Daar paste dat 1800% done plaatje goed bij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
brb maakt retarded vergelijking
brb krijgt valide vergelijking terug
brb noemt valide vergelijking sarcastisch 'goed'![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij zijn best fatty friendly toch?
Dit beantwoordt je vraagquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe fatty ben jij eigenlijk? Nooit een pic van je body gezien weet niet of ik je fatty kan noemen of niet.
Dat kwam vast omdat mijn zaad nog altijd in haar ogen zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haar 1e reactie was 1 met mijn quote hoor
Chloro heeft ze wel goed te pakken, of niet? De chubs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk weer een goed onderwerp, Cholera's vuige lijf.
Het gewicht van mijn neus is al genoeg om me fatty te noemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe fatty ben jij eigenlijk? Nooit een pic van je body gezien weet niet of ik je fatty kan noemen of niet.
karten is wel vet. Alleen spierpijn nader handquote:
Mijn vriendin is 10 cm langer en weegt minder. Wil je een keertje meedoen met squats? (srs)quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gewicht van mijn neus is al genoeg om me fatty te noemen.![]()
![]()
Maar nee, 63kg op 1,63 lijkt me niet genoeg om als fatty door te gaan.
Stuur me even pic van je body bb. (srs)quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
Dat denk ik ook, jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat kwam vast omdat mijn zaad nog altijd in haar ogen zit.
[..]
Chloro heeft ze wel goed te pakken, of niet? De chubs.
Gelukkig heb ik jou die me dan red. Oh nee, hij is gewoon een beetje verdietig omdat ik niet reageer op zijn fobo reacies weetje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze filftert de betamannetjes eruit.
[..]
Gelukkig maar, hier ben je van harte welkom.Let niet op 2NutZ, hij zou nog geen babykatje durven redden van vier losgeslagen valse honden.
Uiteraard, retardness bestrijd je met retardnessquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
brb maakt retarded vergelijking
brb krijgt valide vergelijking terug
brb noemt valide vergelijking sarcastisch 'goed'![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 10 cm langer en weegt minder. Wil je een keertje meedoen met squats?
Jij wil gewoon m'n tieten zien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Stuur me even pic van je body bb. (srs)
hey, 4ebes statsquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uiteraard, retardness bestrijd je met retardness.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar paste dat 1800% done plaatje goed bij.
Oh nee, gewoon goeie rondingen dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
Bijna net zo zwaar als ik en vijftien kilo lichter dan Chaiquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
1410 dom noemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, jajij hebt dibs op domme blondjes
als iedereen zo dacht was dit topic 1 grote jostiband orgie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uiteraard, retardness bestrijd je met retardness.
quote:
High five girl, 64 en 1,65 hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ja, ben sowieso geen ultraskinny girl, wil ik ook niet zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon goeie rondingen dus
Lekkere fatty van me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |