Ja, maar zij is seksueel gefrustreerd en heeft een handenfetisj.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Fas vond mijn nude nagellak wel mooi.
TOCH FAS?!?!
Zo is het maar net, girl.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk kan nude wel, die poephenkie's snappen er weer niets van.
Jij bent ook seksueel gefrustreerd.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar zij is seksueel gefrustreerd en heeft een handenfetisj.
Oh oké.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha, omdat jij niet weet hoe je als een vrouw te gedragen zeg je dat wij niks weten. Strong logic.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hardop om nagellak.Slaap lekker bby.
[..]
Jullie weten njjeeeeeeeekks.
True.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent ook seksueel gefrustreerd.
LOLquote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk gewoon alleen maar bijna iedereen dus
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
houd je nog van me <3quote:Op maandag 17 juni 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
Oh, ik had er eigenlijk een pijltje bij moeten doen om daadkrachtig en overtuigend over te komen. Gemiste kans.![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
Iedereen is hier seksueel gefrustreerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ik vind wise helemaal niet zo overkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk gewoon alleen maar bijna iedereen dus
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Jij hebt een crush op Vas, jij hebt geen enkel recht om te praten over vrouwelijkheid.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, omdat jij niet weet hoe je als een vrouw te gedragen zeg je dat wij niks weten. Strong logic.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Die boned dan ook 8536345948473 chicks per dag ;$quote:Op maandag 17 juni 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik wise helemaal niet zo overkomen.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
datvindjeleukhequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')![]()
Nou nou, poeh idd :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Verbaast me hélemaal niets.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die boned dan ook 8536345948473 chicks per dag ;$Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Hehe.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vind wise helemaal niet zo overkomen.
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Vas is voor mij als een stief-zusje waarvan je krassen op je rug wilt ontvangen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt een crush op Vas, jij hebt geen enkel recht om te praten over vrouwelijkheid.Ik vind het trouwens zeer spijtig om te lezen dat jij mensen in hokjes plaatst. Een vrouw mag toch best een beetje mannelijk zijn.
If not now, then when.![]()
Stiefzusje, sure.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vas is voor mij als een stief-zusje waarvan je krassen op je rug wilt ontvangen.Ik vind het trouwens zeer spijtig om te lezen dat jij mensen in hokjes plaatst. Een vrouw mag toch best een beetje mannelijk zijn.
![]()
En leg geen woorden in mijn mond, boefje.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Woensdag iets van 32 tot 35 graden of zo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:04 schreef Salatrel het volgende:
wat? morgen 30+°???geloof dat ik naast de airco blijf zitten
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
kk ik moet naar buitenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Woensdag iets van 32 tot 35 graden of zo?
Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
Wat moet je doen? Toch niet fysieke arbeid hoop ik?quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
ik ga gymmen en afspraak in 033 en bij familie etenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat moet je doen? Toch niet fysieke arbeid hoop ik?
Arie is net weg en die nigger belt me op
Forum Opties Forumhop: Hop naar: