou eenmaal veel zwerfhonden.
Echt niet normaal wat zo'n pack kan aanrichten.
Zou niet trots zijn op die mannelijkheid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou niet trots zijn op die score maargoed mij kan je indelen bij de mannen.
En daarom honden > kattenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook genoeg zwerfkatten, dat probleem wordt dan weer opgelost door de zwerfhonden
gvd wat een wijfquote:
Ik krijg mijn propperige beentjes niet eens in dat ding.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou er ook uitrijden met karten, bring it pussy.
bouwvakker vas dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn te dik om in de kart te mogen
Geen Air idd, 13 als je hem veel meeneemt, 15 als je hem veel thuis gebruikt, retina niet nodig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja een Air zou ik nooit halen, gare budget hardware en de helft eruit gesloopt om hem dun te maken. Zo kan ik ook dunne notebooks designen
. Zou sowieso voor full package retina gaan dan, maar twijfel over size.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ONWEER! ONWEER!![]()
HET ONWEERT! wow wat fijn.
![]()
Als jij in een kart stapt, lijkt dat dan als zo'n dik mokkel met een strakke spijkerbroek aan waar dat vet zo over de rand hangt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn te dik om in de kart te mogen
inderdaad, moet je bevindt je op glad ijs hier met al die katwijvenquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
Echt niet normaal wat zo'n pack kan aanrichten.
wowquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij in een kart stapt, lijkt dat dan als zo'n dik mokkel met een strakke spijkerbroek aan waar dat vet zo over de rand hangt?
quote:
hahahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt he scheur die kat kapot ahaha xD
Weet ik niet, moet ik eerst in een kart stappenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij in een kart stapt, lijkt dat dan als zo'n dik mokkel met een strakke spijkerbroek aan waar dat vet zo over de rand hangt?
Heb het 2012 model, die rMBP keek ik maar wel even uit de boom toen, eerste generatie early adopter dit dat. Sowieso voor een SSD gaan, die MBP's zonder SSD is echt zonde. Die Air bevalt ook prima verder, kom niets tekort.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen Air idd, 13 als je hem veel meeneemt, 15 alsje hem veel thuis gebruikt, retina niet nodig.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt he scheur die kat kapot ahaha xD
Doe eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet ik eerst in een kart stappen
Je hebt nog nooit gekart maar zegt wel dat je met de mannen meekunt ;squote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als vas in een kart stapt, word het een botsauto.quote:
Nooit gekart? En toch zulke grote woorden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Varkens doen me nietsquote:
Ok maar dan wil ik wel tegen jou racen zodat ik op fok kan posten dat ik de snelste van de wijven was.quote:
ik merk het, vooral panzer is zich als een wijf aan het gedragenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef wise het volgende:
[..]
inderdaad, moet je bevindt je op glad ijs hier met al die katwijven
Jawel heb wel meerdere keren gekart maar is alweer paar jaar terugquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nooit gekart? En toch zulke grote woorden?
Spontane blijheidsgolf terwijl je wat anders aan het typen bent.quote:
Wat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merk het, vooral panzer is zich als een wijf aan het gedragen
Mijne is al ouder, heb geen SSD, zou nu wel nemen ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb het 2012 model, die rMBP keek ik maar wel even uit de boom toen, eerste generatie early adopter dit dat. Sowieso voor een SSD gaan, die MBP's zonder SSD is echt zonde. Die Air bevalt ook prima verder, kom niets tekort.(software dev/internetten etc
)
Weet niet of mijn volgende laptop 15" wordt.
Hoe kan je dergelijke kinderlijke blijheid weer herwinnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Spontane blijheidsgolf terwijl je wat anders aan het typen bent.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Varkens doen me niets
[..]
Ok maar dan wil ik wel tegen jou racen zodat ik op fok kan posten dat ik de snelste van de wijven was.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef wise het volgende:
[..]
als vas in een kart stapt, word het een botsauto.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje wel he, weg beeld van stoere vent.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan nog kan je wel tegen me racen toch als je het zo makkelijk kanquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om op te scheppen maar ik heb hele toernooien gewonnen met karten met groepen van 15 man waaronder getalenteerde motorrijders e.d.
Dus nee
Verliefd worden. (dead srs)quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoe kan je dergelijke kinderlijke blijheid weer herwinnen? Ik ben veel te cynisch en nuchter.
Hybridbrah checking in.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje wel he, weg beeld van stoere vent.
Ja zeker. Maar niet huilen als je verliest danquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan nog kan je wel tegen me racen toch als je het zo makkelijk kan
dat beeld had ik al nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje wel he, weg beeld van stoere vent.
Ik was gisteren verliefd, maar toen bleek ze twee kinderen te hebben en was het weer overquote:
We gonna act like motoren zijn hetzelfde als karts now?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om op te scheppen maar ik heb hele toernooien gewonnen met karten met groepen van 15 man waaronder getalenteerde motorrijders e.d.
Dus nee
Je bent in de war met 'wijf'quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verliefd worden. (dead srs)
[..]
Hybridbrah checking in.
quote:
Hardopquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik was gisteren verliefd, maar toen bleek ze twee kinderen te hebben en was het weer over.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar niet huilen als je verliest danen ook niet gelijk met je sloophamer gaan rondzwaaien he.
Voglens mij niet, maar dat zijn vaak wel lui die van snelheid en risico's houden... en dus ook veel risico en weinig rem gebruiken op de baan.. snapje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef krioro het volgende:
[..]
We gonna act like motoren zijn hetzelfde als karts now?
Dan was het vast niet echt, wanneer je echt verliefd bent dan maken jullie meteen 5-jarenplannen en wordt er gepraat over 'what if pregnant'.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik was gisteren verliefd, maar toen bleek ze twee kinderen te hebben en was het weer over.
Zal jou eens verwarren met die chubby Antilliaanse van je, met mijn blote handen. Schuif die hele arm van haar in je strot.quote:
Fair enough, maar wil niet zeggen dat jij en ik dat niet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voglens mij niet, maar dat zijn vaak wel lui die van snelheid en risico's houden... en dus ook veel risico en weinig rem gebruiken op de baan.. snapje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |