quote:
We zullen zien, heb een sample afgenomen en begin morgen met experimenterenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die heeft geen tijd om te stollen en plakkerig te worden bij me
kkziekquote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We zullen zien, heb een sample afgenomen en begin morgen met experimenteren.
Dat telt niet, wordt dus verworpenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We zullen zien, heb een sample afgenomen en begin morgen met experimenteren.
Naar wie luister ik?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:30 schreef wise het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1SsRQGGN8Bm
Uit TC van gisternacht
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben ook jaloers op jou.
Bij jou doe ik het subtieler, zodat alleen jij het doorhebt. Of althans, dat was mijn doel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef Chloroform het volgende:
Perfecte KLB SC FOK!ker
- Lichaam van krio
- Brein van krio
- Sex drive van krio
- Leeftijd van A_F
full stops and exclamation marks
haha lekker hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 23:30 schreef wise het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1SsRQGGN8Bm
Uit TC van gisternacht
BWAHAHAHAHAquote:Op maandag 17 juni 2013 23:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
gvd qod, klik ik ff op je boemklasch linkje, gelijk doof
Op die Sybians ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
Doet me denken aan die filmpjes van die chicks die een of ander boek lezen en ook met zichzelf bezig zijn.
vind dat altijd zo geil om naar te kijken hequote:Op maandag 17 juni 2013 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
Doet me denken aan die filmpjes van die chicks die een of ander boek lezen en ook met zichzelf bezig zijn.
die filmpjes dat ze een boek voorlezen en ondertussen bevredigd worden (onder de tafle)?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
Ja, met zo'n eitje.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:37 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
die filmpjes dat ze een boek voorlezen en ondertussen bevredigd worden?
Die nude nagellak was echt pauper as fuck.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:38 schreef krioro het volgende:
Voor ik ga slapen I present to you, de perfecte KLB SC FOK!ster:
- Lichaam van Chloro
- Farsi van Chloro
- Pelvic thrusts van Chloro
- Niet de 'nude' nagellak van Chloro
Hardop om nagellak.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:38 schreef krioro het volgende:
Voor ik ga slapen I present to you, de perfecte KLB SC FOK!ster:
- Lichaam van Chloro
- Farsi van Chloro
- Pelvic thrusts van Chloro
- Niet de 'nude' nagellak van Chloro
Jullie weten njjeeeeeeeekks.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die nude nagellak was echt pauper as fuck.
Ja, tuurlijk kan nude wel, die poephenkie's snappen er weer niets van.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Fas vond mijn nude nagellak wel mooi.
TOCH FAS?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |