Dat dacht ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:20 schreef Murdera het volgende:
Wel veel frustraties in dit topic. In combinatie met dit broeierige weer kan het nog een aangename dag worden.
Ik zie geen frustraties, hoor... airco is chill btwquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:20 schreef Murdera het volgende:
Wel veel frustraties in dit topic. In combinatie met dit broeierige weer kan het nog een aangename dag worden.
Raar mannetjequote:
Dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Moest lachen om dat muziekje erbij.
Ik heb dan ook alleen gekeken om de honden te bekijken en toen weggeklikt lol. Maar irl zou ik wel proberen katje te redden gvd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooie fantasie maar realiteit is dat die kat in stukken werd gescheurd door een stel honden lol ;D
En dan? dan heb je dat katje gered en pist ie daarna tegen je schutting.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook alleen gekeken om de honden te bekijken en toen weggeklikt lol. Maar irl zou ik wel proberen katje te redden gvd.
Post dan ook niet, trutquote:
lekker aan het sherlocken, nootvioolquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie geen frustraties, hoor... airco is chill btw
[..]
Raar mannetje
Ja nu op tellie tochquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan? dan heb je dat katje gered en pist ie daarna tegen je schutting.
[..]
Post dan ook niet, trut
Ja, je moet een beetje in de gaten houden wat men allemaal voor gal spuiwt.quote:
Ik heb geen schutting, opgelostquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan? dan heb je dat katje gered en pist ie daarna tegen je schutting.
je bent zelf irriquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je moet een beetje in de gaten houden wat men allemaal voor gal spuiwt.
Nootmans is gewoon een lafaard, als hij zo'n gaaf katje al niet zou durven redden van een stel honden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:20 schreef Murdera het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme allemaal strandzand in headphone jack en speakers van telefoon, net alles met een stokje eruit geplukt, stop ik die telefoon weer in mijn broekzak en even later zit hij weer vol.
Dacht dat het zand in voorvakje van rugzak zat.
[..]
Nootmans is gewoon een lafaard, als hij zo'n gaaf katje al niet zou durven redden van een stel honden.Zie je hem ooit zijn vrouw verdedigen? Wat een bange hond is die gast, echt ik heb er geen woorden voor.
Grote woorden voor zo'n kleine manletquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme allemaal strandzand in headphone jack en speakers van telefoon, net alles met een stokje eruit geplukt, stop ik die telefoon weer in mijn broekzak en even later zit hij weer vol.
Dacht dat het zand in voorvakje van rugzak zat.
[..]
Nootmans is gewoon een lafaard, als hij zo'n gaaf katje al niet zou durven redden van een stel honden.Zie je hem ooit zijn vrouw verdedigen? Wat een bange hond is die gast, echt ik heb er geen woorden voor.
Pauperquote:
quote:
zeg iemand die nog bij zn ouders woontquote:
wat?quote:
Hmm, rMBP 15" is wel een investering, kan ik weer een paar jaar vooruit. Achterlijke prijzen, dat welquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou de oude MBP niet meer kopen, oude shit laatste generatie daarna verdwijnen ze, dit dat. Either een Air (13" dus) of een rMBP. (15") Kost meteen wel een vermogen.![]()
Zelf begin ik niet aan Android, vind het allemaal zo gammel enzo en moet vaak huilen als ik ermee moet werken. iPhone 5 is een prima foon, 5S komt waarschijnlijk pas in september ofzo beschikbaar hier.Lastig, lastig.
[..]
Morning trouwens, phaggots.
brb katten redden van de natuurquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je nagaan, toch wel vrij zorgelijk wanneer je qua mannelijkheid het onderspit delft tegenover gasten die 10 cm kleiner zijn dan jij. Wil jou wel eens zien vechten met krio of mij.quote:
gvdquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:29 schreef krioro het volgende:
[..]
brb katten redden van de natuur
brb katten en honden tam maken en een leven als een zak hooi in gevangenschap cadeau doen
brb lol kawaii #dierenvrienden #F&F
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:29 schreef krioro het volgende:
[..]
brb katten redden van de natuur
brb katten en honden tam maken en een leven als een zak hooi in gevangenschap cadeau doen
brb lol kawaii #dierenvrienden #F&F
Ik moest even het kantoor uitlopen na deze tirade van een pygmeequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je nagaan, toch wel vrij zorgelijk wanneer je qua mannelijkheid het onderspit delft tegenover gasten die 10 cm kleiner zijn dan jij. Wil jou wel eens zien vechten met krio of mij.Minder internet voor jou, Nootmans. Minder internet.
[..]
gvd
Ach die Retina shit heb je niet nodig, ben zelf helemaal happy met mijn 13" Air. Maar een laptop zonder SSD is gewoon om te janken nu.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hmm, rMBP 15" is wel een investering, kan ik weer een paar jaar vooruit. Achterlijke prijzen, dat wel.
Ja, I know, maar wat heeft Apple de afgelopen jaren nou echt vernieuwd aan de iPhone. iPhone 5S óf 6 zal waarschijnlijk weer wat dunner worden, iets betere camera, dunno. Ik vind die GUI en het fysieke design van de Android phones wel bijna altijd zum kotzen though
.
nootmans-beatdown.jpg verschijnt binnenkort op foks.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest even het kantoor uitlopen na deze tirade van een pygmee
So so romantiekss.quote:
Ja, leuk. Wel last van m'n rib omdat de kart bij één stuk waar je omhoog ging begon te stuiteren, dus elke keer keilomp tegen die stoel geklapt worden.quote:
8e van de 12.quote:
Zou niet trots zijn op die score maargoed mij kan je indelen bij de mannenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:35 schreef Chloroform het volgende:
8e van de 12.Waren in totaal met 9 kerels en drie wijven, was de snelste van de wijven en dat feel dat ik één van de kerels ook heb verslagen.
Snelste rondetijd was 00:46 en mijn snelste tijd was 00:51. Ben best trots.
Nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
So so romantiekss.![]()
[..]
Ja, leuk. Wel last van m'n rib omdat de kart bij één stuk waar je omhoog ging begon te stuiteren, dus elke keer keilomp tegen die stoel geklapt worden.
[..]
8e van de 12.Waren in totaal met 9 kerels en drie wijven, was de snelste van de wijven en dat feel dat ik één van de kerels ook heb verslagen.
Snelste rondetijd was 00:46 en mijn snelste tijd was 00:51. Ben best trots.
Tja dat is natuur.quote:
Oh, ik wel. Was ook zo'n superdikke kerel mee, die ging echt op slakkentempo, dus die hebben we niet eens meer meegeteld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou niet trots zijn op die score maargoed mij kan je indelen bij de mannen.
Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou niet trots zijn op die score maargoed mij kan je indelen bij de mannen.
Nee, gvd, smerige bende.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice
Was het ook nog een beetje uit te houden qua temperatuur?
Och arm. Zachte kusjes op je ribje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, leuk. Wel last van m'n rib omdat de kart bij één stuk waar je omhoog ging begon te stuiteren, dus elke keer keilomp tegen die stoel geklapt worden.
quote:[..]
drie wijven, was de snelste van de wijven
Zou jou er ook uitrijden met karten, bring it pussy.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:
Trots zijn omdat je Zosk eruit hebt gereden met je gokart.Enkel op FOK!.
Komniehier, ik beuk iedereen eruit.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Och arm. Zachte kusjes op je ribje.
[..]
Good job though.
Wowquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komniehier, ik beuk iedereen eruit.
En ja ik weet dat ik niet tegen anderen mag aanrijden, maar toch, klinkt dramatischer.
Bouwvakker Vas.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komniehier, ik beuk iedereen eruit.
En ja ik weet dat ik niet tegen anderen mag aanrijden, maar toch, klinkt dramatischer.
jij wint altijd met een neuslengte verschilquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou er ook uitrijden met karten, bring it pussy.
Klopt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja dat is natuur.Kat vermoord ook genoeg vogels en muizen. Al vraag ik me af waarom die honden loslopen want als ze zo agressief zijn, vallen ze ook mensen aan.
Jij ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:40 schreef wise het volgende:
[..]
jij wint altijd met een neuslengte verschil
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |