quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet zo hard lachen om deze.
Fox dr enige trucje is dat ze kan omhelzenquote:
Foxy is zo lief, post nog eens foto's van haar?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fox dr enige trucje is dat ze kan omhelzen
Heb geen nieuwe leukesquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Foxy is zo lief, post nog eens foto's van haar?
Dan post maar een oude.quote:
Jezus wat een mongolen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan post maar een oude.
Iemand had op instagram gezet dat Reiko op dieet moet en dat ik een dierenbeul ben.Beest is nog geen eens op het gewicht van dat een Britje mag zijn.
Ik zou een instagram kamperfight beginnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan post maar een oude.
Iemand had op instagram gezet dat Reiko op dieet moet en dat ik een dierenbeul ben.Beest is nog geen eens op het gewicht van dat een Britje mag zijn.
Het was een Rus, anders had ik haar opgezocht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou een instagram kamperfight beginnen
Paar grobs op afsturenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was een Rus, anders had ik haar opgezocht.
Heb ik weleens gedaan ditquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:47 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat vonden ze goed?quote:
Ach ze laten alles met zich doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat vonden ze goed?Ik dans wel altijd met Reiko, vind ie blijkbaar ontspannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |