Jullie kopen er natuurlijk ook gewoon liever bier voor. Dat snap ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Same here. We kunnen wel zonder hoor, maar ik heb het gewoon liever maandelijks.
Babybierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie kopen er natuurlijk ook gewoon liever bier voor. Dat snap ik.
Weet je hoeveel bier ik plots kan kopen zo in juni??quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar de HRA is ook niet iets wat ze eerst pikken. Ze zijn zo vriendelijk om kosten die je bij een andere instantie maakt voor een stuk te vergoedenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Maar of je het nou per jaar of per maand terug krijgt, het terugkrijgen zelf is geen keuze.
Ze pakken het van je inkomen, en je krijgt een stukje inkomstenbelasting terug, omdat je de HRA hebt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar de HRA is ook niet iets wat ze eerst pikken. Ze zijn zo vriendelijk om kosten die je bij een andere instantie maakt voor een stuk te vergoeden
Vloeken in de kerk, maar ik vind bier niet zo lekkerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, daar ga jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Vloeken in de kerk, maar ik vind bier niet zo lekker
Wat vind je niet lekker er aan? De prik of de vochtigheid?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoi. Leuk je gekend te hebben. Maar ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
En daarom zal het nooit wat worden tussen ons.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon naar Azië gaan, kei-goedkoop het bier daar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bier ik plots kan kopen zo in juni??
Daarbij, we gaan naar Kopenhagen/Zweden, daar is het bier duur, dus dan heb ik het wel hard nodgi.
Voor jou dezelfde vraag dan: is het de prik of de vochtigheidquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi. Leuk je gekend te hebben. Maar ik heb hetzelfde
Dat is idd exact waar het mis is gelopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarom zal het nooit wat worden tussen ons.
De bittere smaakquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat vind je niet lekker er aan? De prik of de vochtigheid?
Ik raak er 'vol' van. Na twee of drie glazen heb ik het wel gehad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor jou dezelfde vraag dan: is het de prik of de vochtigheid
Ik heb alleen al in de afgelopen 2 maand minstens 10 niet bittere bieren geproefd. Dat is dus een slap excuus.quote:
Bij een stout kan ik me dat voorstellen, maar een blond biertje vult over het algemeen net zoveel als cola. Dat is dus geen excuus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik raak er 'vol' van. Na twee of drie glazen heb ik het wel gehad.
Het is geen excuus, zo ervaar ik dat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij een stout kan ik me dat voorstellen, maar een blond biertje vult over het algemeen net zoveel als cola. Dat is dus geen excuus.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig zijn de Russische feestjes vol met andere sterke drank, als je niet zo van het bier bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |