Mocht het een echt interview zijn en geen verzonnen parodie dan is Smeets nog meer sneu en belachelijk dan ie al was.quote:
Lang wachten? Is het al bedtijd voor je om 21u?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:29 schreef crv het volgende:
Ik twijfel nog of ik dit jaar Smeets ga kijken. Vindt het programma steeds minder worden en het lange wachten niet waard. Buiten het Feit dat het een van de grootste hypocrieten is die in de tourcaravaan rondtloopt
ow is het tegenwoordig vroegerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lang wachten? Is het al bedtijd voor je om 21u?
Hoe bedenk je het om rondloopt zo te schrijven?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:29 schreef crv het volgende:
Ik twijfel nog of ik dit jaar Smeets ga kijken. Vindt het programma steeds minder worden en het lange wachten niet waard. Buiten het Feit dat het een van de grootste hypocrieten is die in de tourcaravaan rondtloopt
Het begint om 22 uur.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lang wachten? Is het al bedtijd voor je om 21u?
Ondanks zijn zure gedrag en het feit dat fietsen niet echt zijn grootste hobby heeft hij op een paar punten wel gelijk. Alleen brengt hij het zo zuur.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het om rondloopt zo te schrijven?
Zag ik ook al, toen klikte ik op de avondetappe, heeft meneer Smeets daar ook nog een verschrikkelijk zelf verheerlijkend verhaaltje geschrevenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef TheArt het volgende:
Niet direct te doen met de Avondetappe, maar wel met de NOS en Mart. Hier kan ik zovan gaan kijken.
http://nos.nl/dossier/515(...)ab/729/anderetijden/
Staat daar: In 2013 volgen we de Tour van 1993. Via de typmachine van Mart Smeets. Elke dag een nieuw portret uit de tijd waarin er nul (0) dopinggevallen waren...
Ja vind je het gek toen nog haast niets opgespoord kon worden. Kritische blik hoor NOS
Die reactie ook weer van Hendriks..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef TheArt het volgende:
Niet direct te doen met de Avondetappe, maar wel met de NOS en Mart. Hier kan ik zovan gaan kijken.
http://nos.nl/dossier/515(...)ab/729/anderetijden/
Staat daar: In 2013 volgen we de Tour van 1993. Via de typmachine van Mart Smeets. Elke dag een nieuw portret uit de tijd waarin er nul (0) dopinggevallen waren...
Ja vind je het gek toen nog haast niets opgespoord kon worden. Kritische blik hoor NOS
Hij ging ook weer gelijk reageren op mij, terwijl nota bene zijn MacBook kapot was en hij vertelde nergens op reageerdequote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die reactie ook weer van Hendriks..
Als 'ie daarna maar verdwaalt in Frankrijk is dat prima.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:53 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat Joep Schreuder weer lollige stukjes gaat maken tijdens de TDF
Dit jaar geen concurrentie van Tour du Jour in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:53 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat Joep Schreuder weer lollige stukjes gaat maken tijdens de TDF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |