Als je wint.....quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Understatement. Uiteraard was het vandaag ook raar door de chaos. Maar ik hoor nu al een paar uur dat Argos het zo goed gedaan heeft, dat is natuurlijk onzin.
dalidaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft dit programma ook een type Dries Roelvink aan het eind?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat adagium geldt dan ja.quote:
Ja, zijn moeder. Dalida.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even naar Arno in de volksbuurt van Nijmegen sturenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Kittel heeft een matige haararchitect.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
JA WE WETEN HET AL VAN ZIJN HAAR....
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar serieus, opgeschoren zijkanten zie ik steeds vaker. Is dat de nieuwe definitie van 'swag'?
Dit is cult.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:35 schreef Pedroso het volgende:
Topic gaat wel hard. Blijkbaar is Mart veel populairder dan Tour du Jour.
Tsja dat jij nou altijd een capuchon op hebt.quote:
Marco Reus-stylequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo beetje stijn, is wel hard
Icm #yoloquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar serieus, opgeschoren zijkanten zie ik steeds vaker. Is dat de nieuwe definitie van 'swag'?
Nah die had al zijn kruit al verschoten op Movistarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat adagium geldt dan ja.
Maar bijvoorbeeld Cav had ondanks winst gewoon zijn ploeg verrot gescholden.
Stop er dan om er over door te drammen.quote:
hoort er ook bijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop er dan om er over door te drammen.
Voor jou?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit is tenminste een kwalitatief goed programma in tegenstelling tot TdJ dat enkel alleen om vermaak gaat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:35 schreef Pedroso het volgende:
Topic gaat wel hard. Blijkbaar is Mart veel populairder dan Tour du Jour.
Kietel lijkt me een mannetje voor Belkienquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
Ja joh, noem hem ook Kietel, net zoals Mart doet.
Goed gezien.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit is tenminste een kwalitatief goed programma in tegenstelling tot TdJ dat enkel alleen om vermaak gaat.
Zie mijn ondertitel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Uh, okéquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kietel word zo uitgesproken hoor, bij vive le velo hadden ze ook over kietel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |