Ik ook nog best vaak. Heeft echt lang geduurd voordat ik er achter kwam dat dat echt fout was.quote:
Misschien geeft hij het wel aan jou? Weet niet man, als ik jou was zou ik even met je naakte reet voorover buigen de volgende keer als je een paard ziet.quote:
Hoef je me alleen maar op te tillen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jou eens tot een hoogtepunt brengen.
Hahaha jij wel met je kwarktassen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:35 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
rustig zal ik je op je dikke bek slaan
Je werd gelokt door de TT?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien geeft hij het wel aan jou? Weet niet man, als ik jou was zou ik even met je naakte reet voorover buigen de volgende keer als je een paard ziet.
quote:
Het is iets waar je in je eentje heel veel tijd in kwijt kan. Je hoeft geen interactie met andere mensen te hebben. Op bokt heb je evenveel autisten als hier. (En dan zitten ze ook echt met een wajong door hun autisme, maar hebben ondertussen wel een paard, wtfquote:Op maandag 17 juni 2013 22:34 schreef Gorzalka het volgende:
Chai, hoe kan het dat meisjes van jouw leeftijd die nog steeds paardrijden meestal zo raar zijn?
Hebben in plaats van echte vrienden alleen maar dieren om zich heen, doet hun sociale skills niet ten goedequote:Op maandag 17 juni 2013 22:34 schreef Gorzalka het volgende:
Chai, hoe kan het dat meisjes van jouw leeftijd die nog steeds paardrijden meestal zo raar zijn?
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hebben in plaats van echte vrienden alleen maar dieren om zich heen, doet hun sociale skills niet ten goede.
[ [url=http://i.fok.nl/usericons/224207/roisin.png[/]quote:Op maandag 17 juni 2013 22:38 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
[ [url=http://i.fok.nl/usericons/183523/nino.jpg
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ [url=http://i.fok.nl/usericons/224207/roisin.png
Gaat goed hoor.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het is iets waar je in je eentje heel veel tijd in kwijt kan. Je hoeft geen interactie met andere mensen te hebben. Op bokt heb je evenveel autisten als hier. (En dan zitten ze ook echt met een wajong door hun autisme, maar hebben ondertussen wel een paard, wtf)
quote:
[img=621,328]http://thepostonline.nl/w(...)1x328.jpg]afbeelding[/url] ]quote:Op maandag 17 juni 2013 22:39 schreef hezdunnah het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[img]http://www.onuitstaanbaar.nl/wp-content/uploads/paard-met-dikke-lul.jpg]afbeelding[/url] ]
[img]http://www.vrouwblog.nl/wp-content/uploads/2011/11/Paard-Sinterklaas-pensioen.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat loop je nou allemaal voor kutzooi te produceren man?quote:Bijna.
ik raak in de stress door jou
[img=621,328]http://thepostonline.nl/w(...)1x328.jpg]afbeelding[/url] ]quote:Op maandag 17 juni 2013 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[img]http://www.onuitstaanbaar.nl/wp-content/uploads/paard-met-dikke-lul.jpg]afbeelding[/url] ]
[img]http://www.vrouwblog.nl/wp-content/uploads/2011/11/Paard-Sinterklaas-pensioen.jpg]afbeelding[/url] ]
[img=621,328]http://thepostonline.nl/w(...)1x328.jpg]afbeelding[/url] ]quote:Op maandag 17 juni 2013 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, zoals Engelse en Nederlandse zinnen vormen tegelijkertijd.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:40 schreef hezdunnah het volgende:
ik ben een man ik kan niet 23 dingen tegelijk done
Maar dan moet jij toch ook wel een beetje een gekkie zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is iets waar je in je eentje heel veel tijd in kwijt kan. Je hoeft geen interactie met andere mensen te hebben. Op bokt heb je evenveel autisten als hier. (En dan zitten ze ook echt met een wajong door hun autisme, maar hebben ondertussen wel een paard, wtf)
quote:'Hallo ik zoek een jongen. Die ik net tegen kwam bij zwolseweg je had een rode broek en een rode pet op je hebt een lichte oogkleur en bent beetje getint. Mijn vriendin en ik hadden je nog achtervolgd op de scooter dat had je vast wel door op een gegeven moment waren we je kwijt ik zie je ook vaak hardlopen bij de ijssel... Who are youu?
Salam azize man.quote:
ja bijvoorbiltquote:Op maandag 17 juni 2013 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, zoals Engelse en Nederlandse zinnen vormen tegelijkertijd.
Khoobam*quote:
Echt zo'n zotte kut die dan stiekem hoopt op een sprookje, dark handsome stranger dit dat 40 tinten aids.quote:
dat had ik niet gedaan a sahbiquote:Op maandag 17 juni 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je zet jezelf maar gewoon even in de OP en dat vind je normaal ofzo?
Gvd kan jij zelf geen chicks versieren, dus stuur je maar een andere fokker op me afquote:Op maandag 17 juni 2013 22:40 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Cute wel.quote:
Zo, dat is makkelijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoef je me alleen maar op te tillen.
nee dat was omdat mijn kwarkzakken op het toetsenbord vielenquote:
Ben ik ook idd. Heb je dat niet eens even bij Dqod gecheckt?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar dan moet jij toch ook wel een beetje een gekkie zijn?
Ik bedoel, ik voel me ook verheven boven het autistentuig hier, maar ik spendeer er evengoed veel tijd tussen, dus ik zal zelf ook niet helemaal 100 zijn.
In zo'n OP wil je toch niet.dood gevonden worden.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je zet jezelf maar gewoon even in de OP en dat vind je normaal ofzo?
Zo ben ik.quote:
Weet al wat mijn openingszin is als jij ooit een keer per ongeluk een keer tegen me aan zit te schuren in de Level.quote:
Hoe voelt het?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In zo'n OP wil je toch niet.dood gevonden worden.
"Hier, ruik eens aan mijn zakdoek"quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet al wat mijn openingszin is als jij ooit een keer per ongeluk een keer tegen me aan zit te schuren in de Level.
Ook echt vragen of je in de OP magquote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In zo'n OP wil je toch niet.dood gevonden worden.
Zal niet per ongeluk zijn hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet al wat mijn openingszin is als jij ooit een keer per ongeluk een keer tegen me aan zit te schuren in de Level.
Gewoon BH dragen, doe ik ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:44 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee dat was omdat mijn kwarkzakken op het toetsenbord vielen
Fixed.quote:
Ik ruik liever aan een zakdoek met chloroform of ga nog liever out door een paar pillen in m'n drankje denk ik.quote:
Hey, zullen we buiten even een frisse neus halen?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
"Neus je hier wel vaker?"quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Echt?!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ruik liever aan een zakdoek met chloroform of ga nog liever out door een paar pillen in m'n drankje denk ik.
welke maat heb jij? Als ik het een week niet snoei heb ik gelijk een grote maat echt vervelend.quote:
Geen idee, heb ze zelf gemaakt van kokosnoten.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:48 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
welke maat heb jij? Als ik het een week niet snoei heb ik gelijk een grote maat echt vervelend.
Nouja, een negerpenis is niet te vergelijken met mijn penis, dus het gapende gat zal ook wel meevallen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt?!Zou je dan ook liever door 4 negers verkracht worden?
Jij neukt jezelf? Vertel me alles.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, een negerpenis is niet te vergelijken met mijn penis, dus het gapende gat zal ook wel meevallen.
Denkte gij dat mijn eerste impuls is om over jou te praten?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben ik ook idd. Heb je dat niet eens even bij Dqod gecheckt?
Ok jammerquote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, heb ze zelf gemaakt van kokosnoten.
Portals langs elkaar zetten en jezelf trainen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij neukt jezelf? Vertel me alles.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef LompeHork het volgende:
Mijn penis begon vrij normaal, zoals bij elk net geboren kind, 3 uur na de geboorte begon hij echter exponentieel te groeien. Na ~6 uur was hij zo groot dat een aantal takelwagens hem hebben verplaatst en in het IJsselmeer hebben gesmeten.
Tot heden noemen wij hem "de Afsluitdijk"
Jeetje, zelden zo hard niet gelachen.quote:
Er zijn howto's voorquote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan gebeuren.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje, zelden zo hard niet gelachen.
Nee, maar nadat er een paar uurtjes verstreken zijn wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Denkte gij dat mijn eerste impuls is om over jou te praten?
Snap dat hele plaatje niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
Gekke header in de OP trouwens, volgens mij is dit de goede:
[ afbeelding ]
lol xDquote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Valt tegen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik ben Zuid-Europees/Antiliaans/Surinaams/Grieks van binnen dus dan gaan veel dingen nogal sloomquote:
Ik ook op de A7, nog ff snel pic van geschoten. Moest aan jouw denken.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
Oh, VMSDKR, ik spotte die vrachtwagen vandaag trouwens weerik moest lachen.
Zijn wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook op de A7, nog ff snel pic van geschoten. Moest aan jouw denken.Wacht, ff uploaden.
Aan zijn wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook op de A7, nog ff snel pic van geschoten. Moest aan jouw denken.Wacht, ff uploaden.
Geil, veelal :$quote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar nadat er een paar uurtjes verstreken zijn wel.En dan niet per se mij, maar hoe ze andere FOK!meets ervaren heeft.
paar keer copy en een fade erover flikkeren met clipping mask, ja man sick.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef VMSDKR het volgende:
snelle fotoshop hey tnx guys bedankt voor de feedback
Dikke kans dat het dezelfde was, ik zit op die routequote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
quote:
Afsluitdijk.quote:
Of je even op je hartslag wil letten, opa.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef krioro het volgende:
Lol iemand wil m'n S.Maharba LP kopen/ruilen HAHAHAHAHAHAHA PRY IT FROM MY COLD DEAD HANDS MAYBE.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Of je even op je hartslag wil letten, opa.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja ik ben Zuid-Europees/Antiliaans/Surinaams/Grieks van binnen dus dan gaan veel dingen nogal sloom
Oh, zo lang hebben we niet gepraat. Wel lang genoeg om het over CY te hebben, uiteraardquote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar nadat er een paar uurtjes verstreken zijn wel.En dan niet per se mij, maar hoe ze andere FOK!meets ervaren heeft.
Leipe shitquote:
Nee:quote:Op maandag 17 juni 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]Is dat bij Leeuwarden in de buurt?
Chai is heel cute en ik wil haar lief door d'r haren strelen en luisteren naar dat schattige stemmetje, nolesboquote:Op maandag 17 juni 2013 22:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, zo lang hebben we niet gepraat. Wel lang genoeg om het over CY te hebben, uiteraard.
ik druk net mn jonko uit dus straks gaat het een stuk snellerquote:
gvdquote:Op maandag 17 juni 2013 22:59 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik druk net mn jonko uit dus straks gaat het een stuk sneller
Wil ik niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Of je even op je hartslag wil letten, opa.
Ze zitten overal, ben ze ook wel eens tegengekomen bij Lyon in de buurt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, had ook gekund, ik zag ze hier:
Toch kijk ik elke keer weer op "Heuj, VMSDKR"quote:Op maandag 17 juni 2013 23:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze zitten overal, ben ze ook wel eens tegengekomen bij Lyon in de buurt.
Ik krijg wel vaker dat soort DM's ja. "Hey hey ik zag je op een vrachtwagen."quote:Op maandag 17 juni 2013 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toch kijk ik elke keer weer op "Heuj, VMSDKR"
No lesbo? Je bent na mij gelijk bekeerd?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Chai is heel cute en ik wil haar lief door d'r haren strelen en luisteren naar dat schattige stemmetje, nolesbo
Zou je wel willen ehquote:Op maandag 17 juni 2013 23:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
No lesbo? Je bent na mij gelijk bekeerd?
Alsof ze die smaak niet gewend is.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Te lang laten staan, gaat het vanzelf naar zure feministen smaken
Als hij wist op welke hotelkamer we lagen is het mogelijk dat ie me gevolgd is, jaquote:Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gorzalka heeft de fles verwisseld.
Nee man, net van t weekend gehaaldquote:Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Te lang laten staan, gaat het vanzelf naar zure feministen smaken
idd gwn aan haar eigen lichaam likken lolquote:Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ze die smaak niet gewend is.
En dit :$quote:Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij aan haar lichaam gelikt?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
idd gwn aan haar eigen lichaam likken lol
Als het een in het weekend opengemaakte fles betreft is dat te lang jaquote:Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als hij wist op welke hotelkamer we lagen is het mogelijk dat ie me gevolgd is, ja
[..]
Nee man, net van t weekend gehaald
Alsof mijn wijn zo lang meegaat, kom zeg
Ik ben haske zoet ja? ;squote:Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
idd gwn aan haar eigen lichaam likken lol
Heeft dat sletje Fas ook al gelikt ja?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
NEIN!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als het een in het weekend opengemaakte fles betreft is dat te lang ja
Wow.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Heeft dat sletje Fas ook al gelikt ja?
Hihi.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Wanneer gaan "wij" meeten "in" een hotel?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij "meeten" in een "hotel"?
"Nooit"quote:Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij "meeten" in een "hotel"?
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:
Ehm.. Neequote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Dqod is vast zo'n type dat alleen zoete rosé drinkt.
Wil je proeven? :$quote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee bitter door dat roken en zuipen
Is Chloro het "hotel"quote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Wanneer gaan "wij" meeten "in" een hotel?
Bwohohoho u_uquote:
Hey, wise.quote:
Ik ontken noch bevestig ditquote:
Kk.quote:
n_nquote:
quote:
Ok en nu opbokkenquote:
Boefje.quote:
quote:
quote:
Heb je gezien dat ik vanmiddag zei dat jij dus echt wel een 9 was bent?quote:
Ik ga je slaan ;squote:
deze SC is ook héél grappigquote:Op maandag 17 juni 2013 23:12 schreef hezdunnah het volgende:
De grappen en grollen vliegen me om de oren
vind ze lekkerquote:
Ja, nog net voor ik ging sporten. Ik voelde en voel me erg gevleid door zo'n compliment van een certified 10.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je gezien dat ik vanmiddag zei dat jij dus echt wel een 9 was bent?![]()
![]()
bwohohoho u_uquote:
4ebe is daar een ster inquote:Op maandag 17 juni 2013 23:14 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Si, daarom is het ook leuk om te lurken enz hier
Bwohohohoho u_uquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, nog net voor ik ging sporten. Ik voelde en voel me erg gevleid door zo'n compliment van een certified 10.
Ben ook jaloers op jouquote:Op maandag 17 juni 2013 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boefje.Ben wel jaloers hoor, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
okéquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben ook jaloers op jou.
Pelvic thrusts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je gezien dat ik vanmiddag zei dat jij dus echt wel een 9 was bent?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, nog net voor ik ging sporten. Ik voelde en voel me erg gevleid door zo'n compliment van een certified 10.
quote:
Jij bent ook wel een negen, hoor, schatje.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:20 schreef WAHRHEIT het volgende:
De perfecte KLBSC FOK!ster:
- Benen van Lot
- Sexdrive van Dqod
- Tetten van Vas
- Kont van Chai
- Buik en armen van Tli
- Vunzige taal van WD
- Brein van 4ebe
- Onschuld van Veer
- Neus van Chloroform
I came.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:20 schreef WAHRHEIT het volgende:
- Benen van Lot
- Sexdrive van Dqod
- Tetten van Vas
- Kont van Chai
- Buik en armen van Tli
- Vunzige taal van WD
- Brein van 4ebe
- Onschuld van Veer
- Neus van Chloroform
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:20 schreef WAHRHEIT het volgende:
- Benen van Lot
- Sexdrive van Dqod
- Tetten van Vas
- Kont van Chai
- Buik en armen van Tli
- Vunzige taal van WD
- Brein van 4ebe
- Onschuld van Veer
- Neus van Chloroform
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een negen, hoor, schatje.!
Whehehehe, niets van mij.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:20 schreef WAHRHEIT het volgende:
- Benen van Lot
- Sexdrive van Dqod
- Tetten van Vas
- Kont van Chai
- Buik en armen van Tli
- Vunzige taal van WD
- Brein van 4ebe
- Onschuld van Veer
- Neus van Chloroform
Wanneer kom jij nou niet.. Zat ook al iets plakkerigs in m'n jasquote:
Ik zie een MVM trio ontstaanquote:
en dan van de mannen¿quote:Op maandag 17 juni 2013 23:20 schreef WAHRHEIT het volgende:
- Benen van Lot
- Sexdrive van Dqod
- Tetten van Vas
- Kont van Chai
- Buik en armen van Tli
- Vunzige taal van WD
- Brein van 4ebe
- Onschuld van Veer
- Neus van Chloroform
jouw kapsel danquote:Op maandag 17 juni 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehehe, niets van mij.*kras kras
Als ik jou zou includen levert dat een ban opquote:Op maandag 17 juni 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehehe, niets van mij.*kras kras
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef Chloroform het volgende:
Perfecte KLB SC FOK!ker
- Lichaam van krio
- Brein van krio
- Sex drive van krio
- Leeftijd van A_F
Vaginale afscheiding.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nou niet.. Zat ook al iets plakkerigs in m'n jas
Wat dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als ik jou zou includen levert dat een ban op
Bwohohoho u_uquote:
Die heeft geen tijd om te stollen en plakkerig te worden bij mequote:
ik mis dwc in dat rijtjequote:Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef Chloroform het volgende:
Perfecte KLB SC FOK!ker
- Lichaam van krio
- Brein van krio
- Sex drive van krio
- Leeftijd van A_F
Ik niet.quote:
quote:
We zullen zien, heb een sample afgenomen en begin morgen met experimenterenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die heeft geen tijd om te stollen en plakkerig te worden bij me
kkziekquote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We zullen zien, heb een sample afgenomen en begin morgen met experimenteren.
Dat telt niet, wordt dus verworpenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We zullen zien, heb een sample afgenomen en begin morgen met experimenteren.
Naar wie luister ik?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:30 schreef wise het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1SsRQGGN8Bm
Uit TC van gisternacht
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben ook jaloers op jou.
Bij jou doe ik het subtieler, zodat alleen jij het doorhebt. Of althans, dat was mijn doel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef Chloroform het volgende:
Perfecte KLB SC FOK!ker
- Lichaam van krio
- Brein van krio
- Sex drive van krio
- Leeftijd van A_F
full stops and exclamation marks
haha lekker hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 23:30 schreef wise het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1SsRQGGN8Bm
Uit TC van gisternacht
BWAHAHAHAHAquote:Op maandag 17 juni 2013 23:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
gvd qod, klik ik ff op je boemklasch linkje, gelijk doof
Op die Sybians ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
Doet me denken aan die filmpjes van die chicks die een of ander boek lezen en ook met zichzelf bezig zijn.
vind dat altijd zo geil om naar te kijken hequote:Op maandag 17 juni 2013 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
Doet me denken aan die filmpjes van die chicks die een of ander boek lezen en ook met zichzelf bezig zijn.
die filmpjes dat ze een boek voorlezen en ondertussen bevredigd worden (onder de tafle)?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
Ja, met zo'n eitje.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:37 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
die filmpjes dat ze een boek voorlezen en ondertussen bevredigd worden?
Die nude nagellak was echt pauper as fuck.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:38 schreef krioro het volgende:
Voor ik ga slapen I present to you, de perfecte KLB SC FOK!ster:
- Lichaam van Chloro
- Farsi van Chloro
- Pelvic thrusts van Chloro
- Niet de 'nude' nagellak van Chloro
Hardop om nagellak.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:38 schreef krioro het volgende:
Voor ik ga slapen I present to you, de perfecte KLB SC FOK!ster:
- Lichaam van Chloro
- Farsi van Chloro
- Pelvic thrusts van Chloro
- Niet de 'nude' nagellak van Chloro
Jullie weten njjeeeeeeeekks.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die nude nagellak was echt pauper as fuck.
Ja, tuurlijk kan nude wel, die poephenkie's snappen er weer niets van.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Fas vond mijn nude nagellak wel mooi.
TOCH FAS?!?!
Ja, maar zij is seksueel gefrustreerd en heeft een handenfetisj.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Fas vond mijn nude nagellak wel mooi.
TOCH FAS?!?!
Zo is het maar net, girl.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk kan nude wel, die poephenkie's snappen er weer niets van.
Jij bent ook seksueel gefrustreerd.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar zij is seksueel gefrustreerd en heeft een handenfetisj.
Oh oké.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha, omdat jij niet weet hoe je als een vrouw te gedragen zeg je dat wij niks weten. Strong logic.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hardop om nagellak.Slaap lekker bby.
[..]
Jullie weten njjeeeeeeeekks.
True.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent ook seksueel gefrustreerd.
LOLquote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk gewoon alleen maar bijna iedereen dus
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
houd je nog van me <3quote:Op maandag 17 juni 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
Oh, ik had er eigenlijk een pijltje bij moeten doen om daadkrachtig en overtuigend over te komen. Gemiste kans.![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
Iedereen is hier seksueel gefrustreerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ik vind wise helemaal niet zo overkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk gewoon alleen maar bijna iedereen dus
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Jij hebt een crush op Vas, jij hebt geen enkel recht om te praten over vrouwelijkheid.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, omdat jij niet weet hoe je als een vrouw te gedragen zeg je dat wij niks weten. Strong logic.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Die boned dan ook 8536345948473 chicks per dag ;$quote:Op maandag 17 juni 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik wise helemaal niet zo overkomen.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
datvindjeleukhequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')![]()
Nou nou, poeh idd :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Verbaast me hélemaal niets.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die boned dan ook 8536345948473 chicks per dag ;$Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Hehe.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vind wise helemaal niet zo overkomen.
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Vas is voor mij als een stief-zusje waarvan je krassen op je rug wilt ontvangen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt een crush op Vas, jij hebt geen enkel recht om te praten over vrouwelijkheid.Ik vind het trouwens zeer spijtig om te lezen dat jij mensen in hokjes plaatst. Een vrouw mag toch best een beetje mannelijk zijn.
If not now, then when.![]()
Stiefzusje, sure.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vas is voor mij als een stief-zusje waarvan je krassen op je rug wilt ontvangen.Ik vind het trouwens zeer spijtig om te lezen dat jij mensen in hokjes plaatst. Een vrouw mag toch best een beetje mannelijk zijn.
![]()
En leg geen woorden in mijn mond, boefje.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Woensdag iets van 32 tot 35 graden of zo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:04 schreef Salatrel het volgende:
wat? morgen 30+°???geloof dat ik naast de airco blijf zitten
kk ik moet naar buitenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Woensdag iets van 32 tot 35 graden of zo?
Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
Wat moet je doen? Toch niet fysieke arbeid hoop ik?quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
ik ga gymmen en afspraak in 033 en bij familie etenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat moet je doen? Toch niet fysieke arbeid hoop ik?
Tfoe. Drink genoeg water.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:07 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik ga gymmen en afspraak in 033 en bij familie etenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Goed dat je het zegt ik drink normaal veel te weinig. Alleen met gymmen drink ik aardig watquote:Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
Tijdens een autorit in de hitte heb ik dat weleens gehad, te weinig gedronken. Alles stopt langzaam met werken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:09 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt ik drink normaal veel te weinig. Alleen met gymmen drink ik aardig wat
Oo ik had dat juist andersom, ik had te veel gedronken en moest toen in de waggie in de zon rijden (de day after)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tijdens een autorit in de hitte heb ik dat weleens gehad, te weinig gedronken. Alles stopt langzaam met werken.Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
Pijnlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:12 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Oo ik had dat juist andersom, ik had te veel gedronken en moest toen in de waggie in de zon rijden (de day after)With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
naja ff naar supermarkt ijs halen en zwembroek ergens anders halen en toen zwemmenquote:
Gooi je mij anders op bed (not sure if possible vanwege je chicken arms), stomp je mij in het gezicht, spuug je op mij en sla je mij op de rug met een zweep wanneer ik het toch doe, zo ja, come at me faggot.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stiefzusje, sure.![]()
En leg geen woorden in mijn mond, boefje.
Nice.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:13 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
naja ff naar supermarkt ijs halen en zwembroek ergens anders halen en toen zwemmenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Wat zijn dit voor geheime fantasieën?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gooi je mij anders op bed (not sure if possible vanwege je chicken arms), stomp je mij in het gezicht, spuug je op mij en sla je mij op de rug met een zweep wanneer ik het toch doe, zo ja, come at me faggot.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Miss MP hindabuilding!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:15 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
Ik ben een geile donder hoorde ikErg geheim inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor geheime fantasieën?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Nee, JHGLquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Miss MP hindabuilding!
[..]
Erg geheim inderdaad.Zo groot heb je ze nog nooit gezien
Libido, fuck yeahhhhh!![]()
Ik steek je neer, hak je ledematen af en voer ze aan je moeder.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik tuf op je moederquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik steek je neer, hak je ledematen af en voer ze aan je moeder.Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
Even serieus, ging jij naar Balkbrug?quote:!!!
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Forum Opties Forumhop: Hop naar: