Mensen die niet stoer doen ook al hebben ze geen idee waar het over gaat.quote:
quote:
Ik bedoel maar dat het leven op zich gevaarlijk isquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dude.))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
True. Ik doe het zelf ook hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die niet stoer doen ook al hebben ze geen idee waar het over gaat.![]()
Dit is internet, m'n beste
Euh, ja. oke.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel maar dat het leven op zich gevaarlijk is.
Waar heb ik gezegd dat ik van iedereen hier zou winnen of überhaupt op een goede plaats zou eindigen?quote:
Mijn foutquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik van iedereen hier zou winnen of überhaupt op een goede plaats zou eindigen?
Als zijnde een oproep van iemand die goed kan kartenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Fair enough, maar wil niet zeggen dat jij en ik dat niet doen natuurlijk.
Hey Chupito wat doe jij hier?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:59 schreef 1410 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken dat je minder goed kan rijden dan?
Post eens een foto van je kontquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef 1410 het volgende:
[..]
Nou dan ben ik blijkbaar niet dik genoeg
OMGquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan, heb zelf mijn broer aangereden waardoor de kart omhoog knalde met de bumper in zijn ribben
Maar wanneer je uit een vliegtuig springt zonder parachute is de kans dat er iets ernstigs gebeurt groter dan wanneer je thuis op de bank zit hè.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel maar dat het leven op zich gevaarlijk is.
Neuh, zei alleen maar dat ik ook niet als een wijf al remmend over de baan zou kachelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn fout
Ik interpreteerde deze post:
[..]
Als zijnde een oproep van iemand die goed kan karten
Ik had ook niet anders verwacht... jij bent geen panzerquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar wanneer je uit een vliegtuig springt zonder parachute is de kans dat er iets ernstigs gebeurt groter dan wanneer je thuis op de bank zit hè.
[..]
Neuh, zei alleen maar dat ik ook niet als een wijf al remmend over de baan zou kachelen.
Ja kijk ze zitten heel dicht bij de weg dus zeer stabiel maar je kan wel aardig knallenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
Ik zie het voor me gewoon, stel dat het in z'n gezicht geknald was ofzo wtfDan mag je nog wel een helm ophebben maar toch, heeft ie nog geluk gehad.
Niet als het vliegtuig nog maar 2 meter hoog is, ha.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:09 schreef krioro het volgende:
Maar wanneer je uit een vliegtuig springt zonder parachute is de kans dat er iets ernstigs gebeurt groter dan wanneer je thuis op de bank zit hè.
Weet je zeker dat deze SC een goede keuze is?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef 1410 het volgende:
[..]
Hee ouwe spierbonk, ja ik dacht weer eens wat anders.
Was je tevreden met mijn antwoord nou dan? want je ontwijkt mijn reactiequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef 1410 het volgende:
[..]
Wij zijn best fatty friendly toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je zeker dat deze SC een goede keuze is?
Ultrafriendlyquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij zijn best fatty friendly toch?
Ze filftert de betamannetjes eruit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was je tevreden met mijn antwoord nou dan? want je ontwijkt mijn reactie
Gelukkig maar, hier ben je van harte welkom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef 1410 het volgende:
[..]
Hoe fatty ben jij eigenlijk? Nooit een pic van je body gezien weet niet of ik je fatty kan noemen of niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij zijn best fatty friendly toch?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als het vliegtuig nog maar 2 meter hoog is, ha.
Goeie vergelijking trouwens
Haar 1e reactie was 1 met mijn quote hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze filftert de betamannetjes eruit.
[..]
Gelukkig maar, hier ben je van harte welkom.Let niet op 2NutZ, hij zou nog geen babykatje durven redden van vier losgeslagen valse honden.
Net op tijd weer terug.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk weer een goed onderwerp, Cholera's vuige lijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |