Begin je nu al naar extremen te zoeken?quote:
last van zweetjetsers. Gelukkig mag ik met de taxi van Tilburg naar Rotterdamquote:
Hopelijk is het 95847373 graden in de taxiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
last van zweetjetsers. Gelukkig mag ik met de taxi van Tilburg naar Rotterdam
Wil mijn gear gaan vernieuwen, twijfel heel erg over MBP. Nieuwe met/zonder retinaquote:
Verklaart een beetje de prijzen bij de NSquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
last van zweetjetsers. Gelukkig mag ik met de taxi van Tilburg naar Rotterdam
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Verklaart een beetje de prijzen bij de NS
Breng je haar over een paar dagen weer terug?quote:Help! Mijn 14jarige dochter is niet thuisgekomen. Jasmijn omgeving Noordwijk. 1.70, slank, blond en puber.
nu nog niet dronken zijn , bende gij homo ofwa ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:21 schreef Gorzalka het volgende:
wilde eigenlijk nestalgie quoten lol not even drunk ;p
Praat eens normaal joh, GODNONDEJU ;squote:Op woensdag 19 juni 2013 00:22 schreef gers het volgende:
[..]
nu nog niet dronken zijn , bende gij homo ofwa ?
ik krijg een klein stijfje als dqod zo tegen mij praatquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Praat eens normaal joh, GODNONDEJU ;s
Zo en nu ga ik weer
Zou de oude MBP niet meer kopen, oude shit laatste generatie daarna verdwijnen ze, dit dat. Either een Air (13" dus) of een rMBP. (15") Kost meteen wel een vermogen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wil mijn gear gaan vernieuwen, twijfel heel erg over MBP. Nieuwe met/zonder retina. En 15"? Heb nu 13 maar vind dat soms nét iets te klein. En twijfel ook aan wachten op 5S of gewoon een S4 kopen, maar ik vind al die Android phones zo lelijk.
Thoughts?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Begin je nu al naar extremen te zoeken?
doe je broek uit, dat scheelt.quote:
Ik zit alleen in een oversized shirt van mijn vriend, helpt niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
doe je broek uit, dat scheelt.
laat ijsblokjes tussen je tietjes door glijden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit alleen in een oversized shirt van mijn vriend, helpt niet.
we're going back to Cali.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:41 schreef Panzermaus het volgende:
Komt vast omdat jij zo'n heterd bent, Tamz.Naturally smokin', THE PLACE IS ON FIRE, WHO WANTS TO GO TO CALIFORNIA.
Gewoon presenteren in korte broek of rokje, blijven ze geconcentreerd luisteren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:54 schreef Chai het volgende:
Nu alweer 22 graden gvd.
Moet straks presenteren, neem gewoon korte broek mee om gelijk aan te kunnen trekken daarna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |