Jij hebt een crush op Vas, jij hebt geen enkel recht om te praten over vrouwelijkheid.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, omdat jij niet weet hoe je als een vrouw te gedragen zeg je dat wij niks weten. Strong logic.
Die boned dan ook 8536345948473 chicks per dag ;$quote:Op maandag 17 juni 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik wise helemaal niet zo overkomen.
datvindjeleukhequote:
Nou nou, poeh idd :$quote:
Verbaast me hélemaal niets.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die boned dan ook 8536345948473 chicks per dag ;$
Hehe.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vind wise helemaal niet zo overkomen.
quote:
Vas is voor mij als een stief-zusje waarvan je krassen op je rug wilt ontvangen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt een crush op Vas, jij hebt geen enkel recht om te praten over vrouwelijkheid.
Stiefzusje, sure.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vas is voor mij als een stief-zusje waarvan je krassen op je rug wilt ontvangen.Ik vind het trouwens zeer spijtig om te lezen dat jij mensen in hokjes plaatst. Een vrouw mag toch best een beetje mannelijk zijn.
Woensdag iets van 32 tot 35 graden of zo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:04 schreef Salatrel het volgende:
wat? morgen 30+°???geloof dat ik naast de airco blijf zitten
kk ik moet naar buitenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Woensdag iets van 32 tot 35 graden of zo?
Wat moet je doen? Toch niet fysieke arbeid hoop ik?quote:
ik ga gymmen en afspraak in 033 en bij familie etenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat moet je doen? Toch niet fysieke arbeid hoop ik?
Tfoe. Drink genoeg water.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:07 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik ga gymmen en afspraak in 033 en bij familie eten
Goed dat je het zegt ik drink normaal veel te weinig. Alleen met gymmen drink ik aardig watquote:
Tijdens een autorit in de hitte heb ik dat weleens gehad, te weinig gedronken. Alles stopt langzaam met werken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:09 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt ik drink normaal veel te weinig. Alleen met gymmen drink ik aardig wat
Oo ik had dat juist andersom, ik had te veel gedronken en moest toen in de waggie in de zon rijden (de day after)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tijdens een autorit in de hitte heb ik dat weleens gehad, te weinig gedronken. Alles stopt langzaam met werken.
Pijnlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:12 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Oo ik had dat juist andersom, ik had te veel gedronken en moest toen in de waggie in de zon rijden (de day after)
naja ff naar supermarkt ijs halen en zwembroek ergens anders halen en toen zwemmenquote:
Gooi je mij anders op bed (not sure if possible vanwege je chicken arms), stomp je mij in het gezicht, spuug je op mij en sla je mij op de rug met een zweep wanneer ik het toch doe, zo ja, come at me faggot.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stiefzusje, sure.![]()
En leg geen woorden in mijn mond, boefje.
Nice.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:13 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
naja ff naar supermarkt ijs halen en zwembroek ergens anders halen en toen zwemmen
Wat zijn dit voor geheime fantasieën?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gooi je mij anders op bed (not sure if possible vanwege je chicken arms), stomp je mij in het gezicht, spuug je op mij en sla je mij op de rug met een zweep wanneer ik het toch doe, zo ja, come at me faggot.
Miss MP hindabuilding!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:15 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
Ik ben een geile donder hoorde ik
Erg geheim inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor geheime fantasieën?
Nee, JHGLquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Miss MP hindabuilding!
[..]
Erg geheim inderdaad.
Ik steek je neer, hak je ledematen af en voer ze aan je moeder.quote:
Ik tuf op je moederquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik steek je neer, hak je ledematen af en voer ze aan je moeder.
Even serieus, ging jij naar Balkbrug?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |