Dit.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tour du Jour kijk ik sowieso niet, dat scheelt.
Wordt dan nog druk met Boogerd en Planckaert als vaste gasten. Die twee hebben op wielergebied veel meer in te brengen dan twee van de drie vaste gasten van Mart.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Samen met Ben van der Burg en Erik Hulzebosch aan tafel, en dan Gertje er nog bij.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
"De Ronde van Frankrijk wacht op niemand."
Ik heb bingo.
Hehe ik luisterde ook jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
"De Ronde van Frankrijk wacht op niemand."
Ik heb bingo.
Churandy zit er meer omdat heel Nederland hem o zo grappig vind met z'n accentje. Dat is echt de enige reden, ze zullen hem dan wel gaan vragen 'jaa wat zijn de overeenkomsten tussen jou en een sprinter als Cavendish' blablabla.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef Zelva het volgende:
Wat moet Churandy nou over wielrennen zeggen
Mocht het een echt interview zijn en geen verzonnen parodie dan is Smeets nog meer sneu en belachelijk dan ie al was.quote:
Lang wachten? Is het al bedtijd voor je om 21u?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:29 schreef crv het volgende:
Ik twijfel nog of ik dit jaar Smeets ga kijken. Vindt het programma steeds minder worden en het lange wachten niet waard. Buiten het Feit dat het een van de grootste hypocrieten is die in de tourcaravaan rondtloopt
ow is het tegenwoordig vroegerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lang wachten? Is het al bedtijd voor je om 21u?
Hoe bedenk je het om rondloopt zo te schrijven?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:29 schreef crv het volgende:
Ik twijfel nog of ik dit jaar Smeets ga kijken. Vindt het programma steeds minder worden en het lange wachten niet waard. Buiten het Feit dat het een van de grootste hypocrieten is die in de tourcaravaan rondtloopt
Het begint om 22 uur.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lang wachten? Is het al bedtijd voor je om 21u?
Ondanks zijn zure gedrag en het feit dat fietsen niet echt zijn grootste hobby heeft hij op een paar punten wel gelijk. Alleen brengt hij het zo zuur.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het om rondloopt zo te schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |