quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet zo hard lachen om deze.
Fox dr enige trucje is dat ze kan omhelzenquote:
Foxy is zo lief, post nog eens foto's van haar?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fox dr enige trucje is dat ze kan omhelzen
Heb geen nieuwe leukesquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Foxy is zo lief, post nog eens foto's van haar?
Dan post maar een oude.quote:
Jezus wat een mongolen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan post maar een oude.
Iemand had op instagram gezet dat Reiko op dieet moet en dat ik een dierenbeul ben.Beest is nog geen eens op het gewicht van dat een Britje mag zijn.
Ik zou een instagram kamperfight beginnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan post maar een oude.
Iemand had op instagram gezet dat Reiko op dieet moet en dat ik een dierenbeul ben.Beest is nog geen eens op het gewicht van dat een Britje mag zijn.
Het was een Rus, anders had ik haar opgezocht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou een instagram kamperfight beginnen
Paar grobs op afsturenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was een Rus, anders had ik haar opgezocht.
Heb ik weleens gedaan ditquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:47 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat vonden ze goed?quote:
Ach ze laten alles met zich doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat vonden ze goed?Ik dans wel altijd met Reiko, vind ie blijkbaar ontspannend.
Kan niet komt niet buiten.quote:
quote:
Moest lachen om dat muziekje erbij.quote:
Geen specifieke tumblr, zoek gifjes meestal gewoon op via search.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef tliciouz het volgende:
Wolf, heb je leuke tumblr's met gifjes?
Moest tranen tegen het einde.quote:
Ik zie je al lopen, grote glimlach omdat je de honden een lesje hebt geleerd, kat op je hoofd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moest tranen tegen het einde.Wat een dom katje ook, hij had zich moeten verstoppen.
Meest harteloze vond ik nog dat degene die liep te filmen niet ingreep.Ik had al die honden in een hoek getrapt en de kat op mijn hoofd gezet om vervolgens heel hard weg te rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, Russiaquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moest tranen tegen het einde.Wat een dom katje ook, hij had zich moeten verstoppen.
Meest harteloze vond ik nog dat degene die liep te filmen niet ingreep.Ik had al die honden in een hoek getrapt en de kat op mijn hoofd gezet om vervolgens heel hard weg te rennen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:10 schreef krioro het volgende:
Puf, hijg, die hittegolf klapt er wel hard op zeg.
Wijfquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een mens kan ze makkelijk een trap verkopenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Die honden zouden evengoed een mens aanvallen, hoor. Zijn gewoon vals.
Zie je jezelf al tussen die honden vechtenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een mens kan ze makkelijk een trap verkopen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Watquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Emotie is goed voor damagedealings brah, had niets van die honden overgelaten.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie je al lopen, grote glimlach omdat je de honden een lesje hebt geleerd, kat op je hoofd.
Zo eigenlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True, zo'n beest weegt al snel 40, 50 kg. Zonder strategie ga je al snel neer en als je eenmaal ligt ben je de lul.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]die pack verscheurd je levend man als ze je aanvallen.
Vond het ZO ZIELIG hoe dat katje aan het einde uit elkaar werd getrokken.Zo stel ik me Zosk voor als kat, zo klungelig en hulpeloos.
![]()
Ja maar niet om zo'n kutkatje, wtf man. Weg respectquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Emotie is goed voor damagedealings brah, had niets van die honden overgelaten.
[..]
[..]
True, zo'n beest weegt al snel 40, 50 kg. Zonder strategie ga je al snel neer en als je eenmaal ligt ben je de lul.
Vond het ZO ZIELIG hoe dat katje aan het einde uit elkaar werd getrokken.Zo stel ik me Zosk voor als kat, zo klungelig en hulpeloos.
Het zijn geen pitbulls of bulldogs, god zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zie je jezelf al tussen die honden vechten?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar niet om zo'n kutkatje, wtf man. Weg respect
En nee, ook jij zou in stukken aan een schutting hangen na confrontatie met een wilde valse dogpack.
Kijk, Vas probeert het tenminste, een vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het zijn geen pitbulls of bulldogs, god zegEr zijn genoeg manieren om die honden van de kat weg te jagen, desnoods smijt je van een afstandje dingen naar ze.
Asbakrasjes hebben net zo'n stel kaken als rottweilers hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het zijn geen pitbulls of bulldogs, god zegEr zijn genoeg manieren om die honden van de kat weg te jagen, desnoods smijt je van een afstandje dingen naar ze.
En verscheurd worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:17 schreef Panzermaus het volgende:
Kijk, Vas probeert het tenminste, een vrouw naar mijn hart.Nootmans zou liggen grienen achter de schutting, de laffe dakhaas. Zij zou gewoon met die scooter inrijden op dat hele groepje.
Met een AK-47 bambambam alle honten dood kat geredquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:17 schreef Panzermaus het volgende:
Kijk, Vas probeert het tenminste, een vrouw naar mijn hart.Nootmans zou liggen grienen achter de schutting, de laffe dakhaas. Zij zou gewoon met die scooter inrijden op dat hele groepje.
Nou vervelend man, niet serieus worden genomen door een geestezieke huilie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]geloof er niks van, nu kan ik je niet meer serieus nemen Nootmans.
[..]
Mooie fantasie maar realiteit is dat die kat in stukken werd gescheurd door een stel honden lol ;Dquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met een AK-47 bambambam alle honten dood kat gered.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |