dat had ik niet gedaan a sahbiquote:Op maandag 17 juni 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je zet jezelf maar gewoon even in de OP en dat vind je normaal ofzo?
Gvd kan jij zelf geen chicks versieren, dus stuur je maar een andere fokker op me afquote:Op maandag 17 juni 2013 22:40 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Cute wel.quote:
Zo, dat is makkelijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoef je me alleen maar op te tillen.
nee dat was omdat mijn kwarkzakken op het toetsenbord vielenquote:
Ben ik ook idd. Heb je dat niet eens even bij Dqod gecheckt?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar dan moet jij toch ook wel een beetje een gekkie zijn?
Ik bedoel, ik voel me ook verheven boven het autistentuig hier, maar ik spendeer er evengoed veel tijd tussen, dus ik zal zelf ook niet helemaal 100 zijn.
In zo'n OP wil je toch niet.dood gevonden worden.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je zet jezelf maar gewoon even in de OP en dat vind je normaal ofzo?
Zo ben ik.quote:
Weet al wat mijn openingszin is als jij ooit een keer per ongeluk een keer tegen me aan zit te schuren in de Level.quote:
Hoe voelt het?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In zo'n OP wil je toch niet.dood gevonden worden.
"Hier, ruik eens aan mijn zakdoek"quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet al wat mijn openingszin is als jij ooit een keer per ongeluk een keer tegen me aan zit te schuren in de Level.
Ook echt vragen of je in de OP magquote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In zo'n OP wil je toch niet.dood gevonden worden.
Zal niet per ongeluk zijn hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet al wat mijn openingszin is als jij ooit een keer per ongeluk een keer tegen me aan zit te schuren in de Level.
Gewoon BH dragen, doe ik ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:44 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee dat was omdat mijn kwarkzakken op het toetsenbord vielen
Fixed.quote:
Ik ruik liever aan een zakdoek met chloroform of ga nog liever out door een paar pillen in m'n drankje denk ik.quote:
Hey, zullen we buiten even een frisse neus halen?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
"Neus je hier wel vaker?"quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Echt?!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ruik liever aan een zakdoek met chloroform of ga nog liever out door een paar pillen in m'n drankje denk ik.
welke maat heb jij? Als ik het een week niet snoei heb ik gelijk een grote maat echt vervelend.quote:
Geen idee, heb ze zelf gemaakt van kokosnoten.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:48 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
welke maat heb jij? Als ik het een week niet snoei heb ik gelijk een grote maat echt vervelend.
Nouja, een negerpenis is niet te vergelijken met mijn penis, dus het gapende gat zal ook wel meevallen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt?!Zou je dan ook liever door 4 negers verkracht worden?
Jij neukt jezelf? Vertel me alles.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, een negerpenis is niet te vergelijken met mijn penis, dus het gapende gat zal ook wel meevallen.
Denkte gij dat mijn eerste impuls is om over jou te praten?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben ik ook idd. Heb je dat niet eens even bij Dqod gecheckt?
Ok jammerquote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, heb ze zelf gemaakt van kokosnoten.
Portals langs elkaar zetten en jezelf trainen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij neukt jezelf? Vertel me alles.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef LompeHork het volgende:
Mijn penis begon vrij normaal, zoals bij elk net geboren kind, 3 uur na de geboorte begon hij echter exponentieel te groeien. Na ~6 uur was hij zo groot dat een aantal takelwagens hem hebben verplaatst en in het IJsselmeer hebben gesmeten.
Tot heden noemen wij hem "de Afsluitdijk"
Jeetje, zelden zo hard niet gelachen.quote:
Er zijn howto's voorquote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan gebeuren.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje, zelden zo hard niet gelachen.
Nee, maar nadat er een paar uurtjes verstreken zijn wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Denkte gij dat mijn eerste impuls is om over jou te praten?
Snap dat hele plaatje niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
Gekke header in de OP trouwens, volgens mij is dit de goede:
[ afbeelding ]
lol xDquote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Valt tegen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik ben Zuid-Europees/Antiliaans/Surinaams/Grieks van binnen dus dan gaan veel dingen nogal sloomquote:
Ik ook op de A7, nog ff snel pic van geschoten. Moest aan jouw denken.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
Oh, VMSDKR, ik spotte die vrachtwagen vandaag trouwens weerik moest lachen.
Zijn wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook op de A7, nog ff snel pic van geschoten. Moest aan jouw denken.Wacht, ff uploaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |