Aan zijn wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook op de A7, nog ff snel pic van geschoten. Moest aan jouw denken.Wacht, ff uploaden.
Geil, veelal :$quote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar nadat er een paar uurtjes verstreken zijn wel.En dan niet per se mij, maar hoe ze andere FOK!meets ervaren heeft.
paar keer copy en een fade erover flikkeren met clipping mask, ja man sick.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef VMSDKR het volgende:
snelle fotoshop hey tnx guys bedankt voor de feedback
Dikke kans dat het dezelfde was, ik zit op die routequote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook op de A7, nog ff snel pic van geschoten. Moest aan jouw denken.Wacht, ff uploaden.
quote:
Afsluitdijk.quote:
Of je even op je hartslag wil letten, opa.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef krioro het volgende:
Lol iemand wil m'n S.Maharba LP kopen/ruilen HAHAHAHAHAHAHA PRY IT FROM MY COLD DEAD HANDS MAYBE.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Of je even op je hartslag wil letten, opa.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja ik ben Zuid-Europees/Antiliaans/Surinaams/Grieks van binnen dus dan gaan veel dingen nogal sloom
Oh, zo lang hebben we niet gepraat. Wel lang genoeg om het over CY te hebben, uiteraardquote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar nadat er een paar uurtjes verstreken zijn wel.En dan niet per se mij, maar hoe ze andere FOK!meets ervaren heeft.
Leipe shitquote:
Nee:quote:Op maandag 17 juni 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]Is dat bij Leeuwarden in de buurt?
Chai is heel cute en ik wil haar lief door d'r haren strelen en luisteren naar dat schattige stemmetje, nolesboquote:Op maandag 17 juni 2013 22:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, zo lang hebben we niet gepraat. Wel lang genoeg om het over CY te hebben, uiteraard.
ik druk net mn jonko uit dus straks gaat het een stuk snellerquote:
gvdquote:Op maandag 17 juni 2013 22:59 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik druk net mn jonko uit dus straks gaat het een stuk sneller
Wil ik niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Of je even op je hartslag wil letten, opa.
Ze zitten overal, ben ze ook wel eens tegengekomen bij Lyon in de buurt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, had ook gekund, ik zag ze hier:
Toch kijk ik elke keer weer op "Heuj, VMSDKR"quote:Op maandag 17 juni 2013 23:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze zitten overal, ben ze ook wel eens tegengekomen bij Lyon in de buurt.
Ik krijg wel vaker dat soort DM's ja. "Hey hey ik zag je op een vrachtwagen."quote:Op maandag 17 juni 2013 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toch kijk ik elke keer weer op "Heuj, VMSDKR"
No lesbo? Je bent na mij gelijk bekeerd?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Chai is heel cute en ik wil haar lief door d'r haren strelen en luisteren naar dat schattige stemmetje, nolesbo
Zou je wel willen ehquote:Op maandag 17 juni 2013 23:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
No lesbo? Je bent na mij gelijk bekeerd?
Alsof ze die smaak niet gewend is.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Te lang laten staan, gaat het vanzelf naar zure feministen smaken
Als hij wist op welke hotelkamer we lagen is het mogelijk dat ie me gevolgd is, jaquote:Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gorzalka heeft de fles verwisseld.
Nee man, net van t weekend gehaaldquote:Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Te lang laten staan, gaat het vanzelf naar zure feministen smaken
idd gwn aan haar eigen lichaam likken lolquote:Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ze die smaak niet gewend is.
En dit :$quote:Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij aan haar lichaam gelikt?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
idd gwn aan haar eigen lichaam likken lol
Als het een in het weekend opengemaakte fles betreft is dat te lang jaquote:Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als hij wist op welke hotelkamer we lagen is het mogelijk dat ie me gevolgd is, ja
[..]
Nee man, net van t weekend gehaald
Alsof mijn wijn zo lang meegaat, kom zeg
Ik ben haske zoet ja? ;squote:Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
idd gwn aan haar eigen lichaam likken lol
Heeft dat sletje Fas ook al gelikt ja?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
NEIN!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als het een in het weekend opengemaakte fles betreft is dat te lang ja
Wow.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Heeft dat sletje Fas ook al gelikt ja?
Hihi.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Wanneer gaan "wij" meeten "in" een hotel?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij "meeten" in een "hotel"?
"Nooit"quote:Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij "meeten" in een "hotel"?
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:
Ehm.. Neequote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Dqod is vast zo'n type dat alleen zoete rosé drinkt.
Wil je proeven? :$quote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee bitter door dat roken en zuipen
Is Chloro het "hotel"quote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Wanneer gaan "wij" meeten "in" een hotel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |