SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
[ Bericht 2% gewijzigd door Mani89 op 19-06-2013 12:03:26 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
oow, en:twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 14:26:30De Avondetappe begint dit jaar eerder dan u gewend bent. We zijn er elke dag al rond de klok van 22.15u. reageer retweet
twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 15:01:57Tipje van de gastensluier: Tim Krabbé, Kenny van Hummel, Churandy Martina, Ellen van Dijk, Steven de Jongh, Jan Janssen en Joop Zoetemelk. reageer retweet
twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 15:02:07Verder komen Rick de Leeuw, Herman Ram, Dennis van Winden, Rose Mentink, Marijn de Vries, Marcel Wintels, Reinier Honig en vele andere! reageer retweet
twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 14:44:04Elke Avondetappe een mooie geschiedenisles uit de rijke Tourhistorie van Joost Prinsen en @fheinen. reageer retweet
Ik had hem bovenin al gewijzigd, zag niet dat het daaronder ook nog stond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef INViCTuS het volgende:
In de OP moet dat nog worden aangepast want daar staat "rond de klok van 23.00 op NL 1"oow, en:twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 14:26:30De Avondetappe begint dit jaar eerder dan u gewend bent. We zijn er elke dag al rond de klok van 22.15u. reageer retweet
Zoiets dus:quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef marcodej het volgende:
Joost Prinsen gaat een dagelijks verhaal/column van Frank Heinen voorlezen.
Donder op met je historie shitquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:00 schreef INViCTuS het volgende:
twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 14:44:04Elke Avondetappe een mooie geschiedenisles uit de rijke Tourhistorie van Joost Prinsen en @fheinen. reageer retweet
Dat maakt de Tour juist tot wat het is, de historie.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijg ik eindelijk aanzien met mijn UI.
Dat je non stop Sky loopt te verdedigen en op te hemelen is tot daar aan toe, maar deze uitspraak... Man man, dan heb je er echt he-le-maal niks van begrepen.quote:
Syntix denkt dat hij grappig is met zijn tunnelvisie gericht op Sky.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:58 schreef Reljem het volgende:
[..]
Dat je non stop Sky loopt te verdedigen en op te hemelen is tot daar aan toe, maar deze uitspraak... Man man, dan heb je er echt he-le-maal niks van begrepen.
Tom Veelers wordt 5e in de sprint, omdat zijn kopmannen gevallen zijn. Churandy: "Ik ben blij."quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef Zelva het volgende:
Wat moet Churandy nou over wielrennen zeggen
en doping...quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Zelva het volgende:
Vind een buitenstaander op zich niet zo direct een ramp, maar met Churandy kan het niet anders dan dat het uiteindelijk alleen over hardlopen gaat. Dat is het probleem.
twitter:lancearmstrong twitterde op donderdag 20-06-2013 om 18:47:14@NUsport interesting. i always liked the dutch. even that ol weasel mart smeets. reageer retweet
Haha, heeft ie dat echt gezegdquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:26 schreef marcodej het volgende:
twitter:lancearmstrong twitterde op donderdag 20-06-2013 om 18:47:14@NUsport interesting. i always liked the dutch. even that ol weasel mart smeets. reageer retweet
Heb 'm geretweet. Die kan Lance in z'n zak steken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:26 schreef marcodej het volgende:
Dat je geen engels kan moet je ben vragen of hij het vertaalt, hij is namelijk from all markets homequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:26 schreef marcodej het volgende:
Heb Lance even teruggepakt met een Mart-classicquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:26 schreef marcodej het volgende:
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 11:16:31@lancearmstrong @NUsport Denk jij dat echt? Dan ben je nog stommer dan je er uit ziet! reageer retweet
Omdat Mart dan weer een filmpje kan aankondigen over iemand die in een wereld is die niet de zijne is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef Zelva het volgende:
twitter:RobHarmeling twitterde op maandag 24-06-2013 om 13:37:26Mijn rittenschema #TDF 29 juni TdJ / 2 Juli ViveLeVelo 3 Juli TdJ 7 Juli TdJ 11 Juli Oom Mart / 12 Juli NSJ 13 Juli TdJ / 18 Juli TdJ reageer retweet
Waarom hem uitnodigen als mensen hem al 8 miljoen keer bij de concurrent hebben gezien die week. Nodig dan iemand uit die wel iets nieuws en interessant weet te brengen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef TheArt het volgende:
Harmeling dus 1x:twitter:RobHarmeling twitterde op maandag 24-06-2013 om 13:37:26Mijn rittenschema #TDF 29 juni TdJ / 2 Juli ViveLeVelo 3 Juli TdJ 7 Juli TdJ 11 Juli Oom Mart / 12 Juli NSJ 13 Juli TdJ / 18 Juli TdJ reageer retweet
Tour du Jour kijk ik sowieso niet, dat scheelt.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom hem uitnodigen als mensen hem al 8 miljoen keer bij de concurrent hebben gezien die week. Nodig dan iemand uit die wel iets nieuws en interessant weet te brengen.
Samen met Ben van der Burg en Erik Hulzebosch aan tafel, en dan Gertje er nog bij.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Laat 'm daar maar lekker de dorpsgek uithangen.
minachting van de kijkers ditquote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Laat 'm daar maar lekker de dorpsgek uithangen.
Zaterdag begint het pas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:12 schreef thettes het volgende:
minachting van de kijkers dit
edit:
begint de avondetappe al vrijdag?
Dit.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tour du Jour kijk ik sowieso niet, dat scheelt.
Wordt dan nog druk met Boogerd en Planckaert als vaste gasten. Die twee hebben op wielergebied veel meer in te brengen dan twee van de drie vaste gasten van Mart.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Samen met Ben van der Burg en Erik Hulzebosch aan tafel, en dan Gertje er nog bij.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
"De Ronde van Frankrijk wacht op niemand."
Ik heb bingo.
Hehe ik luisterde ook jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
"De Ronde van Frankrijk wacht op niemand."
Ik heb bingo.
Churandy zit er meer omdat heel Nederland hem o zo grappig vind met z'n accentje. Dat is echt de enige reden, ze zullen hem dan wel gaan vragen 'jaa wat zijn de overeenkomsten tussen jou en een sprinter als Cavendish' blablabla.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef Zelva het volgende:
Mocht het een echt interview zijn en geen verzonnen parodie dan is Smeets nog meer sneu en belachelijk dan ie al was.quote:
Lang wachten? Is het al bedtijd voor je om 21u?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:29 schreef crv het volgende:
Ik twijfel nog of ik dit jaar Smeets ga kijken. Vindt het programma steeds minder worden en het lange wachten niet waard. Buiten het Feit dat het een van de grootste hypocrieten is die in de tourcaravaan rondtloopt
ow is het tegenwoordig vroegerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lang wachten? Is het al bedtijd voor je om 21u?
Hoe bedenk je het om rondloopt zo te schrijven?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:29 schreef crv het volgende:
Ik twijfel nog of ik dit jaar Smeets ga kijken. Vindt het programma steeds minder worden en het lange wachten niet waard. Buiten het Feit dat het een van de grootste hypocrieten is die in de tourcaravaan rondtloopt
Het begint om 22 uur.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lang wachten? Is het al bedtijd voor je om 21u?
Ondanks zijn zure gedrag en het feit dat fietsen niet echt zijn grootste hobby heeft hij op een paar punten wel gelijk. Alleen brengt hij het zo zuur.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het om rondloopt zo te schrijven?
Zag ik ook al, toen klikte ik op de avondetappe, heeft meneer Smeets daar ook nog een verschrikkelijk zelf verheerlijkend verhaaltje geschrevenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef TheArt het volgende:
Niet direct te doen met de Avondetappe, maar wel met de NOS en Mart. Hier kan ik zovan gaan kijken.
http://nos.nl/dossier/515(...)ab/729/anderetijden/
Staat daar: In 2013 volgen we de Tour van 1993. Via de typmachine van Mart Smeets. Elke dag een nieuw portret uit de tijd waarin er nul (0) dopinggevallen waren...
Ja vind je het gek toen nog haast niets opgespoord kon worden. Kritische blik hoor NOS
Die reactie ook weer van Hendriks..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef TheArt het volgende:
Niet direct te doen met de Avondetappe, maar wel met de NOS en Mart. Hier kan ik zovan gaan kijken.
http://nos.nl/dossier/515(...)ab/729/anderetijden/
Staat daar: In 2013 volgen we de Tour van 1993. Via de typmachine van Mart Smeets. Elke dag een nieuw portret uit de tijd waarin er nul (0) dopinggevallen waren...
Ja vind je het gek toen nog haast niets opgespoord kon worden. Kritische blik hoor NOS
Hij ging ook weer gelijk reageren op mij, terwijl nota bene zijn MacBook kapot was en hij vertelde nergens op reageerdequote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die reactie ook weer van Hendriks..
Als 'ie daarna maar verdwaalt in Frankrijk is dat prima.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:53 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat Joep Schreuder weer lollige stukjes gaat maken tijdens de TDF
Dit jaar geen concurrentie van Tour du Jour in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:53 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat Joep Schreuder weer lollige stukjes gaat maken tijdens de TDF
Kwam halverwege binnenvallen, net in de zin van 'Lance moet z'n mond houden', dus weet niet precies wat ie allemaal zei.quote:
Ja hij koopt het in ieder geval wel, aldus dat interview.quote:
Mwa, niet echt. Zijn aanval was op uitspraken die Armstrong niet eens heeft gedaan. Armstrong zei in het interview dat het onmogelijk was (!) om de Tour zonder dope te winnen, niet is. Le Monde heeft dat op de website verkeerd gebracht.quote:
Dat was natuurlijk wel slecht, maar zo brachten alle media in Nederland het nu eenmaal vandaag. Desondanks waren zijn woorden wel raak gezien hoe de NOS denkt dat Armstrong het heeft gezegd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:58 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. Zijn aanval was op uitspraken die Armstrong niet eens heeft gedaan. Armstrong zei in het interview dat het onmogelijk was (!) om de Tour zonder dope te winnen, niet is. Le Monde heeft dat op de website verkeerd gebracht.
nou, ik vond Mart ook wat cynisch klinken over die nieuwe generatie alsof die zonder dope zouden kunnen. Natuurlijk moet je ze het voordeel van de twijfel geven, maar ik vond Mart niet klinken alsof hij ook gelooft dat het nu opeens allemaal clean wordt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:06 schreef Loohcs het volgende:
Tuurlijk heeft ie gelijk dat Armstrong niet nu de media moet zoeken, maar voor de rest vond ik het juist slap van Mart. Hij was weer precies even naïef als ie al die jaren is geweest. Hij wil geloven in een nieuwe generatie die het zonder kan, maar die kans is niet zo groot als je naar het verleden kijkt. Toch wil Mart dat sprookje blijven verkopen.
Toch ben ik het met hem eens. Geef die gasten een kans. Er zullen altijd gasten zijn die het met doping proberen, altijd, maar dat wil niet zeggen dat er gasten zijn die het zonder kunnen. Dat was vroeger niet zo omdat de cultuur er niet naar was, nu ligt dat wel iets anders. Vandaar dat ik de lokroep best begrijp. Het zou net zo kut zijn dat je achteraf tot de conclusie komt dat een deel het idd schoon heeft gedaan, maar dat je ze al bij voorbaat veroordeeld door iets wat honderden collega's daarvoor wel hebben gedaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:06 schreef Loohcs het volgende:
Tuurlijk heeft ie gelijk dat Armstrong niet nu de media moet zoeken, maar voor de rest vond ik het juist slap van Mart. Hij was weer precies even naïef als ie al die jaren is geweest. Hij wil geloven in een nieuwe generatie die het zonder kan, maar die kans is niet zo groot als je naar het verleden kijkt. Toch wil Mart dat sprookje blijven verkopen.
Natuurlijk niet, want helemaal clean wordt het nooit. Denk dat niemand de illusie heeft dat dat überhaupt kan, in geen enkele sport overigens, dus al helemaal niet in het wielrennen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, ik vond Mart ook wat cynisch klinken over die nieuwe generatie alsof die zonder dope zouden kunnen. Natuurlijk moet je ze het voordeel van de twijfel geven, maar ik vond Mart niet klinken alsof hij ook gelooft dat het nu opeens allemaal clean wordt.
Tja, ik geeft iedereen een kans en de NOS moet het ook verkopen. En net als in het verleden geldt natuurlijk dat je niks kunt roepen zonder bewijzen. Maar na de 'tour de dopage' van 1998 zou er ook van alles veranderen. Nou we hebben gezien met de overwinningen van Armstrong vanaf 1999...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toch ben ik het met hem eens. Geef die gasten een kans. Er zullen altijd gasten zijn die het met doping proberen, altijd, maar dat wil niet zeggen dat er gasten zijn die het zonder kunnen. Dat was vroeger niet zo omdat de cultuur er niet naar was, nu ligt dat wel iets anders. Vandaar dat ik de lokroep best begrijp. Het zou net zo kut zijn dat je achteraf tot de conclusie komt dat een deel het idd schoon heeft gedaan, maar dat je ze al bij voorbaat veroordeeld door iets wat honderden collega's daarvoor wel hebben gedaan.
Je gaat Barcelona ook niet veroordelen op basis van het dopingprogramma van Juventus en andere ploegen, je gaat Bolt en Blake ook niet verdelen op basis van wat andere sprintcollega's in het verleden hebben uitgespookt. Natuurlijk, je gaat ze wel kritischer en nauwlettender volgen en niet bij voorbaat vrijpleiten, maar veroordelen kan gewoon niet.
[..]
Natuurlijk niet, want helemaal clean wordt het nooit. Denk dat niemand de illusie heeft dat dat überhaupt kan, in geen enkele sport overigens, dus al helemaal niet in het wielrennen.
Klopt, maar dat had in grote te maken met het feit dat EPO nog steeds niet kon worden opgespoord. Nu zijn er ook producten die niet kunnen worden opgespoord, maar ze zitten er wel steeds dichter op. Ik noem die hele snelle test voor GW1516 en deze week het nieuws voor een test voor microdosering en dan vooral het willen hertesten. Helemaal schoon wordt het niet, voor 95% ook niet, maar dat wil nogmaals niet zeggen dat je iedereen maar bij voorbaat moet veroordelen, ook niet gasten als Danny van Poppel die 2 jaar geleden nog bij de junioren rondreed.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Tja, ik geeft iedereen een kans en de NOS moet het ook verkopen. En net als in het verleden geldt natuurlijk dat je niks kunt roepen zonder bewijzen. Maar na de 'tour de dopage' van 1998 zou er ook van alles veranderen. Nou we hebben gezien met de overwinningen van Armstrong vanaf 1999...
quote:''De Armstrong Tapes''
Sinds afgelopen maandag bestookt Lance Armstrong de internationale wielerwereld met zijn meningen en gedachten over wat er zich afspeelt op het oude continent.
Eerst roemde hij zijn tegenstander van weleer, Jan Ullrich, en noemde hem een klasse renner, iemand waartegen hij graag gereden had. Dat was een reactie op het Forum interview van afgelopen weekend. Ullrich en Armstrong vonden elkaar snel en makkelijk in de denkwijze dat “iedereen ‘het’ deed in de Tour”. Brothers in arms dus. Niet eens verwonderlijk om dat te vernemen.
Vervolgens kwam het verhaal in Le Monde waarin de Amerikaan stelde dat het volgens hem onmogelijk was de Tour te winnen zonder gebruikmaking van doping. Daarbij kwamen wat andere opmerkelijke opmerkingen. Zoals: ”Ik vind Sarkozy een opvallende man. Dat is geen politieke uitspraak, maar zo sta ik privé tegenover hem.”
Armstrong: “Ik heb doping niet uitgevonden”
En: “Het spijt me voor Travis Tygart, maar ik heb doping niet uitgevonden en na mij gaat dat proces gewoon door. Ik was gewoon deelnemer in het systeem.” En:” Ik ben altijd meer bang geweest voor de douane dan voor de politie. Onze systeem was vrij basaal en zonder risico’s” en “Jalabert moet opletten dat hij nu ook geen leugenaar wordt…hij moet zich kunnen herinneren dat dr. Ferrari in de jaren negentig ook arts van Once was…”
Met dat soort berichten prikkelde Armstrong de gehele volgerskaravaan in Frankrijk. De meeste volgers (ik ook) lazen de teksten uit Le Monde en aan de eettafels van vrijdag werd er veel en uitgebreid over gesproken.
Armstrong, houd je mond
De consensus van al die gesprekken viel te beluisteren op de late vrijdag toen vele volgers iets hadden van “Armstrong, houd alsjeblieft nu even je mond dicht, je hebt geen recht van spreken.” Ik ben die mening ook toegedaan.
Natuurlijk mag hij zeggen wat hij wil, want hij is een vrij mens dat in een vrij land leeft, maar het is niet sjiek en niet gepast om het arbeidsterrein van zijn opvolgers in koerskleding nu plat te branden voordat de nieuwe generatie renners iets heeft kunnen bewijzen.
Juist omdat hij zijn uitspraken nu heeft gedaan, wordt de meningsvorming over de gehele wereld zijn kant op getrokken. Misschien heeft hij wel gelijk met die opmerking dat een renner zonder doping de Tour niet kan winnen. Misschien dat het tegenovergestelde bewezen kan worden door iemand die vandaag op Corsica van start gaat. De toekomst zal dat uitwijzen.
Media
Maar dat uitgerekend hij de veenbrand weer doet opgloeien is, op zijn minst, opmerkelijk. Ik hoorde ook: ”De media zouden hem eigenlijk geen podium moeten geven voor zijn gedachten,” maar dat denkbeeld verdween ook snel weer. De mensen van Le Monde immers weten wat het neven-affect van deze actie is. Het was knap dat ze hem te spreken kregen en de aftermath was enorm, waarschijnlijk ook economisch zeer goed voor de Franse krant.
En waar lijkt het om te gaan in deze wereld? Juist, om de centjes.
Hotelletje in St. Florent
Dat is zo’n beetje mijn ochtendgedachte als er buiten mijn hotelletje in St. Florent iemand bomen aan het kappen is en de eerste vakantiegangers naar het strand lopen of koffie gaan zitten drinken. Voor al die mensen is de Tour de France heel ver weg. Voor ons is het een stevig ritje door de bergen naar Bastia, de eerste aankomstplaats. Iemand trekt daar vanavond de gele trui aan. Dat lijkt een behoorlijke zekerheid.
DeMart gaat Duits spreken?twitter:NOSavondetappe twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 20:44:19Straks is @marcelkittel uitgebreid aan het woord in de #Avondetappe. Vanuit zijn hotel in Bastia, met een witte, groene en gele trui. 22.10u reageer retweet
Niederdeutsch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:47 schreef Pino112 het volgende:
DeMart gaat Duits spreken?twitter:NOSavondetappe twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 20:44:19Straks is @marcelkittel uitgebreid aan het woord in de #Avondetappe. Vanuit zijn hotel in Bastia, met een witte, groene en gele trui. 22.10u reageer retweet
Of Engelsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Wel jammer dat ik de etappe van vandaag gemist heb, en die van morgen kan ik ook niet zienquote:
Gelukkig is er de samenvatting van Mart waardoor je helemaal bij wordt gepraatquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik de etappe van vandaag gemist heb, en die van morgen kan ik ook niet zien
En daar gaan ze op de streep af Millaar komt dichtbij. Ook de jonge Van Poppel is goed. Kristenhoff komt heel dichtbij. Maar het is Kietels die wintquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig is er de samenvatting van Mart waardoor je helemaal bij wordt gepraat
Nee maar dat is wel jammer ja, hoewel het pas op het laatst leuk werd.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Plaatje van Johannes was beter. Mart kijkt hier erg mysterieus
[ afbeelding ]
Exactly my thoughtsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:11 schreef Redefine het volgende:
De Lance criticaster Walsh die nu tot zijn ellebogen in de hol van Sky zit. Hypocrisie ten top
Daar heeft hij net het item van Joep gezien. Mart weet ook niet wat hij ermee aan moet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Plaatje van Johannes was beter. Mart kijkt hier erg mysterieus
[ afbeelding ]
Hee Dannyquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Mart heeft helaas geen Noorse kabeltrui aan
En iedereen maar hem naar voren schrijven, want zo moet een wielerjournalist zijnquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:14 schreef pennyfarthing het volgende:
Goedenavond allen,
Een jaar hier op moeten wachten, maar hij is er weer, en nog steeds met z'n Livesstrong bandje.
Niet zeurenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:15 schreef Dos37 het volgende:
Is het zo moeilijk om gewoon op tijd een programma te laten beginnen.
En dat mag, hij is best kritisch op Lance, maar weet ook donders goed waar dat bandje voor staatquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:14 schreef pennyfarthing het volgende:
Goedenavond allen,
Een jaar hier op moeten wachten, maar hij is er weer, en nog steeds met z'n Livesstrong bandje.
dat bedoel ik, iddquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:15 schreef Guard het volgende:
[..]
En dat mag, hij is best kritisch op Lance, maar weet ook donders goed waar dat bandje voor staat
quote:
Joh ga toch fietsenquote:
Je NE regret rien idd ja. Zoiets iig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Ze zingt juist dat ze NERGENS spijt van heeft...
"van Poppel, die kent u niet"quote:
Dit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
1 van de mooiste franse liedjes kut noemen
aardbevingquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
1 van de mooiste franse liedjes kut noemen
Ja idd, laatst was er bij KvdB ook zo'n gast die trots zei dat hij van het FD naar de Telegraaf gingquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:22 schreef Cassius het volgende:
AD is de Telegraaf voor mensen die geen Telegraaf willen lezen
Heb het AD vnl. voor het streeknieuws (AD Groene Hart). met het sportkatern trouwens niets mis mee (nou ja, behalve dan dat ze pro Feyenoord zijn).quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:22 schreef Cassius het volgende:
AD is de Telegraaf voor mensen die geen Telegraaf willen lezen
Als je hem tweet dan signeert hij hem voor jequote:
Wat een sukkel was dat zegquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, laatst was er bij KvdB ook zo'n gast die trots zei dat hij van het FD naar de Telegraaf ging
Aan Ria (in die tijd zeker) wil ik best denken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar wil ik dus niet aan denken he? Die twee
Nou meer die 2 samen, zwetend, brrr.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aan Ria (in die tijd zeker) wil ik best denken.
Een paar kleine aanpassingen en hij is ook geschikt voor de Avondetappequote:
Nee, daar durf ik niet eens aan te denken.quote:
quote:
quote:
Ik moest lachenquote:
Wikipedia is je vriend.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:29 schreef inZanity het volgende:
Die Millar loopt ook al tegen de 40 of niet?
De rebusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk komt weer ''Wie is de renner''?
Je bent sarcastisch toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Argos de perfecte trein wat een overwinning sowww
Luca T deed nog een poging, maar niemand volgde.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Pino112 het volgende:
Sprint werd niet zo goed aangetrokken volgens mij.
Understatement. Uiteraard was het vandaag ook raar door de chaos. Maar ik hoor nu al een paar uur dat Argos het zo goed gedaan heeft, dat is natuurlijk onzin.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Pino112 het volgende:
Sprint werd niet zo goed aangetrokken volgens mij.
Als je wint.....quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Understatement. Uiteraard was het vandaag ook raar door de chaos. Maar ik hoor nu al een paar uur dat Argos het zo goed gedaan heeft, dat is natuurlijk onzin.
dalidaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft dit programma ook een type Dries Roelvink aan het eind?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat adagium geldt dan ja.quote:
Ja, zijn moeder. Dalida.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even naar Arno in de volksbuurt van Nijmegen sturenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Kittel heeft een matige haararchitect.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
JA WE WETEN HET AL VAN ZIJN HAAR....
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar serieus, opgeschoren zijkanten zie ik steeds vaker. Is dat de nieuwe definitie van 'swag'?
Dit is cult.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:35 schreef Pedroso het volgende:
Topic gaat wel hard. Blijkbaar is Mart veel populairder dan Tour du Jour.
Tsja dat jij nou altijd een capuchon op hebt.quote:
Marco Reus-stylequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo beetje stijn, is wel hard
Icm #yoloquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar serieus, opgeschoren zijkanten zie ik steeds vaker. Is dat de nieuwe definitie van 'swag'?
Nah die had al zijn kruit al verschoten op Movistarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat adagium geldt dan ja.
Maar bijvoorbeeld Cav had ondanks winst gewoon zijn ploeg verrot gescholden.
Stop er dan om er over door te drammen.quote:
hoort er ook bijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop er dan om er over door te drammen.
Voor jou?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit is tenminste een kwalitatief goed programma in tegenstelling tot TdJ dat enkel alleen om vermaak gaat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:35 schreef Pedroso het volgende:
Topic gaat wel hard. Blijkbaar is Mart veel populairder dan Tour du Jour.
Kietel lijkt me een mannetje voor Belkienquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
Ja joh, noem hem ook Kietel, net zoals Mart doet.
Goed gezien.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit is tenminste een kwalitatief goed programma in tegenstelling tot TdJ dat enkel alleen om vermaak gaat.
Zie mijn ondertitel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Uh, okéquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kietel word zo uitgesproken hoor, bij vive le velo hadden ze ook over kietel
Capuchon_jongen kan niet normaal doen, vast een beperking.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel.
Dus doe even normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |