Ik heb de laatste tijd wat weinig tijd voor filmsquote:
Met die 4 inteeltbroers in een achterwijk die steeds dronken zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd wat weinig tijd voor films
De pathe pas brengt z'n geld niet meer op........
Welke Vlaamse bedoelde je?
Ik heb geen unlimited. Ik ga in de lente/zomer ook heel weinig.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd wat weinig tijd voor films
De pathe pas brengt z'n geld niet meer op........
Welke Vlaamse bedoelde je?
De helaasheid der dingenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met die 4 inteeltbroers in een achterwijk die steeds dronken zijn
Goee films, en dan een F&F noemen en een uitgemolken deeltje 3 van hangover.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:52 schreef stbabylon het volgende:
Geen goede films? F&F6! Star Trek! Hangover 3!
Die wil ik nog zien jaquote:Op maandag 17 juni 2013 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen unlimited. Ik ga in de lente/zomer ook heel weinig.
toevallig gisteren lekker brak naar The Great Gatsby geweest.
In deze periode zijn er ook zo weinig goede films.
Oh ik lieg!! Trance vorige week ook gezien op een brakke kater dag.
Trance vond ik heel erg tegenvallen. De trailer was vel belovend maar dat was het ook voor mij.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die wil ik nog zien ja
Trance dan he. Great Gatsby al gezien. Mwa
.
Alles goed? Lekker geslapen?quote:
Zeker alles goed. Ben net op twee plekken geprikt door een mug dus ben nu wakker met jeuk.quote:
Ja geweldigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker alles goed. Ben net op twee plekken geprikt door een mug dus ben nu wakker met jeuk.
Irritant. Ik wil nog slapen
en jij?
Lekker! Jack Daniels?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja geweldigen fantastisch
Baby krijgt de fles en dan zo weer naar bed
Ik had alleen nog maar Johnny Walker in huisquote:
Arm kind. Dat groeit nu al voor galg en rad opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had alleen nog maar Johnny Walker in huis
/ontaarde moeder
Met goedkope bocht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Arm kind. Dat groeit nu al voor galg en rad op
Trustequote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Met goedkope bocht.
Morgen even een tray Schultenbrau voor dr halen.
Ik ga weer naar bed
En je vrouw die heeft je 3DS ingepikt om animal crossing te spelenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:32 schreef Pheno het volgende:
weer overleefd. Echt, meest kutte stad ooit. Zelfs het vliegveld van Detroit is leuker
Oke, de feestjes zijn leuk, de beurs is leuk, maar alles erbuiten: pure armoe, criminaliteit en een constant gevoel dat op ieder moment je het het slachtoffer wordt van een roofoverval
Die heeft d'r eigen 3DS, dat scheelt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je vrouw die heeft je 3DS ingepikt om animal crossing te spelen
Oh het is al oud bericht zie ikquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik annexeer die van mijn man.
Ik heb de 3ds nog niet gebruikt: 3d-effect moet uit, zie ik niks van. Ja, schuin achter mekaar twee dezelfde plaatjes
Wat was je hoogtepunt? (van de beurs)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:32 schreef Pheno het volgende:
Ik heb LA weer overleefd. Echt, meest kutte stad ooit. Zelfs het vliegveld van Detroit is leuker
Oke, de feestjes zijn leuk, de beurs is leuk, maar alles erbuiten: pure armoe, criminaliteit en een constant gevoel dat op ieder moment je het het slachtoffer wordt van een roofoverval
Oculus Riftquote:
Nog nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
CL!
Heb jij ooit je piemel in Q gestoken?
Ik wil de volgende keer wel gaan hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:32 schreef Pheno het volgende:
Ik heb LA weer overleefd. Echt, meest kutte stad ooit. Zelfs het vliegveld van Detroit is leuker
Moet je wel zeggen dat ik dat moet doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog nietHij bukt nooit onder de douche
Dat is toch 2 keer leuk en dan is er geen game meer op te spelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:47 schreef CherryLips het volgende:
al die Mario-shit spelen maar heb geen zin om een Wii U en een 3DS te kopen, en ik heb die zooi niet eens allemaal uitgespeeld voor de
Mijn Wii heb ik op een gegeven moment ook weggeven aan mn zusje toen ik eenmaal Super Mario Galaxy had uitgespeeld. Rest van de games was toch kut.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch 2 keer leuk en dan is er geen game meer op te spelen.
Saaie console
Ik krijg Galaxy niet eens uitgespeeld. Kloterige purple coins.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn Wii heb ik op een gegeven moment ook weggeven aan mn zusje toen ik eenmaal Super Mario Galaxy had uitgespeeld. Rest van de games was toch kut.
Het zit in ieder geval al comfortabeler. Ik moest 'm proberen toen ik in Tokio wasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat beter dan de Sony headset? Kan dit meer?
nah, dan mis ik de VIP-treatment bij wargamingfeestjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil de volgende keer wel gaan hoor.
Moet Sony dat dan niet gewoon kopen en in hun eigen headset integreren?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:57 schreef Pheno het volgende:
Het zit in ieder geval al comfortabeler. Ik moest 'm proberen toen ik in Tokio was
En ja, je bent het middelpunt van de gamewereld. Oculus > Sony. Baas van Sony is ook langs geweest bij de demo, ze hebben wat devkitjes besteld.
Ga je beide consoles kopen bij release? of krijg je ze?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:06 schreef Pheno het volgende:
Lastig, maar ik zou gaan voor PS4 -> The Division
Al was The Evil Within ook geniaal. Tijdens de presentatie zag ik mensen hun hoofd wegdraaien van het scherm, ranzigheid ende horror
Dat telt niet als uitspelen. Te moeilijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg Galaxy niet eens uitgespeeld. Kloterige purple coins.
|Wss krijgt een crewlid een van de twee. Geen idee of ik dat word. Ik heb zelf nog geen console thuis staan, tenminste, ik tel de debugs niet mee, want daar kun je voor de rest geen reet mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je beide consoles kopen bij release? of krijg je ze?
En ook niet van plan om te kopen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:13 schreef Pheno het volgende:
Wss krijgt een crewlid een van de twee. Geen idee of ik dat word. Ik heb zelf nog geen console thuis staan, tenminste, ik tel de debugs niet mee, want daar kun je voor de rest geen reet mee.
Ik weet niet of ik dat day one doe. Ligt aan het aanbod qua launchgames. na Vita en 3DS heb ik geleerd. Ik ben bv blij dat ik niet meteen de Wii U heb gehaald. De games zijn er nog niet die ik zou willen spelen. Dan liever later een bundel waar ik wel wat aan heb.quote:
Ik zou ook liever nog ff bundel met the last of us willen hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat day one doe. Ligt aan het aanbod qua launchgames. na Vita en 3DS heb ik geleerd. Ik ben bv blij dat ik niet meteen de Wii U heb gehaald. De games zijn er nog niet die ik zou willen spelen. Dan liever later een bundel waar ik wel wat aan heb.
Uit mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hi Q![]()
Waar komt die TT vandaan?! Heb ik iets gemist?
Beyond, Rain, komt nog genoeg aan om je ps3 aangesloten te houdenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou ook liever nog ff bundel met the last of us willen hebben
Klopt, was een Kickstarter (en eigen donatiezooi + investeerders). Die gaat door en ziet er bestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:19 schreef stbabylon het volgende:
Dankzij de opmerking over Oculus Rift zie ik dat de maker van Wing Commander bezig is met een nieuwe game
Dat zeker. Maar liever gelijk next genquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beyond, Rain, komt nog genoeg aan om je ps3 aangesloten te houden
Looks boeien me niet heel veel. Gameplay en storyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, was een Kickstarter (en eigen donatiezooi + investeerders). Die gaat door en ziet er bestuit.
Ga dan elite spelenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Looks boeien me niet heel veel. Gameplay en story
Dit heb ik zelf betaald. Vorig jaar ook. En het jaar ervoor was volledig FOK!. het boeit me niet, ik vind het tof. Het is een week rollercoaster, qua games, ervaringen en feestjes. Of ik volgend jaar ga weet ik niet. Dit jaar was wel beste ooit met twee nieuwe consoles.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je alles zelf betalen voor E3? Of iets vanuit FOK!?
http://www.nu.nl/binnenla(...)burgse-families.htmlquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en je fantasie?
Ik ben geintrigeerd.
Ook naar de gamescon?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit heb ik zelf betaald. Vorig jaar ook. En het jaar ervoor was volledig FOK!. het boeit me niet, ik vind het tof. Het is een week rollercoaster, qua games, ervaringen en feestjes. Of ik volgend jaar ga weet ik niet. Dit jaar was wel beste ooit met twee nieuwe consoles.
ok, dank je...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)burgse-families.html
Als iemand nou even die laatste drie voor me kon vangen, dan kon ik eens verder als Luigiquote:
Jij hebt tieten, dat mag.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt een slechte gamerIk heb geen gamer
Ik ben heel goed. ik ban master elite met tripple double badges voor al mijn trophiesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er wel een. Oh nee wacht, 2quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:33 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op een console.
Niet je Christine le Duc voorraad
Nouhou! CL zei dat ze geen gamer heeft. Nou ik dus 2. Niks met doosjes te maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een doosje van zo een game brengt niet zo lekker in
In de winter heb ik aardig wat gegamed, in de zomer heb ik wel een leven. Of poging tot.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb te weinig tijd om een echte gamer te zijn/blijven.
Gewoon wat harder duwen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een doosje van zo een game brengt niet zo lekker in
Neequote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Over gameconsoles gesproken. Zal ik een ouya kopen?
Vriendin (uit eten, avondje weg, maar ook bankhangen), vrienden, roller derby, werk. Af en toe gamen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
In de winter heb ik aardig wat gegamed, in de zomer heb ik wel een leven. Of poging tot.
Ouija?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Over gameconsoles gesproken. Zal ik een ouya kopen?
sowieso Android.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom wel? Wat voor goeds heeft het te bieden?
Content?
Dat heb ik zat. Dink's rulequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Levens zijn toch overrated. Kost alleen maar geld.
Do not mess with the deadquote:
Ik zou zo'n ding nooit gebruiken iddquote:
Ik ook echt niet. Misschien goedgelovig of bijgelovig of wat dan ook, maar just to be surequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou zo'n ding nooit gebruiken idd
Shoppenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Levens zijn toch overrated. Kost alleen maar geld.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook echt niet. Misschien goedgelovig of bijgelovig of wat dan ook, maar just to be sure
Leuk joh, als er alleen maar onzin uitkomt en de twee katten in de kamer het ineens op een rennen zettenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook echt niet. Misschien goedgelovig of bijgelovig of wat dan ook, maar just to be sure
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk joh, als er alleen maar onzin uitkomt en de twee katten in de kamer het ineens op een rennen zetten
En als dan de telefoon overgaat schrik je zo hard dat je echt onder de tafel ligt van de rolberoertequote:
En daarna als een gek met salie door je huis roken zekerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als dan de telefoon overgaat schrik je zo hard dat je echt onder de tafel ligt van de rolberoerte
Ik heb gisteren toevallig nog gedroomd over een geest besef ik me nuquote:
Dat heb ik nooit gedaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En daarna als een gek met salie door je huis roken zeker
Oh sage, so fair, from far and wide.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En daarna als een gek met salie door je huis roken zeker
Ik ook niet, omdat het onzin is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je komt eens oppassen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toevallig nog gedroomd over een geest besef ik me nu
Ik droom sowieso de laatste 2 weken heftiger dan voorheen, of iig nu kan ik ze me herinneren.
It ain't pretty.
Oeh en ik heb gister een kind geslagen in mijn droom. Zo: WHACK! STFU!
Dat doe ik wel eensquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan
Ik deed het ook nooit bij mij thuis.
Ik kan heul kei goed oppassenquote:
Het gaat nu niet meer over die ouya hequote:
Viespeuk!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan heul kei goed oppassenJaren gedaan op de buurkindjes.
"Nou Judith, laten we huisje spelen. Jij verschoont je broertje, ik kijk wel toe."
Ja ik ga dat toch niet zelf doenquote:
Ga jij nou maar rolschaatsenquote:
Als ik toch een ander kind heb wat het voor me kan doen? Neequote:
Leve de belastingdienst die het geroofde geld heeft terug gestort.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje teveel gedaan deze maand, nu is er nog maand over.
Gewoon in cuba of china gaan wonen. Daar krijg je alleen maar!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Leve de belastingdienst die het geroofde geld heeft terug gestort.
Het zou een idee zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon in cuba of china gaan wonen. Daar krijg je alleen maar!
Als je geld terug krijgt dan is dat een keuze of zijn je belastingzaken niet helemaal goed geregeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zou een idee zijn.
Toch vind ik het opvallend hoe blij mensen zijn als ze hun belastinggeld krijgen.
Belastingdienst jat je portemonnee met een paar honderd euro, geeft je na een paar maand een paar tientjes terug, en je bent ze een potje dankbaar.
Straatrover doet hetzelfde, je krijgt een paar tientjes terug, dan reageer je toch anders.
Ik krijg nooit geld terugquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leve de belastingdienst die het geroofde geld heeft terug gestort.
Hoezo keuze? HRA is niet echt een keuze (of een fout)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je geld terug krijgt dan is dat een keuze of zijn je belastingzaken niet helemaal goed geregeld.
Tenminste bij de meeste mensen.
Ja? Hoeveel is veel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Doe alsof je studeert! Krijg je malleveel terug.
HRA kan je op de cent gelijk per maand al terug krijgen. Daar hoef je niet op te wachten tot deze jaarlijkse teruggavequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo keuze? HRA is niet echt een keuze (of een fout)
Ik elke maand. Net iets teveel. Dus mag aan het eind van het jaar beetje terug betalen.quote:
Ja, dat kan. Maar dat heb ik niet nodig, dus waarom zou ik dat doen. Alleen mensen die te duur wonen hebben dat nodig. De sukkels.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
HRA kan je op de cent gelijk per maand al terug krijgen. Daar hoef je niet op te wachten tot deze jaarlijkse teruggave
Dat jij het niet nodig hebt was niet het punt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar dat heb ik niet nodig, dus waarom zou ik dat doen. Alleen mensen die te duur wonen hebben dat nodig. De sukkels.
Maar of je het nou per jaar of per maand terug krijgt, het terugkrijgen zelf is geen keuze.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat jij het niet nodig hebt was niet het punt.
Valt mee, ik woon echt niet duur (belachelijk goedkoop zelfs) maar vind het wel fijn om het elke maand te krijgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar dat heb ik niet nodig, dus waarom zou ik dat doen. Alleen mensen die te duur wonen hebben dat nodig. De sukkels.
Dan zou het gewoon op de grote hoop komen, en koop ik er bier van. Nu stop ik het bij het spaargeld en vakantiegeld en gaan we lekker er voor weg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt mee, ik woon echt niet duur (belachelijk goedkoop zelfs) maar vind het wel fijn om het elke maand te krijgen.
Bier!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zou het gewoon op de grote hoop komen, en koop ik er bier van. Nu stop ik het bij het spaargeld en vakantiegeld en gaan we lekker er voor weg.
Same here. We kunnen wel zonder hoor, maar ik heb het gewoon liever maandelijks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt mee, ik woon echt niet duur (belachelijk goedkoop zelfs) maar vind het wel fijn om het elke maand te krijgen.
Jullie kopen er natuurlijk ook gewoon liever bier voor. Dat snap ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Same here. We kunnen wel zonder hoor, maar ik heb het gewoon liever maandelijks.
Babybierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie kopen er natuurlijk ook gewoon liever bier voor. Dat snap ik.
Weet je hoeveel bier ik plots kan kopen zo in juni??quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar de HRA is ook niet iets wat ze eerst pikken. Ze zijn zo vriendelijk om kosten die je bij een andere instantie maakt voor een stuk te vergoedenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Maar of je het nou per jaar of per maand terug krijgt, het terugkrijgen zelf is geen keuze.
Ze pakken het van je inkomen, en je krijgt een stukje inkomstenbelasting terug, omdat je de HRA hebt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar de HRA is ook niet iets wat ze eerst pikken. Ze zijn zo vriendelijk om kosten die je bij een andere instantie maakt voor een stuk te vergoeden
Vloeken in de kerk, maar ik vind bier niet zo lekkerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, daar ga jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Vloeken in de kerk, maar ik vind bier niet zo lekker
Wat vind je niet lekker er aan? De prik of de vochtigheid?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoi. Leuk je gekend te hebben. Maar ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
En daarom zal het nooit wat worden tussen ons.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon naar Azië gaan, kei-goedkoop het bier daar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bier ik plots kan kopen zo in juni??
Daarbij, we gaan naar Kopenhagen/Zweden, daar is het bier duur, dus dan heb ik het wel hard nodgi.
Voor jou dezelfde vraag dan: is het de prik of de vochtigheidquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi. Leuk je gekend te hebben. Maar ik heb hetzelfde
Dat is idd exact waar het mis is gelopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarom zal het nooit wat worden tussen ons.
De bittere smaakquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat vind je niet lekker er aan? De prik of de vochtigheid?
Ik raak er 'vol' van. Na twee of drie glazen heb ik het wel gehad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor jou dezelfde vraag dan: is het de prik of de vochtigheid
Ik heb alleen al in de afgelopen 2 maand minstens 10 niet bittere bieren geproefd. Dat is dus een slap excuus.quote:
Bij een stout kan ik me dat voorstellen, maar een blond biertje vult over het algemeen net zoveel als cola. Dat is dus geen excuus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik raak er 'vol' van. Na twee of drie glazen heb ik het wel gehad.
Het is geen excuus, zo ervaar ik dat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij een stout kan ik me dat voorstellen, maar een blond biertje vult over het algemeen net zoveel als cola. Dat is dus geen excuus.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig zijn de Russische feestjes vol met andere sterke drank, als je niet zo van het bier bent
Wil je echt een discussie voeren over smaak?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb alleen al in de afgelopen 2 maand minstens 10 niet bittere bieren geproefd. Dat is dus een slap excuus.
Ja!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je echt een discussie voeren over smaak?
Fake een migraineaanval!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Crap, moest net even naar buiten. Nu wil ik helemaal niet meer verder werken
quote:
Is het lekker buiten ja?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Crap, moest net even naar buiten. Nu wil ik helemaal niet meer verder werken
Nee, ik wil je er graag op wijzen dat er heel veel verschillende soorten bier zijn. En dat als iemand zegt: ik hou niet van bier, die persoon ontiegenlijk algemeen aan het kletsen is. Dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat je geen pasta lust, omdat je niet van tomaten houdt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je echt een discussie voeren over smaak?
Nee, dat dus niet, ik vind het alleen raar dat je allerlei verschillende smaken, soorten, samenstellingen op één hoop gooit en het dan afwijst.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:21 schreef Pheno het volgende:
Maar zo wordt er standaard gereageerd hoor : als je bier niet lust of niet gek van bent dan ben je raar. Soit. Dan zie je het maar als slap excuus.
Lekkerder dan hier op kantoor iig.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik wil je er graag op wijzen dat er heel veel verschillende soorten bier zijn. En dat als iemand zegt: ik hou niet van bier, die persoon ontiegenlijk algemeen aan het kletsen is. Dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat je geen pasta lust, omdat je niet van tomaten houdt.
Oh? Wat is mijn wansmaak qua films dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja!Trek zijn wansmaak van films er ook gelijk even bij! Dan sta je sterk!
Ik heb van alles geprobeerd en zo is het nu eenmaal. Ja, er zal vast een variant zijn die wel lekker is, maar ik ga er niet naar op zoek. Voor mij is het geen noodzaak om het te lusten. Ik drink er gerust 1 mee, maar dat is het dan. Ik lust geheel geen koffie. Kan ik alle smaken gaan proberen, maar naast een zooi buikpijn levert het me weinig op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat dus niet, ik vind het alleen raar dat je allerlei verschillende smaken, soorten, samenstellingen op één hoop gooit en het dan afwijst.
Ik lust ook geen koffiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb van alles geprobeerd en zo is het nu eenmaal. Ja, er zal vast een variant zijn die wel lekker is, maar ik ga er niet naar op zoek. Voor mij is het geen noodzaak om het te lusten. Ik drink er gerust 1 mee, maar dat is het dan. Ik lust geheel geen koffie. Kan ik alle smaken gaan proberen, maar naast een zooi buikpijn levert het me weinig op.
Zo zijn er mensen die zeggen dat ze geen vis lusten. prima, er zijn tig soorten vis, maar als ze het geen gemis vinden ga ik ze niet vragen om ze allemaal te proberen
Ik ook niet, maar ik maak wel even een opmerking over hoe algemeen zo'n opmerking isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb van alles geprobeerd en zo is het nu eenmaal. Ja, er zal vast een variant zijn die wel lekker is, maar ik ga er niet naar op zoek. Voor mij is het geen noodzaak om het te lusten. Ik drink er gerust 1 mee, maar dat is het dan. Ik lust geheel geen koffie. Kan ik alle smaken gaan proberen, maar naast een zooi buikpijn levert het me weinig op.
Zo zijn er mensen die zeggen dat ze geen vis lusten. prima, er zijn tig soorten vis, maar als ze het geen gemis vinden ga ik ze niet vragen om ze allemaal te proberen
Neuh! Daar zijn heel veel smaken van! Ik heb ook limoncello geproefd die helemaal niet naar citroen smaakt. Je kan dus niet zeggen dat dat lekkerder isquote:
Ik weet hoe algemeen het is, maar dat maakt het voor mij niet anders. Ik probeer alles uit qua eten, qua drinken, zet het me voor en ik probeer het. Maar dan weet ik nog wel van mezelf of ik het echt lekker vind, of dat het door mijn strot te krijgen is. het enige dat weer naar boven komt is koffie, ik krijg het er met alle geweld niet in. En dat 'leren eten/drinken' doen ze maar bij josti's. Het is lekker of niet, het wordt niet lekkerder naarmate je er meer van neemt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik maak wel even een opmerking over hoe algemeen zo'n opmerking is
Ik zeg het als mening. Bam.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuh! Daar zijn heel veel smaken van! Ik heb ook limoncello geproefd die helemaal niet naar citroen smaakt. Je kan dus niet zeggen dat dat lekkerder is
Oh, dat las je dan verkeerd. Dat was een "ik heb zo enorm geen zin om het hier verder over te hebben"-oke. Verder heb je vast gelijk. Maar wat Pheno zegt, ik ga niet alle bieren proberen om te ontdekken of er een is die ik wel lust. Of toch te ontdekken dat ik ze allemaal niet lust. Maar ik zal voortaan nuanceren dat ik de bieren die ík tot nu toe heb geproefd in mijn leven niet lust.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Je hebt eigenlijk gelijk, maar ik verzuip mijzelf nog liever dan dat ik dat toegeef"-oke
Ja, daar ben ik het zeker gedeeltelijk mee eens. Maar als je al zegt dat je de bitterheid van bier niet lekker vindt, terwijl er in elke Nederlandse kroeg sowieso 1 of 2 mierzoete biertjes te krijgen zijn, dan vind ik dat ik die algemeenheid even mag benadrukken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet hoe algemeen het is, maar dat maakt het voor mij niet anders. Ik probeer alles uit qua eten, qua drinken, zet het me voor en ik probeer het. Maar dan weet ik nog wel van mezelf of ik het echt lekker vind, of dat het door mijn strot te krijgen is. het enige dat weer naar boven komt is koffie, ik krijg het er met alle geweld niet in. En dat 'leren eten/drinken' doen ze maar bij josti's. Het is lekker of niet, het wordt niet lekkerder naarmate je er meer van neemt.
Mijn ""-oke blijft staanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat las je dan verkeerd. Dat was een "ik heb zo enorm geen zin om het hier verder over te hebben"-oke. Verder heb je vast gelijk. Maar wat Pheno zegt, ik ga niet alle bieren proberen om te ontdekken of er een is die ik wel lust. Of toch te ontdekken dat ik ze allemaal niet lust. Maar ik zal voortaan nuanceren dat ik de bieren die ík tot nu toe heb geproefd in mijn leven niet lust.
Jij mag van mij alle Stouts hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef ArTiC het volgende:
Hoe minder bier anderen drinken hoe meer er voor mij is
Ik heb geen problemen met d ebitterheid, dat was LEquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het zeker gedeeltelijk mee eens. Maar als je al zegt dat je de bitterheid van bier niet lekker vindt, terwijl er in elke Nederlandse kroeg sowieso 1 of 2 mierzoete biertjes te krijgen zijn, dan vind ik dat ik die algemeenheid even mag benadrukken.
Precies.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef ArTiC het volgende:
Als het een levende inktvis is misschien wel!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Godver! Daar heb ik niet van terug!
Stik lekker in je mening!
Dat weet ik dat zij het was. Jij komt tenminste met een goede redenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met d ebitterheid, dat was LE
Maar bv Palm vind ik niet lekker, die vind ik te vettig smaken. Anders kan ik het niet omschrijven
De winkels zijn doordeweeks ook open!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Povedoppie, nou heb ik wel even flink zin in bier
Helaas pas zaterdagavond weer
Positiviteit!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef ArTiC het volgende:
En zelfs dat is niet nodig. Ligt thuis nog Hertog Jan, Weizener, Grolsch, De Koninck en Pauwel Kwak.quote:
Vanavondquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Povedoppie, nou heb ik wel even flink zin in bier
Helaas pas zaterdagavond weer
zolang er maar alcohol in het spel isquote:
Of korte broek en lange sokkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Het is koud op m'n kantoortje, trek zo weer een lange broek en sokken aan denk ik
En sandalen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Q. het volgende:
Zo, thuis. Tijd voor korte broek. En lange sokken.
tijd voor alles uit!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Q. het volgende:
Zo, thuis. Tijd voor korte broek. En lange sokken.
Ik vind dat echt viesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik drink bijna niet anders. Twee flessen spa rood per dag.
Koolzuursmaak...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt vies
ik had laatst dat holy soda gekocht maar dat heeft ook al die smaak!
quote:
ja ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijvenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Overigens vind ik Spa rood ook echt ranzig. En ben ik sowieso geen fan van (sterk) koolzuurhoudende frisdrank.
Ik ga jouw drank toch ook niet afzeikuh jonguh!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Overigens vind ik Spa rood ook echt ranzig. En ben ik sowieso geen fan van (sterk) koolzuurhoudende frisdrank.
Spa rood is fijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik drink bijna niet anders. Twee flessen spa rood per dag.
Apfelcorner, ken je da?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
hmm verse ijskoude appelsap van groene appeltjes
nee?quote:
Denk dat dat hetzelfde isquote:
nee je bedoeld dan toch echt apfelkorn denk ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
Denk dat dat hetzelfde is
Ik ken het door proeven van iemand anders op cafe, die zei me dat het apfelcorner heette
Heerlijk!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]zo goor
Had het een keer per ongeluk besteld, kreeg het amper weg.
Gisteren dus?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee je bedoeld dan toch echt apfelkorn denk ik
vroeger, toen ik nog 15 was, dronk ik dat wel eens ja
Nee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
aaargh vriendlief gaat dit weekend naar een festival en ik had mezelf een verbod op gelegd omdat ik ging leren
maar nu staan er allemaal kaartjes voor 50 euro online....
klinkt wel leuk toch?
als jij er 50 euro voor over hebt (A)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
aaargh vriendlief gaat dit weekend naar een festival en ik had mezelf een verbod op gelegd omdat ik ging leren
klinkt wel leuk toch?
3 daags festival voor 50 euro? dat zie ik wel zitten jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef AMangold het volgende:
[..]
als jij er 50 euro voor over hebt (A)
(ons bien zuunig >>Zeeuw<<)
ik ook...en bessen en imitatie safariquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee je bedoeld dan toch echt apfelkorn denk ik
vroeger, toen ik nog 15 was, dronk ik dat wel eens ja
Ja, dan ben en blijf je homoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook...en bessen en imitatie safari
alles wat goedkoop en makkelijk te krijgen was![]()
Daar is het misgegaan met me...
passie!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook...en bessen en imitatie safari
alles wat goedkoop en makkelijk te krijgen was![]()
Daar is het misgegaan met me...
Best Kept Secret?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
klinkt wel leuk toch?
Passoa?quote:
quote:
nee passie!quote:
Dan mag hij hier tenminste de weg oversteken!quote:
zolang je homo bent ben je iig veilig voor Ang3lquote:
Ze op een zebrapad zetten zodat je ze makkelijk dood kan rijden. Dat is heel homo vriendelijk inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan mag hij hier tenminste de weg oversteken!
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-utrecht-gereed.html
Me too!quote:
lulquote:
Dat zijn inderdaad geen goede films.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:52 schreef stbabylon het volgende:
Geen goede films? F&F6! Star Trek! Hangover 3!
Als je ook een vervanger hebtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
aaargh ik twijfel zo hard he
ik heb al beloofd dat ik op iemands hondje ga passen anders had ik nu al een kaartje gekocht
maar goed dat kan ik misschien toch wel afzeggen?
Spuit 11quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad geen goede films.
ik heb nog geen 20 uur geleden toegezegd, dus dat is nog wel te cancelenquote:
Het wordt wel schijtweer!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lul
aaargh ik twijfel zo hard he
ik heb al beloofd dat ik op iemands hondje ga passen anders had ik nu al een kaartje gekocht
maar goed dat kan ik misschien toch wel afzeggen?
oh dat helptquote:
Het NOS weerbericht doet er tot nu toe ongeveer ieder uur een graad erbij voor de temperatuur van morgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als die voorspellingen echt uitkomen betwijfel ik of het wel zo genieten wordt
Het zijn dan ook vrijdag, zaterdag en zondag waar ik me zorgen over maak.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het NOS weerbericht doet er tot nu toe ongeveer ieder uur een graad erbij voor de temperatuur van morgen.
Haal CL en Q uit je tv! NU!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
Whuuuuut!
in mijn tv 2 mensen die gaan trouwen en toch nog nooit gezoend hebben
apart
oooh nee als die gingen trouwen mocht ik vast bruidsmeisje zijn dus dan wist ik dat al wel ver van te vorenquote:
lekker!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Ga vanavond dit maken(ik hoop dat het
is)
http://www.recipegirl.com(...)ado-and-goat-cheese/
En wat ga je erbij eten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Ga vanavond dit maken(ik hoop dat het
is)
http://www.recipegirl.com(...)ado-and-goat-cheese/
nicequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Driving home for Christmas op de radio_
Collega en ik hebben zitten meezingenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Driving home for Christmas op de radio_
Of iets anders, want de avocado is volgens mij nog niet rijpquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lekker!
wij hebben ook salade
maar dan een caesar met gegrilde asperges er bij
wtf is energrootste nou weer voor woord?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:58 schreef KomtTijd... het volgende:
DIG / Nederlandse wikipedia energrootste ter wereld
laten we het vieren met een famfare
Dat zowiezo, een famfare hoort uberhout bij dat soort vestiviteiten! Blij dat onze wiki er niet verfromfraaid bij legt!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:58 schreef KomtTijd... het volgende:
DIG / Nederlandse wikipedia energrootste ter wereld
laten we het vieren met een famfare
Hendig sjiek je moerstaal verkragte!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zowiezo, een famfare hoort uberhout bij dat soort vestiviteiten! Blij dat onze wiki er niet verfromfraaid bij legt!
Omg, daar moet ik heen. Portisheadquote:
Ook niet bij de sushi-dingen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of iets anders, want de avocado is volgens mij nog niet rijp
En die stomme AH hier had geen witte wijnazijn.
De vorige keer hoefde je niet te werken, maar toen kwam je ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:45 schreef Tegan het volgende:
Omg, daar moet ik heen. Portishead. Maar ik moet werken
.
Toen was het te ver om nog thuis te komenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vorige keer hoefde je niet te werken, maar toen kwam je ook niet.
Je ontzegt jezelf een hoop leuks in dit leven met al dit soort kulsmoezen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:49 schreef Tegan het volgende:
Toen was het te ver om nog thuis te komen.
Nee, de schap was gewoon leeg, prijsje stond er wel onderquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg, daar moet ik heen. Portishead. Maar ik moet werken
.
[..]
Ook niet bij de sushi-dingen?
Story of my life.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ontzegt jezelf een hoop leuks in dit leven met al dit soort kulsmoezen.
Oh, dat is toch iets anders dan het helemaal niet hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, de schap was gewoon leeg, prijsje stond er wel onder
Het blijft stom.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat is toch iets anders dan het helemaal niet hebben.
stom is stomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |